Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Інформаційні процеси. Види інформації
Інтерактивний супровід до уроку «Інформаційні процеси» з курсу «Я досліджую світ» для 3-го класу (за підручником «Я досліджую світ» (авт. Воронцова Т.В.)). Переходьте на ресурс за посиланням.
0Як утворюється блискавка. Правила поведінки під час грози
План-конспект уроку з «Я досліджую світ» для 3-го класу на тему: «Як утворюється блискавка. Правила поведінки під час грози» (за підручником «Я досліджую світ» (авт. Воронцова Т.В.)). Переходьте за посиланням або завантажуйте файл нижче.
0Вправи для розвитку міжпівкульної взаємодії
Ці вправи розвивають міжпівкульні зв’язки, синхронізують роботу півкуль, покращують розумову діяльність, сприяють поліпшенню пам’яті та уваги, полегшують процес читання і письма. Вправи необхідно виконувати щодня, виділивши 20-25 хвилин на день для них. Вони стануть в пригоді для маленьких перерв в ході заняття, або для налаштування на роботу перед заняттям, або просто як гра у вільну хвилинку. Вправи рекомендують поступово ускладнювати: прискорювати темп; виконувати з легко прикушеним язиком і заплющеними очима (вимкнення мовного і зорового контролю); підключати рухи очей і язика до рухів рук; підключати дихальні вправи і метод візуалізації. “Вушка” Ціль: Енергетизація мозку. Розправляти і розтягувати зовнішній край кожного вуха однойменною рукою в напрямку вгору-назовні від верхньої частини до мочки вуха (п’ять разів). Помасажувати вушну раковину. “Ліхтарики” Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії...
1Хлопчик врятував більше, ніж 1000 собак...
Роман Маккон почав свою "рятувальну операцію" у свій четвертий день народження. Наразі, вже більше, ніж 1000 собак врятовані від смерті.
0Імітативні руханки
Пальчикова гімнастика. Виконуємо рухи, супроводжуючи їх віршом. «Миємо руки» Узяли духмяне мило, (ритмічно потираємо долоні, наче миємо руки.) Добре руки з ним помили. Полетіли від води Бризки з рук туди-сюди. (Пальці стиснути в кулачок, потім з силою випрямити їх, наче струшуючи водичку.) Рушничок я свій беру. (Енергійні рухи імітують почергове витирання кожної руки рушником.) Швидко ручки обітру. «Квасимо капусту» Руками імітувати відповідні рухи. - Ми капусту шаткували! Двічі — прямими, напруженими долонями імітувати рухи сокири: вверх-униз. - Солі в неї ми поклали! Двічі — пальці зібрані «щіпкою», «солимо капусту». - Ми капусту м’яли, дерли! Двічі — енергійно стискати пальці в кулачки, то одночасно на двох руках, то по черзі. - Смачну моркву туди терли! Двічі — пальці однієї руки стиснуті в кулак...
0Звуки дощу
Руханка, яка ще має назву "Австралійський дощ. Учасники за допомогою рухів імітують звуки дощу.
0Якщо весело живеться (відео)
Чудова руханка для дітей.
0Ідеї та експеременти для уроків в початкових класах
Уроки для дітей початкових класів мають бути не лише інформативними та доступними, а й цікавими! Проте, в такому віці втримувати увагу дітей впродовж всього уроку надзвичайно складно. Саме тому вчителям початкових класів доводиться постійно експериментувати з уроками, придумуючи різні маневри та трюки. Американські педагоги часто публікують свої власні «рецепти» цікавих та пізнавальних завдань на блогах. Переглянувши їх, ми відібрали для вас 3 оригінальні ідеї, які вчителі успішно втілили в життя на своїх уроках! 1. Експеримент до уроку про кругообіг води. Коли вчителі розповідають дітям про фізичні та природні явища, часто важко обійтися без наочного пояснення. Один лише експеримент на уроці може не лише закріпити отримані знання, а й збільшити цікавість до предмету. Ось як вчитель однієї американської школи продемонстрував своїм учням «дощ у банці», за допомогою барвника та крему для гоління! Для експерименту...
0Скільки цукру ви вживаєте щодня?
Наглядно про те, скільки цукру в тих чи інших продуктах.
0Уроки обережності. Незнайомці
Восьма серія з циклу «Уроки обережності» з тітонькою Совою про те, що слід стерегтися незнайомих людей і ніколи з ними самим не спілкуватися.
0