Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Якщо весело живеться
Рухлива вправа для дітей під музику. Запропонуйте учням стати в коло. Увімкніть музику. Якщо весело живеться, роби так (плеск у долоні) Якщо весело живеться, роби так (плеск у долоні) Якщо весело живеться (3 останні фрази співають всі разом), Друг хай другу посміхнеться (посміхаються сусідам справа і зліва), Якщо весело живеться, роби так (плеск у долоні) Якщо весело живеться, роби так (1 підскок) Якщо весело живеться, роби так (1 підскок) Якщо весело живеться (3 останні фрази співають всі разом), Друг хай другу посміхнеться (посміхаються сусідам справа і зліва), Якщо весело живеться, роби так. (1 підскок) Если весело живётся, делай так! (хлопок в ладоши) Если весело живётся, делай так! (хлопок в ладоши) Если весело живётся (3 последние фразы поют все вместе), Мы...Вид розробки: Руханки0Руханка "Сніжинки"
Летять сніжинки згори вниз, (повільно присідають, імітуючи падіння сніжинки) Кружляють над землею. (встають) Своїй сніжинці посміхнись (посміхаються) І покружляй із нею. (покрутилися навколо своєї осі)
0Руханка "Рукавичка"
діти переглядають відео і повторюють рухи за звірятами під веселу пісню.
0Игры для снятия стресса и тревоги у ребёнка
В жизни ребёнка постоянно происходят различные тревожащие и стрессовые события. Мама вышла на работу, семья переехала в другой район, рождается младший брат или сестра, тяжело заболела бабушка. Мы не в состоянии оградить детей от всего, что может вызвать у них тревогу, но мы можем помочь им пережить стрессовые события и выйти из столкновения с ними психологически более устойчивыми. Если вы заметили, что ваш ребёнок стал более тревожным, агрессивным, перестал делиться с вами тем, что его пугает, эти несложные игры помогут ему справляться со сложными для него эмоциями. Запаситесь временем, терпением и – играйте. 1. Растение Используем метафору растения, пускающего корни в новом месте. Сочиняем сказку (рисуем картинку, лепим из пластилина- глины, используем природные материалы и «оживляем» их наклейками- глазками или рисунками) о Зёрнышке (Цветке или Деревце), которое пересаживают в другой горшок (его переносит ветер, перевозят родные за собой), чтобы ухаживать и...
0Не бери чужого
Веселый мультфильм "Не бери чужого" учит детей правильно вести себя с другими детьми.Вид розробки: Відеоматеріали0
Тематика: Повага до себе, Повага до всіх, Самовиховання, Стосунки, СпілкуванняМаленький струмочок
Цікава історія про унікальність кожного на землі, про доброзичливість та дружбу.
0Поклик дикої природи
Вправа для активізації дітей, для зняття напруги; допомагає розвинути увагу та спостережливість.Вид розробки: Руханки, Рольові ігри, Робота в групах0
Тематика: Розбудова команди, Критичне і творче мислення, СпілкуванняІГРИ, ЯКІ ДОПОМАГАЮТЬ ДІТЯМ ПОДОЛАТИ СТРАХ
Які ж існують вправи, за допомогою яких дитина може подолати свої страхи? Малюємо страх. (з 5 років) Дитині можна запропонувати намалювати на альбомному аркуші паперу свій страх. По ходу малювання задаються питання, які спонукають її розвивати сюжет малюнка, збагачувати палітру використовуваних колірних тонів. Якщо питання не допомагають досягти цього результату, то даються прямі вказівки: «Давай поряд з будинком намалюємо хлопчика, який вийшов погуляти», «Давай зробимо одяг яскравим, різнобарвним» і т. д. Завдання полягає в якомога більш деталізованому розгортанні сюжету, підвищенні і яскравості кольору, виразності колірних поєднань, використанні широкої різноманітності колірних тонів. Дитину потрібно розпитати про те, що вона намалювала, таким чином познайомившись зі своїм страхом (дізнатись його слабкі і сильні сторони). Вкінці запитати: «А що тепер хочеш з ним зробити?» Малюємо веселку сили. На...
0Сонячні чи хмарні думки
Вправа спрямована на розвиток у дітей співчуття, дає змогу визначити емоції та навчитися розуміти почуття інших.Вид розробки: Само- і взаємонавчання, Знайомство, Аналіз ситуацій, Робота в групах1
Тематика: Спілкування, Стосунки, Самовиховання, Повага до всіх, Повага до себе, Розбудова команди5 малих машинок
Рахуємо до 5.
0