Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Безпечний інтернет
Інтернет став невід'ємною частиною нашого життя. Дана презентація - помічник для вчителів та батьків. Як захистити особисті дані та як безпечно користуватися інтернетом ви дізнаєтеся з даної презентації.Тематика: Соціальна безпека0Як стримати гнів і роздратування на уроці
ЯК СТРИМАТИ ГНІВ І РОЗДРАТУВАННЯ НА УРОЦІ? Поради шановним колегам. Чи були у вашій педагогічній практиці випадки, коли учні «доводили» до збудження, і ви не могли стримати емоції, у вас тряслися руки, починалася істерика? Сподіваємося, що ні. Хоча професія педагога досить стресова і бажання випустити пар в складних ситуаціях цілком природно - адже вчитель жива людина - ми повинні стримувати себе і не допускати всплеск гніву на дітей. ЩО РОБИТИ В КРИТИЧНІЙ СИТУАЦІЇ? ЯК НЕ ВИБУХНУТИ І ПРОДОВЖУВАТИ УРОК? Є такі люди, які отримують задоволення, доводячи інших до сказу: їм подобається псувати настрій іншим, вони хочуть зігнати свій гнів і роздратування, поспостерігати за вами. Зазвичай такі «розваги» притаманні людям старшого віку, але і серед дітей можуть траплятися такі. Однак навмисне провокування вчителя учнями - не головна причина, чому вчитель може вийти з себе. Хронічна роздратованість і невдоволення. На наш погляд, роздратування...
1Пять самых полезных продуктов для мозга
Что у вас сегодня было на завтрак? — в последние годы грамотные психиатры все чаще задают этот вопрос, потому что во всем мире активно развивается такое направление как пищевая психиатрия. Как то, что мы едим, влияет на наш мозг и душевное здоровье, и какие пять продуктов помогут вам побороть осеннюю депрессию, тревожность и вообще укрепят ваши нервы. Об этом новый выпуск программы Health Kitchen. Еще недавно некоторые психиатры уделяли внимание еде, другие нет, но что именно полезно для вашего мозга, а что вредно, наверняка не знали ни те, ни другие, просто потому что тогда еще не было больших качественных исследований, посвященных пищевой психиатрии. Точнее, не было результатов: именно в середине нулевых в разных странах ученые исследовали, как диета человека отражается на его эмоциях, интеллекте и психике в целом. Психические расстройства — штука гораздо более распространенная, чем нам кажется. По данным американского Центра по контролю за болезнями,...
016 вправ для підтримання тіла у формі
Усі бажають мати гарне і підтягнуте тіло. До вашої уваги комплекс із 16-ти вправ для ніг та сідниць, які допоможуть підтримувати м'язи у формі.
0Цікаві факти про пам’ять людини
Пам’ять — унікальна властивість, яка не піддається опису або поясненню. Її можна тільки вивчати і розвивати. Адже пам’ять людини настільки могутня, що уявити її рамки неможливо. Вона феноменальна. Тому ми зібрали для вас найцікавіші факти про пам’ять людини, про які ви навіть не чули! 1. Чи є пам’ять у новонародженого? Таке питання довгі роки турбувало лікарів і вчених усього світу. Адже багато хто помилково вважав, що людина народжується з чистою пам’яттю. Але численні дослідження показали: на 20 тижні вагітності ембріон починає запам’ятовувати певні події. 2. Пам’ять та її властивості безпосередньо залежать від професії людини. Вона дійсно краще у дикторів, викладачів, науковців, акторів. Адже цим людям доводиться запам’ятовувати велику кількість тексту, постійно повторювати її і вивчати щось нове. 3. «Дежавю» — відчуття, що певна ситуація вже відбувалася в нашому житті, пов’язане з генетичною...Тематика: Незалежно від тематики0Канадська соціальна реклама
Позитивне відео для уроків з розвитку толерантності.
0Если вы кричите на ребенка: последствия для его психики и влияние на формирование черт личности
Понаблюдайте за собой и подсчитайте, сколько раз в день вы кричите на ребенка. Вы говорите, что любите, что хотите для него самое лучшее. Вы не умеете договариваться с ребенком, а он не делает так, как вы хотите. Вы испытываете злость, что ваш ребенок вам не подчиняется, и тогда применяете последние аргументы: силу и власть. Вы кричите на него, угрожаете, заставляете делать то, что он не хочет. Крик работает! Ребенок быстро делает то, что нужно! Я знаю, что вы ему объясняли, почему нужно сделать так, а не иначе. И знаю, что это редко помогает решить вопрос быстро. А крик решает быстро. Вы думаете, что он вас не слышит, упрямится, капризничает, делает назло. Вы уже уверены, что если не накричать, то ребенок не поймет. Мы выплескиваем на детей свое бессилие, выкрикиваем то, что не можем объяснить. Возможно, на какое-то мгновение получаем желаемую реакцию: он перестал путаться под ногами, собрал разбросанные игрушки, поэтому кажется, что крик – действенный метод. Но чем мы...
0Як навчити дитину вирішувати проблеми
Навіть нас, дорослих, часто охоплюють емоції через те, що ми втрачаємо ясність думки й не знаємо, як реагувати на ту чи іншу проблему. Так, емоції роблять нас людьми, але крім них у людини є й неперевершений інтелект для того, щоб усвідомлювати й відкладати в бік свої негативні емоції й вирішувати проблему, яка їх викликала. Навички вирішення проблем мають вирішальне значення для: Поведінкового розвитку дитини. Інтелектуального розвитку дитини. Побудови більш ефективних стосунків (замість того, щоби вдаватись до насильства як способу вирішення проблем). Розвитку вміння слухати. Формування впевненості в собі. Уміння вирішувати проблеми складається із: Творчого мислення, яке дозволяє розглядати проблему з різних точок зору. Творче мислення відрізняється готовністю ризикувати, експериментувати й припускатися помилок. Критичного мислення, що дозволяє людині подумки розбити проблему або ідею на складові та проаналізувати...
0«Діти Донбасу» – фільм, який розповідає про мінну небезпеку для дітей – автори
За майже три роки збройного конфлікту в Україні з’явилася ціла когорта дітей – «дітей війни». Навіть на звільнених територіях вони зіштовхуються з небезпекою – мінами та снарядами, що не розірвалися. Тільки з 2016 року, за даними піротехнічного підрозділу Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області, знешкодили майже 205 тисяч вибухонебезпечних предметів. Точної статистики про те, скільки дітей постраждали від незнешкоджених мін, – немає. Про те, як навчають поводженню з небезпечними предметами дітей прифронтових населених пунктів розповідає фільм «Діти Донбасу». «Всі діти, які живуть у зоні збройного конфлікту досить обізнані з усім цим небезпечним мотлохом. Коли питаєш у дітей у садочку, що є небезпечного в лісі, вони відповідають «розтяжки, бомби, гранати», а вже потім – мухомори та вовки. Цей фільм – щоб розказати про цих дітей», – зазначила Олена Розвадовська,...
0ВНЕДРЕНИЕ ПРОЕКТНОГО ПОДХОДА С ДЕТЬМИ ОТ ПОЛУТОРА ДО ТРЕХ ЛЕТ
Авторы: ГРЖЕГОРЖЕВСКА К., КОНИЖНА-БЛИЧАРЖ Я. Журнал: Современное дошкольное образование. Теория и практика Группа детей в возрасте от полутора до трех лет и их родители изучили свет и предметы, его излучающие, в дошкольной программе, разработанной Институтом раннего детского развития Астрид Линдгрен в Польше. Цель этой дошкольной программы состоит в том, чтобы помочь детям получить положительный социальный опыт через безопасный и интересный контакт с новой группой детей и взрослых при поддержке и участии их собственных родителей. Статья описывает три фазы проекта и обсуждает преимущества и выгоды, которые получат участвующие в программе дети, родители и учителя. Предпосылки к предварительному проекту. Институт Астрид Линдгрен Скачать статьюВид розробки: Публікації0