Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Нова українська школа. Безпечна школа для дитини
Короткий огляд умов, в яких навчатимуться учні за концепцією НУШ.
0Нова українська школа. Школа для життя у ХХІ столітті
Нова українська школа. Школа для життя у ХХІ столітті.
0"Перевернутий клас"
Як зробити так, аби учням стало цікавіше вчитися? Як досягти максимум результату за мінімум часу? Що робити, якщо учень тривалий час хворіє або ж їздить на змагання, фестивалі, конкурси… Сьогодні на ці та інші схожі запитання шукає відповіді величезна кількість педагогів. І вирішенням цих проблем є модель навчання, в ефективності якої переконалися практично всі, хто її випробував. Це – перевернуте навчання (перевернутий клас). Перевернутий клас – це така модель навчання, в якій виконання домашньої роботи передбачає самостійне вивчення учнем нової теми: перегляд відеолекції; читання навчальних текстів, перегляд ілюстрацій; проходження тестів та вправ на початкове засвоєння теми. Потім, під час роботи в класі, учні вивчають більш складний теоретичний матеріал та питання, що виникли в них впродовж виконання домашньої роботи (не більше 25-30% часу). Також в класі діти разом із вчителем розв’язують практичні задачі та виконують дослідницькі...
0Інформаційні технології для створення інтегрованих уроків
Пропонуємо добірку інтернет-ресурсів відмінного функціоналу, а також ідеї їх використання для створення учнівських проектів в межах будь-якої навчальної дисципліни. Інтегровані уроки – пріоритетний напрямок Нової української школи. Як їх організувати? Пропонуємо для створення цікавих незвичайних уроків залучити у навчальний процес інтернет-ресурси. Пропонуємо ввести вивчення цих програм в межах курсу інформатики. З їх допомогою школярі зможуть створювати власні проекти у межах опанування будь-якої навчальної дисципліни. Movie Maker: інструмент для створення буктрейлеру Movie Maker – спеціальна програма, яка призначена для здійснення відеомонтажу з використанням світлин, малюнків, існуючих аудіо та відеофрагментів. За її допомогою можна створити слайд-шоу або відеоролики. Ця програма є базовою у пакеті «Основні компоненти Windows». Функціональні можливості Movie Maker: створення слайд-шоу із зображень; склеювання, обрізання, додавання...
0Як стрес впливає на ваш мозок
Спите́ неспокійно? Почуваєтеся дратівливими чи сумними? Забуваєте дрібниці? Відчуваєте себе пригніченими та ізольованими? Ймовірно, у вас просто стрес. Стрес - це не за́вжди погано. Та коли стрес триває постійно, і саме з цим більшість з нас стикається день у день, він, фактично, починає змінювати наш мозок.
0ЗДОРОВ´ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ. ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ЗДОРОВ´ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
В наш час виникає необхідність у впроваджені технологій, які сприятимуть збереженню здоров’я учнів під час навчально-виховного процесу. Тому, впровадження елементів здоров'язбережних освітніх технологій (ЗОТ) у педагогічну діяльність, стало актуальною проблемою для мене. Мета проекту – забезпечити дитині можливість збереження здоров'я під час навчання у школі, сформувати в неї необхідні знання, уміння та навички щодо здорового способу життя, навчити використовувати отриманні знання у повсякденному житті.
0Как в Швеции готовят школьников к жизни в эпоху «постправды»
«Мы не можем заниматься пропагандой, ни в какой мере. Наша задача — показывать предметы с разных сторон. Мы можем высказывать своё мнение, но нельзя давить на учеников», — говорит Ларс-Эрик Халь, учитель младших классов одной из шведских школ. Швеция — страна, которая регулярно занимает первые строчки в индексах развития и рейтингах самых благополучных государств. Безусловно, интересно, каким образом устроена система образования в столь успешной стране и какие ценности лежат в её основе. Мне удалось углубиться в эту тему во время Школы медиаграмотности, которую в марте организовал медиаинститут Fojo. Вместе с ещё 24 участниками мы познакомились со школьными учителями, побывали в гимназии и поговорили со студентами. Основная цель была — увидеть, как интегрировано критическое мышление и цифровые технологии в образование. Интересуясь медийными...Вид розробки: Публікації1ЛЮДИНА ПІД ДОЩЕМ
Задля збереження психічного здоров’я Ваших дітей результати тесту може інтерпретувати лише досвідчений психолог! Методика «Людина під дощем» допомагає визначити силу характеру людини, її здатність долати несприятливі ситуації, протистояти їм. Як людина справляється з труднощами, які захисні механізми застосовує? Наскільки вона стійка до стресів? Методика проведення На аркуші паперу пропонується намалювати людину, а потім, на іншому такому ж аркуші – людину під дощем. Зіставлення двох малюнків дозволяє визначити, як людина реагує на стресові, несприятливі ситуації, що вона відчуває коли настають труднощі.
0Інтернет-залежність чи саморозвиток: технології в умовах цифрового світу
Потрапляючи в інтернет-простір, одразу отримуєш безліч переваг. Але є і недоліки – перебування у віртуальному світі може відбитися на психіці школяра. Факти про інтернет-залежність серед підлітків та досвід цифрового виховання у різних країнах світу. Повчити уроки, поспілкуватися з друзями, почитати щось цікавеньке, погратися, щось спитати – звичайні справи будь-якого школяра. Смартфон. В наш час він все частіше виступає засобом для здійснення всіх цих повсякденних дій. Так, звісно, в час цифрових технологій безглуздо ігнорувати можливості, які відкриваються з їх розвитком. Миттєвий доступ до будь-якої інформації, віртуальна комунікація, купа різних функцій в одному пристрої – все це зручно! Але, є певні «але»… Факти щодо використання цифрових технологій у повсякденні Американський дослідницький центр Pew оприлюднив статистику: середньостатистична дитина проводить більше часу в електронних медіа, ніж у школі, а чверть підлітків...
0Скільки цукру ви вживаєте щодня?
Наглядно про те, скільки цукру в тих чи інших продуктах.
0