Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
«НЕВЕРБАЛЬНИЙ ПОДАРУНОК»
Вправа також відноситься до розряду невербальних. Завдання кожного з членів групи - невербально показати своїм колегам, який подарунок він їм дарує.
0«НАШ КАМІНЬ У ВАШ ГОРОД»
Цю веселу розминку краще проводити в перший день тренінгу відразу після знайомства учасників. Вона спрямована на командну взаємодію, що допоможе учасникам краще «відчути» один одного, позбавитися від зайвої скутості і закритості.Вид розробки: Руханки, Робота в групах0
Тематика: Недостатня рухова активність, Незалежно від тематики«НАМАСТЕ»
Намасте» - медитативна вправа, яка приносить внутрішнє заспокоєння, почуття концентрації і внутрішньої сили. Воно може використовуватися після інтенсивного трудового дня.
0«МІНЯЮТЬСЯ МІСЦЯМИ ТІ, ХТО ...»
Дана вправа часто проводиться на тренінгах. Її люблять як діти, так і дорослі. За допомогою цієї веселої розминки можна легко зняти скутість і втому учасників.
0«МІЖНАРОДНИЙ СИМПОЗІУМ»
Вправа підвищує мотивацію учасників тренінгу до навчання і групової роботи, допомагає їм зосередитися на темі, що вивчається.
0«МАВПА, СЛОН І КРОКОДИЛ»
Акцент робиться на груповий згуртованості, на швидкому спільному виконанні завдання.
0«ЛІТАЮЧІ ІМЕНА»
Вправа на знайомство.
0«ЛИСТ САМОМУ СОБІ»
Це вправа, яка і починає тренінгову роботу, і завершує її. Відповідно, воно проводиться в два етапи: на початку тренінгової роботи у перший день і на стадії її завершення в останній.
0«Куховаримо»
Руханка для дітей молодшого шкільного віку Орієнтовний час: 3 хвилини. Хід гри: Діти стають колом, яке являє собою уявну каструлю. Вчитель називає, яку саме страву учні класу будуть разом уявно готувати (борщ, салат, компот тощо). Після цього кожен учасник сам придумує та називає, яким саме інгредієнтом він буде (сіль, цукор, вода, певний овоч чи фрукт, м'ясо тощо). Вчитель промовляє: «Зараз ми будем готувати … (наприклад, борщ)». Після цього він називає у довільній послідовності, які саме складові майбутньої уявної страви буде покладено у каструлю. Той, кого назвали, має стрибнути у центр та взяти за руки всіх тих, хто вже сидить у колі. Гра продовжується доти, поки всі відповідні «інгредієнти» не будуть у «каструлі».
0«Кошка или я?»
0