Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Раскопай!
Песенка-мультфильм о том, как проводятся раскопки скелетов динозавров.
0Шеф сегодня я!
Пісенька-мультфільм про те, чим харчувалися динозаври.
0Песенки про динозавров
Детске песенки о динозаврах. Можно выбрать те песенки, которые будут интересны детям на даном занятии.
0Парад динозавров
Мультфильм-песенка о разных видах динозавров.
0Делай, как динозавр
Мультфильм-песенка, под которую дети могут подвигаться вместе с динозаврами.
0СИНІЙ ТРАКТОР ЇДЕ СІЯТИ ПОЛЕ
В цьому мультику діти побачать весь процес вирощування зерна пшениці.
0Повтори як я
Весела руханка-пісенька українською мовою “Повтори як я” розбудить зранку кожного малюка.Вид розробки: Руханки0Весело нам
Музична руханка українською мовою “Весело нам” подарує вашим діткам море позитиву.
0Булочка з родзинками
«Булочка з родзинками» Мета: сприяти згуртованості групи, зняти напругу після заняття. Хід вправи. Ведучий запитує у всіх: «Хто любить родзинки?» Ті, хто любить, стають посередині кімнати, беруть один одного за руки, створюючи ланцюжок. Ті, хто полюбляє солодощі, гарну компанію і т. д., теж до них приєднуються, аж поки всі не стануть у ланцюжок. Потім ведучий бере останнього учасника за руку і починає, ходячи навколо першого учасника, «намотувати» всю групу на нього – «пекти булочку з родзинками». Коли всі щільно «намотаються», треба хвилинку так постояти, щоб відчути всіх разом, прислухатися до того відчуття і аж тоді розійтись.
0«Куховаримо»
Руханка для дітей молодшого шкільного віку Орієнтовний час: 3 хвилини. Хід гри: Діти стають колом, яке являє собою уявну каструлю. Вчитель називає, яку саме страву учні класу будуть разом уявно готувати (борщ, салат, компот тощо). Після цього кожен учасник сам придумує та називає, яким саме інгредієнтом він буде (сіль, цукор, вода, певний овоч чи фрукт, м'ясо тощо). Вчитель промовляє: «Зараз ми будем готувати … (наприклад, борщ)». Після цього він називає у довільній послідовності, які саме складові майбутньої уявної страви буде покладено у каструлю. Той, кого назвали, має стрибнути у центр та взяти за руки всіх тих, хто вже сидить у колі. Гра продовжується доти, поки всі відповідні «інгредієнти» не будуть у «каструлі».
0