Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
ВЗАЄМОДІЯ З ІНШИМИ ЛЮДЬМИ. ДРУЖНИЙ КЛАС. ПРАКТИЧНА РОБОТА. ОБГОВОРЕННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ: УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ КАЗКИ «РІПКА», БАЙКИ ЛЕОНІДА ГЛІБОВА «ЛЕБІДЬ, ЩУКА І РАК» (УРОК 10)
сприяти усвідомленню дітьми цінності людського спілкування; виробляти вміння поводження у класному колективі; розвивати у дітей потребу спілкуватися і підтримувати товариські відносини у класі; виховувати ввічливість, тактовність, порядність, повагу і чесність.
1ЕФЕКТИВНЕ СПІЛКУВАННЯ. УМІННЯ СЛУХАТИ. (ПРАКТИЧНА РОБОТА.) ЯК ПОПРОСИТИ ПРО ПОСЛУГУ ЧИ ДОПОМОГУ (УРОК 13)
вчити дітей розуміти індивідуальність людини не лише як фізичної особи, а й як об'єкта соціального оточення; вказати на значення уміння слухати й спілкуватися, на збереження і зміцнення здоров'я; розвивати повагу до себе та інших людей; формувати етичні звички; виховувати любов до свого народу, рідної мови, культуру поведінки.
0ЗАПОБІГАННЯ КОНФЛІКТАМ І ЇХ ВИРІШЕННЯ. (ПРАКТИЧНА РОБОТА.) МОДЕЛЮВАННЯ СИТУАЦІЙ МИРНОГО ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ З ОДНОЛІТКАМИ
продовжувати формувати почуття власної гідності, толерантності, стриманості, уникаючи конфліктних ситуацій; розвивати уміння запобігати конфліктам, що мають місце, тягнути за собою низку негативних наслідків; розглядати способи їх вирішення; розвивати комунікативні здібності; виховувати найкращі людські риси громадянина нашої країни зі сформованою життєвою компетентністю — уміння жити у суспільстві.
1Картографы
Игра станет полезной на уроках, где нужно изучать план-эвакуации при чрезвычайных ситуациях. Или в спрощеном варианте для ознакомления первоклашек с школой.Тематика: Безпека0Що таке толерантність. Толерантне ставлення до людей, які мають проблеми зі здоров’ям.
Дати визначення поняттям «толерантність», «повага»; формувати толерантне ставлення до оточуючих, до суспільства, до певних ситуацій; відпрацьовувати навички безконфліктного спілкування; виховувати поважне ставлення до себе і інших.
2Здоров’я дитини – запорука добробуту людини
Закріпити поняття про зміцнення здоров’я, повторити ознаки здоров’я, розтлумачити дітям, що таке йододефіцитні хвороби, до чого вони призводять, що таке йод та як наситити свій організм йодом, формувати прагнення до збереження власного здоров’я.
1Незнайомець на вулиці...
В Америці до 8-літнього хлопчика прийшов незнайомець та попросив піти з ним. Він сказав, що його послала мама хлопчика, так як сама вона потрапила в біду. Хлопець попросив незнайомця назвати ПАРОЛЬ. Поки незнайомець стояв, збитий з пантелику, дитина швидко втекла. Просто мама та син домовились, що якщо вона когось і пошле за ним, то ця людина знатиме спеціальне слово-пароль. Можливо це врятувало дитині життя. Так легко та просто! Шановні батьки, педагоги! Доволі проста порада, яка може вберегти ваших дітей.
1Упражнения для деток
Олимпийская чемпионка советует как легко научить ребенка кувыркаться, а также несколько упражнений для гибкости позвоночника. Видео можно посмотреть ЗДЕСЬ.
1Зарядка для учеников 3-4 классов «Мы хотим на дискотеку!»
«Студия Серебрянских» - сеть спортивных школ гимнастики, акробатики и танцев для детей - рекомендует выполнять этот комплекс, предварительно подготовив в качестве инвентаря небольшую книгу, и бутылочку с чистой негазированной водой, если ребенку захочется пить. Пора в школу. Просыпаемся. Принимаем исходную позу (ИП1) – стоя, ножки вместе, ручки вдоль тела. Поднимаем ручки вверх и плавно опускаем вниз, чуть наклоняясь вперед – 3 раза. Мы - часики. ИП1. Наклоняем голову влево, затем вправо – по 2 раза. Поднимаем голову вверх – опускаем вниз – по 2 раза. И теперь – все упражнение, только быстро! Плечики. Исходная поза ИП2. Выполняем круговые движения спереди-назад одним плечом, выставляя его чуть вперед. Затем вторым. По 2 раза. Затем меняем направление – крутим плечом сзади-вперед. 2 раза. Теперь, слегка поворачивая корпус вперед, выносим левое плечо вперед и делаем 2 встряхивания. Затем повторяем для другой руки – по...
0Команда
не можна переоцінити важливість команди. Протистояти невзгодам та вирішувати проблеми завжди краще разом.
1