Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Гра "Кулачок"
Мета: якщо дитина знаходиться в гострому агресивному стані, може зашкодити собі і оточуючим (вдарити, штовхнути, вкусити), спробуйте переключити її на гру "Кулачок". Суть: двоє учасників гри впираються своїми кулакаии на витягнутій руці в кулаки візаві. І якомога сильніше тиснуть один на одного. Ця гра - це безпечний спосіб проявлення агресії, яку, як ми вже точно знаємо, придушувати не можна. Коли емоції стухнуть, можна поговорити з дитиною про те, що вона щойно відчувала. Замість кулачків, можна використати долоньки. Зазвичай дітям подобаються такі ігри, і згодом вони самі пропонують в неї пограти, коли відчувають прилив агресії.
3Гра "Зловити конус"
Розвиваюча гра для дітей дошкільного віку. Вихователь дає команди дітям ("торкнутися голови", "витягнути руки" тощо) і діти виконують їх. За командою "Конус" діти мають схопити конус. Цікава гра розвиває увагу та швидкість реакціі. Така гра не є травмонебезпечою і діти із зідоволенням грають у неї.
0Вправи для розвитку міжпівкульної взаємодії
Ці вправи розвивають міжпівкульні зв’язки, синхронізують роботу півкуль, покращують розумову діяльність, сприяють поліпшенню пам’яті та уваги, полегшують процес читання і письма. Вправи необхідно виконувати щодня, виділивши 20-25 хвилин на день для них. Вони стануть в пригоді для маленьких перерв в ході заняття, або для налаштування на роботу перед заняттям, або просто як гра у вільну хвилинку. Вправи рекомендують поступово ускладнювати: прискорювати темп; виконувати з легко прикушеним язиком і заплющеними очима (вимкнення мовного і зорового контролю); підключати рухи очей і язика до рухів рук; підключати дихальні вправи і метод візуалізації. “Вушка” Ціль: Енергетизація мозку. Розправляти і розтягувати зовнішній край кожного вуха однойменною рукою в напрямку вгору-назовні від верхньої частини до мочки вуха (п’ять разів). Помасажувати вушну раковину. “Ліхтарики” Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії...
1Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
Пам'ять – головний фактор розвитку пізнавальної сфери дитини. Тому її розвитку необхідно приділяти особливу увагу. У міру дорослішання дитина запам'ятовує обличчя своєї бабусі, слова й кольори, імена своїх друзів у дитячому садку, вірші, які їй читають батьки й багато іншого. Коли дитина запам'ятовує алфавіт, це стає першим кроком до того, щоб навчитися читати. Дорослішаючи, вона запам'ятовує таблицю множення, нові іноземні слова, назви столиць країн світу, вірші. Вона тримає в пам'яті справи, заплановані на день, листи, що надходять їй протягом дня, розклад тренувань з футболу та багато іншого. І весь цей час вона запам'ятовує події, які вже відбулися з нею, як приємні, так і неприємні. Якщо скласти докупи все, що запам'ятовує людина (інформацію, практичні навички та життєві події), стає зрозуміло, яку важливу роль у нашому житті відіграє пам'ять. Саме завдяки пам'яті ми ті, ким є. Чим старшою стає дитина, тим більше вона може...
0Весело нам
Музична руханка українською мовою “Весело нам” подарує вашим діткам море позитиву.
0Веселий гопачок
"Веселий гопачок" фізкультхвилинка для діточок садочка (ДНЗ) та початкової школи.Вид розробки: Руханки0Ведмедик і той, що живе в річці
Всі знають мультфільм про Крихітку Єнота. А цей український мультик про Ведмедика боїться свого відображення в річці. Дізнайтесь, як вдалося йому перейти на інший берег річки.
0Вверх-вниз
Нова чудова руханка від каналу "Дитячі пісні з любов'ю до дітей". Можна використати на уроках математики в першому класі або на "Я досліджую світ" (математична складова)
0Важливо любити дитину такою, якою вона є
Діти, які відчувають, що їх люблять і що вони неповторні, стають упевненими й досягають успіху. Їм дуже допомагає це, а також те, що їх приймають такими, якими вони є. У той же час нам, батькам, не просто беззастережно прийняти своїх дітей, особливо знаючи про деякі якості, які ми хотіли б у них змінити, але не можемо цього зробити. Більше того, ми ж повинні не тільки любити та приймати наших дітей, а одночасно й коригувати їхню поведінку. Як же цього досягти? 1. Захоплюйтесь вашою дитиною. Найважливішим фактором у розвитку вашої дитини може бути ваше захоплення нею. Постарайтеся щодня казати дитині про те, як вам пощастило з нею, що ви її безмежно любите. 2. По-справжньому звертайте увагу на вашу дитину й кажіть їй про це: «Ти так довго працював над цією вежею», «Ти любиш похлюпатись у воді», «Я знаю, тобі це не до душі!». Справа не в тому, щоб оцінити поведінку дитини, а в тому, щоб допомогти їй зрозуміти, що ви уважно...Тематика: Незалежно від тематики0Бум! Бум! Мир динозавров
Мультфильм-песенка для детей о динозаврах.
0