Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Главная беда современного ребенка - в тщеславных родителях
Психолингвист, нейробиолог, профессор СПБГУ Татьяна Владимировна Черниговская в своей лекции «Как научить мозг учиться» рассказывает о том, почему мальчиков и девочек нужно учить по-разному, и о секретах, которые сделают процесс обучения проще и понятнее. Не начинайте учить ребенка слишком рано Для детей очень важно начать учиться вовремя. Главная беда современного ребенка в тщеславных родителях. Когда мне говорят: «Я своего сына в два года начал учить читать», я отвечаю: «Ну и дурак!» Зачем это нужно? Он в два года еще не может этого делать. Его мозг к этому не готов. Если вы его надрессируете – он, конечно, будет и читать, и, может, даже писать, но у нас с вами другая задача. Вообще, у детей огромный разброс в скорости развития. Есть такой термин – «возраст школьной зрелости». Он определяется так: одному ребенку 7 лет и другому тоже 7 лет, но один идет в школу, потому что его мозг к этому готов, а второму надо еще...
0Як допомогти учням опанувати основу критичного мислення?
Огляд методів та завдань для розвитку критичного мислення в учнів. Ідеї для проведення уроків. Уявіть, що до ваших учнів підходить незнайомець, називає себе поліцейським та пропонує взяти участь у спецоперації. Певні, що хтось зі школярів радісно погодиться, адже ж це так цікаво! Але хтось насторожиться та задасть собі цілком логічне питання: а чому поліція звертається до дітей, та ще й саме до нас? Може, треба розповісти про це комусь з дорослих? Якщо учні розмірковують саме так, то можна сказати, що в них непогано розвинене критичне мислення. А от якщо в них нічого підозри не викликало, то це є проблемою. Ситуацій, коли без навичок критичного мислення ніяк не обійтися, безліч, тому його розвиток став однією з наскрізних компетентностей НУШ. Що таке критичне мислення? Не приймати на віру всю інформацію, що оточує нас, знаходити зерно істини навіть у найскладніших суперечках, вміти задавати питання та шукати докази – все це може людина з розвиненим критичним...
010 найбільш незвичайних шкільних предметів для українського школяра
Добірка найбільш цікавих занять, які проводяться в різних школах світу в якості повсякденних уроків. Фізика, хімія, алгебра та інше і великі домашні завдання — реалії життя українських школярів. Не складно уявити типове домашнє завдання сьогодні: прочитати параграф, завчити купу історичних фактів про династію Мін, розв`язати приклади за формулами, які навряд чи можна застосувати у реальному житті. Здебільшого такі домашки нудні, а час, витрачений на них, кожному старшокласнику здається вирваним із життя. А як би змінилося ставлення до навчання, якщо б домашні завдання передбачали реалізацію… особистої мрії! Або ще і розповідали у школі про те, чим цікавиться кожен підліток, але про це з дорослими у нас — ні-ні! Як готують школярів до дорослого життя у різних школах світу — підбірка найбільш цікавих шкільних дисциплін. Урок 1. Кібербезпека у школах Ізраїлю Ізраїльскі педагоги розуміють важливість для учнів отримання навичок...Вид розробки: Публікації1Тайм-менеджмент для педагогів
Що казати як ви і самі все знаєте – робочий день педагога – це педради, зошити і конспекти, батьківські збори, і це поза, власне, навчальним процесом, а ще потрібно встигнути приділити час кожній дитині. І ось ви знову йдете додому із “домашнім завданням”, готуєтеся весь вечір на завтра, а ваші рідні розуміють, що читання книжки доведеться відкласти і на вечерю буде те, що й учора. Знайома картина? Насправді вихід є. Це тайм-менеджмент! Існують основні правила тайм-менеджменту, які і покликані допомогти навчитись управляти часом. 1. Плануйте робочий час. Вам знову хочеться додати 25-ту годину? Насправді, часу в добі завжди досить, питання в умінні його використовувати. Ви хоче витратити час на одне, а в результаті робите щось абсолютно інше. Встановіть режим роботи і дотримуйтеся його. Ваше тіло і розум самі адаптуються, бо не дарма кажуть «звичка – друга натура». Планувати можна і потрібно все, що ви робите впродовж дня....
015 ХАРАКТЕРИСТИК ВЧИТЕЛЯ XXI СТОЛІТТЯ
Останні технологічні досягнення вплинули на багато сфер нашого життя і змінили те, як ми спілкуємося, співпрацюємо, вчимося і, звичайно, навчаємо інших. Водночас ці успіхи розширили наш словник, додали до нього визначення, наприклад, цифрових аборигенів, цифрових емігрантів, а також – “учителя XXI століття.” Поки пишу цей допис, намагаюся згадати, чи чула я коли-небудь такі фрази, як “вчитель XXI століття” або “вчитель XIX століття.” Швидкий пошук Google запевняє мене, що немає таких словосполучень. Зміна “XX” на”XXI” приносить зовсім інші результати: школи XXI століття, освіта XXI століття, учитель XXI століття, навички XXI століття – все там! Я пошукала і в Twitter Hashtags і Amazon, але результати виявились такими ж самими – нічого про “вчителя XXI століття”, але дуже багато для ” XXI “: # teacher21, # 21stcenturyskills #21stCTeaching. Книг з назвами, що включають”XX...
0Люди і шкільна система
Відео чудово пояснює недоліки сучасної системи освіти. Це емоційна розповідь про важливість індивідуального підходу до кожної дитини.
0Тренінги на уроках основ здоров'я
У посібнику викладені основні теоретичні та практичні матеріали, що висвітлюють сучасні підходи до виховання здорової творчої особистості. У збірнику також подано методичні рекомендації для проведення тренінгів на уроках основ здоров’я. А також інформація про суть, структуру і зміст тренінгу. У посібнику вміщено систему уроків-тренінгів з основ здоров'я для 5 класу із теми «Духовна і психічна складові здоров’я».
4Ситуативні задачі
У посібнику зібрано ситуаційні завдання з курсу «Основи здоров’я» для 5-9-х класів, відповідно до всіх тем і розділів. Завдання відповідають чинній оновленій програмі.
0Програма курсу “Основи соціальної і здоров’язбережувальної компетентності” для педагогів
Громадська організація «Здоров’я через освіту» за участю представників інститутів післядипломної педагогічної освіти з усіх регіонів України та державної наукової установи МОН України «Інституту модернізації змісту освіти» розробили і апробували навчальний курс “Основи соціальної і здоров’язбережувальної компетентності” у межах підвищення кваліфікації педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів (змішана форма навчання)». Детальніше....
0Що смачніше: користь чи шкода?
У наш час, коли швидке бездумне харчування лише задля задоволення почуття голоду стало нормою, нам слід ретельніше слідкувати за своїм здоров’ям та їсти свідомо, використовуючи високоякісні корисні продукти. Коли ми почнемо думати про те, що ми їмо, ми зможемо не лише залишатися здоровими та підтягнутими, але також набудемо корисні знання та візьмемо від життя найкраще.
0