Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
7 устных игр, развивающих мышление
Пока стоишь в пробке, можно понервничать или послушать музыку, а можно сыграть с попутчиками в игры, развивающие вариативность мысли. На самом деле эти игры подходят не только для пробок. Они пригодятся в любом вынужденном ожидании, дороге, безделье или механической работе — дальней поездке, дороге домой, очереди, уборке. Вот семь простых устных игр, которые не позволят вам и детям скучать, раскачают воображение и потренируют нестандартное мышление. 1. Прошлое и будущее Условия игры: Называете любой предмет и задаёте ребёнку вопрос: «Чем этот предмет был в прошлом?». Затем начинаем фантазировать «Чем этот предмет может стать в будущем?» Например: стул — Чем этот предмет был в прошлом? — Деревом/ростком дерева/семечкой от дерева (в зависимости от того, насколько глубоко копнуть). — Чем он может стать в будущем? — Дровами/дубинкой из ножки/качелей, если подвесить куда-то и...
0Твоя країна - Україна
Пластиліновий мультфільм про Україну.
1Розвиток навичок критичного мислення в дітей
Коли дітям надається шанс безпечно досліджувати навколишній світ, вони можуть щодня зустрічатися з багатьма можливостями вирішення проблем і розвитку власних незалежних суджень. Їхні проблеми, які можуть супроводжуватись фізичними випробуваннями, питаннями соціальних взаємин або розуміння суті речей, часом здаються нам незначними, але дітям вони надають величезні можливості практикувати навички критичного мислення. Наприклад: Восьмимісячний малюк заповз під стілець і не може зрозуміти, як виповзти назад. Перед ним постало питання: що робити. Дворічна дівчинка думає: «Вихователька поклала нам виделки, щоб ми наколювали шматочки курки, але я не можу збагнути, як це правильно робиться. Варто мені спробувати ще раз чи можна просто взяти курочку руками?». Чотирирічний хлопчик думає: «Я хочу, щоб вода залишалася в рові мого замку, який я побудував у пісочниці, але вона витікає з нього в пісок. Як зробити так, щоб вода не витікала?». Семирічна...Тематика: Критичне і творче мислення0Перебегать дорогу - опасно!
В городе распродажа супер игрушки и дети бегут в магазин забыв об опасности. Поли удается предотвратить беду, он рассказывает непослушному сорванцу правила дорожного движения.
0Квітка справедливості
Вправа розвиває в учнів почуття справедливості, дає змогу обговорити вірність прийняття рішень.Вид розробки: Правила, Само- і взаємонавчання, Аналіз ситуацій0
Тематика: Розв'язання конфліктів, Спілкування, Аналіз проблем та прийняття рішень, Критичне і творче мислення, Повага до всіх, Повага до себеФізкультхвилинка "Подивись на небо"
Цікава та яскрава руханка для дітей молодшого шкільного віку.
0Сила доброти та єдності
Немає нічого кращого, ніж хороший колектив. Давай допомагати один одного!
1Смуга перешкод з крейди
Вам потрібно, щоб ваші діти встали з дивану? Ось дещо для вас, що буде не тільки активізовувати дітей, але і робити багато хороших речей для їх мозку, їх пам'яті і навіть сну. Це тротуарні перешкоди. Хороша крейда і асфальт - тільки дві речі, які в основному будуть потрібні для цих перешкод. Потрібно зробити стартову точку і намалювати шлях на асфальті, малюючи різні дії. Включіть до списку багато різних завдань, таких як танці, стрибки, оберти, стрибок на півметри, ходьба спиною вперед назад, і т.д. Ви можете навіть підключати каміння або інші об'єкти і створити завдання навколо нього.Можна включити і інші ідеї такі як загадати бажання, дати п'ять до неба, сказати ваше ім'я, спустошити свої кишені і т.д. Це робить перешкоди більш захоплюючим.
1Руханка "До струмка разом спустились"
Руханка (фізкультхвилинка) для дітей До струмка разом спустились, (крокуємо на місці) Нахилились і умились. (нахили вперед, руки на поясі) Один, два, три, чотири, (плескаємо в долоні) Ось як славно освіжились. (струшуємо долоні) А руками робим так: Разом – раз, - це в нас брас (описуємо круги руками вперед) Три, чотири й кролем вмієм! (описуємо круги руками почергово) Всі, як один, пливем, мов дельфін. (стрибки на місці) І знову крокуєм – додому прямуєм. (крокуємо на місці)
0Ведмедик і той, що живе в річці
Всі знають мультфільм про Крихітку Єнота. А цей український мультик про Ведмедика боїться свого відображення в річці. Дізнайтесь, як вдалося йому перейти на інший берег річки.
0