Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Колобок
Добре відома казка з дитинства.
0Кольорові фігури
Розвиваюча гра для дітей дошкільного віку. На аркуші паперу малюються (або наклеюються) кольорові кружечки, за допомогою яких діти бачать, в якому порядку мають бути розставлені фігури. Фігури вирізаюься з кольорового паперу і складаються одна в одну. Діти на швидкість мають поставити у рядок всі фігури відповідоно кольорам на аркуші, покладеному перед ними на столі. Така гра розвиває в дітей увагу,спостережливість, дрібну моторику рук, критичне мислення.
0Комплекс игр и упражнений, направленных на формирование межполушарных взаимодействий.
Для оптимального обучения нам необходимы оба полушария, работающие вместе в равной степени и сформированность межполушарного взаимодействия. Наш мозг состоит из двух различных полушарий, связанных в центре узлом нервных окончаний, который называется мозолистым телом. Каждое полушарие развивает и обрабатывает информацию специфическим образом. Возьмем простой пример, логическое полушарие (обычно с левой стороны) имеет дело с деталями, частями, обработкой языка и линейным анализом. В противоположность этому (обычно правое) имеет дело с образами, ритмом, эмоциями и интуицией и обрабатывает информацию целиком или глобально. Мозолистое тело между полушариями действует как сверхбыстрый путь, позволяющий быстро воздействовать на оба: линейное детальное в левом полушарии и общий образ - в правом полушарии. Когда существует хорошая связь между двумя половинами, в результате появляется единое мышление. Чем больше активизируются оба полушария для использования, тем больше связей формируется...
0Креативний педагог
Для того, щоб діти мали бажання ходити до дитячого садочку чи до школи педагоги мають зацікавити та вмотивувати їх. Одним із прикладів заохочення є створення певних традицій та ритуалів класу. Так, наприклад, у одній із шкіл вчитель запровадив щоденний ритуал привітання. Діти із задоволенням вітаються з вчителем своїм унікальним способом. Такі вітання та щоденні обійми сприяють встановленню доброзичливої атмофери та піднімають настрій дітям і вчителю.
0Криза трьох років - особливості, прояви, поради батькам
Вікові кризи - це неминуча стадія розвитку і дорослішання дитини. Це свого роду переломні моменти, під час яких відбувається переоцінка всіх колишніх цінностей, переосмислення свого «я» і стосунків з оточуючими. Одним з таких моментів є криза трьох років. Криза трьох років - особливості Кожному періоду розвитку дитини властиві свої потреби, способи взаємодії, моделі поведінки та усвідомлення себе. Досягнувши трирічного віку, малюк починає усвідомлювати, що він особистість. Це проявляється виникненням в мові слова «Я». Якщо дитина раніше без проблем говорила про себе в третій особі, називаючи себе по імені, наприклад, «Катя хоче їсти», то тепер це відбувається все рідше і рідше. Тепер при погляді на своє відображення в дзеркалі або на фото, дитина з впевненістю вимовляє: «Це Я». Дитина починає сприймати себе як самостійну людину, що має свої особливості і бажання. Разом з цим усвідомленням і приходить криза...
0Маленький струмочок
Цікава історія про унікальність кожного на землі, про доброзичливість та дружбу.
0Маша та Ведмідь: Сліди небачених тварин
Випадає перший сніг, і Ведмідь вирішує навчити Машу розпізнавати сліди різних тварин. Маша виявляється не дуже здібною ученицею і своїми відповідями доводить Ведмедя практично до божевілля. Але на його превеликий подив виявляється, що її відповіді не такі вже й абсурдні.Вид розробки: Відеоматеріали0МЕТОДЫ САМОРЕГУЛЯЦИИ И СНЯТИЯ ПСИХОЭМОЦИОНАЛЬНОГО НАПРЯЖЕНИЯ У ДЕТЕЙ
«Возьмите себя в руки» (для детей с 5 лет, Н.Л. Кряжева) Ребенку говорят: «Как только ты почувствуешь, что забеспокоился, хочется кого-то стукнуть, что-то кинуть, есть очень простой способ доказать себе свою силу: обхвати ладонями локти и сильно прижми руки к груди — это поза выдержанного человека». «Врасти в землю» (для детей с 5 лет, Н.Л. Кряжева) Надо сказать ребенку: «Попробуй сильно-сильно надавить пятками на пол, руки сожми в кулачки, крепко сцепи зубы. Ты — могучее, крепкое дерево, у тебя сильные корни, и никакие ветры тебе не страшны. Это поза уверенного человека». «Ты— ЛЕВ!» (для детей с 5 лет, Н.Л. Кряжева) Ребенку говорят: «Закрой глаза, представь льва — царя зверей, сильного, могучего, уверенного в себе, спокойного и мудрого. Он красив и выдержан, горд и свободен. Этого льва зовут так же, как тебя, у него твое имя, твои глаза, твои руки, ноги, тело. Лев —...
0МЕТОДЫ САМОРЕГУЛЯЦИИ И СНЯТИЯ ПСИХОЭМОЦИОНАЛЬНОГО НАПРЯЖЕНИЯ У ДЕТЕЙ
«Возьмите себя в руки» (для детей с 5 лет, Н.Л. Кряжева) Ребенку говорят: «Как только ты почувствуешь, что забеспокоился, хочется кого-то стукнуть, что-то кинуть, есть очень простой способ доказать себе свою силу: обхвати ладонями локти и сильно прижми руки к груди — это поза выдержанного человека». «Врасти в землю» (для детей с 5 лет, Н.Л. Кряжева) Надо сказать ребенку: «Попробуй сильно-сильно надавить пятками на пол, руки сожми в кулачки, крепко сцепи зубы. Ты — могучее, крепкое дерево, у тебя сильные корни, и никакие ветры тебе не страшны. Это поза уверенного человека». «Ты— ЛЕВ!» (для детей с 5 лет, Н.Л. Кряжева) Ребенку говорят: «Закрой глаза, представь льва — царя зверей, сильного, могучего, уверенного в себе, спокойного и мудрого. Он красив и выдержан, горд и свободен. Этого льва зовут так же, как тебя, у него твое имя, твои глаза, твои руки, ноги, тело. Лев —...
1Мультик «Про Диму» - Детям о важном
Мультфильм «Про Диму» рассказывает о встрече девочки Миры и мальчика, не похожего на её друзей. Дима плохо ходит и почти не говорит, но любопытство Миры и добрые советы её мамы становятся началом настоящей дружбы. Мире предстоит понять, что знакомству и игре диагнозы не помеха, и можно делить радость общения с теми, кто от тебя отличается.Вид розробки: Відеоматеріали1
Тематика: Стигма і дискримінація, Емпатія, надання допомоги, Повага до всіх, Повага до себе