Актуальні теми: До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3542 розробок
Матеріали
Скільки цукру ви вживаєте щодня?
Наглядно про те, скільки цукру в тих чи інших продуктах.
0Ігри на знайомство
Підбірка ігор для знайомства у групі. Дані вправи будуть цікаві для проведення як з дітьми, так і з дорослими.
0Кільця
Весь клас виходить до дошки (або учні стаєють у коло). Умова: скільки разів ведучий (вчитель) (який стає збоку, щоб його всі бачили) плесне в долоні, по стільки чоловік, взявшись за руки і дружно вимовивши: «Ми готові!», - учні утворюють «тісне» кільце (утворюють групку). Наприклад, після трьох плескань у долоні всі об'єднуються в кільця по трійках - хто швидше! Після першого об'єднання в групки (в кільця) ведучий нагадує обов'язкову умову: в кожному новому кільці сусід справа і зліва повинен бути іншим. Це призводить до більшої метушні. Але саме вона і потрібна, щоб як слід перемішати весь клас. Після серії плескань в долоні: то чотири, то вісім, то два рази по три або по два плески (в досить швидкому темпі!) - ведучий (вчитель) плескає так, щоб число учнів в кільцях (групках) відповідало б груповій роботі, наміченої ним для уроку. Наприклад,...
0Гра "Павучок"
Гра прекрасно розвиває партнерські стосунки. Вирізаєте круг, робите по колу отвори, все залежить для скількох осіб гра, всередині отвір під товстий маркер.Натягуєте шнури в колі людей. В центрі стіл з прикріпленим папером.Домовляєтесь, що чи кого разом малюватимете. Легко опускаєте маркер і керуєте ним. Треба вчитись спокійно і грамотно домовлятись, хто і куди веде. Презентуєте роботу, дякуєте за співпрацю. Обговорюєте процес, можливо, чому не вийшло. Домовлялись діяти.
0Австралійський (Африканський) дощ
Чудова вправа для психолгічного розвантаження учнів. Хід вправи. Учасники стають у коло. Тренер. "Чи знаєте ви, що таке австралійський дощ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо, який він. Зараз по колу ланцюжком ви будете передавати мої рухи. Як тільки вони повернуться до мене, я передам наступні. Стежте уважно!" В Австралії піднявся вітер. (Тренер тре долоні). Починає крапати дощ. (Клацання пальцями.) Дощ посилюється. (Плескання долонями по грудях.) Починається справжня злива. (Плескання по стегнах.) А ось град— справжня буря. (Тупіт ногами.) Але що це? Буря стихає. (Плескання по стегнах.) Дощ стихає. (Плескання долонями по грудях.) Рідкі краплі падають на землю. (Клацання пальцями.) Тихий шелест вітру. (Потирання долонь.) Сонце! (Руки догори.)
0Згадати все: дієві методики запам’ятовування, яким можна навчити школярів
Огляд простих та дієвих методик для швидкого запам’ятовування матеріалу, які можна використати у молодшій, середній та старшій школі. Кожен вчитель чув від своїх учнів щось на кшталт: я читав, але запам’ятати не зміг. Думаєте, вони говорять неправду? Не завжди. Інколи діти і справді не можуть запам’ятати, здавалось б, найпростіші речі. Великі об’єми інформації, перевтома, нервове напруження – все це може спровокувати проблеми з пам’яттю. Та й погодьтеся, що завчити все ідеально дуже складно. Втім, ви можете допомогти своїм учням! Навчіть їх користуватися спеціальними методиками, що були розроблені саме для простого запам’ятовування навіть дуже складного матеріалу. Молодша школа Якщо ви працюєте у початковій школі, то варто зосередити увагу на максимально простих і, разом з тим, цікавих прийомах, які діти сприйматимуть, як веселу гру. 1. «Згадай та намалюй» Ця вправа допоможе натренувати уважність. Вчитель...Вид розробки: Інтерактивні вправи0Безпека дитини на дорозі.
Звичайно, заглиблюватися в тонкощі, як то дорожні знаки та правила першочерговості проїзду перехресть, батькам не треба. Принаймні, поки дитина мала. А от пояснити малюкові ази безпеки на дорозі батьки просто зобов’язані!
010 советов, чтобы защитить ребенка
Полезные советы
0Постояти за себе. 9 правил, про які треба розповісти дитині
Нікому не дозволяй порушити свої права. Ніхто не має права примушувати тебе діяти проти твоєї волі, загрожувати тобі, дражнити або заподіювати біль. Якщо тобі некомфортна ситуація, варто зібратися духом і захистити себе словами або діями. Але й ти теж не повинен порушувати права інших людей! Будь упевнений у своїх діях і думках. Підтримуйте у своїй дитині позитивну самооцінку, хваліть за висловлену особисту думку. Хваліть за хороші вчинки, навчіть реагувати на власні помилки. Цінуйте свою дитину і її успіхи, і тоді вона буде впевнена у собі. Вір у краще. Навчіть дитину помічати хороше, не зациклюватися на негативі. Людині-оптимісту простіше сприймати світ, такі люди притягують до себе таких же позитивних людей і такої ж позитив. Ти маєш право на особисту думку. Слід створювати різні умови для спілкування з різними людьми, підключати дітей до цього спілкування, щоб вони вчилися висловлювати свою думку, починати і підтримувати розмову. Досвід спілкування з різними людьми в...
0УЧИТЕЛЬ ПОПРОСИВ УЧНІВ ЗАПИСАТИ ІМЕНА ЛЮДЕЙ, ЯКИХ ВОНИ НЕНАВИДЯТЬ
Одного разу вчитель попросив учнів записати на листочку імена всіх людей, яких вони ненавидять. Коли вони зробили це, вчитель сказав їм принести на наступний день в школу пакетик з помідорами за кількістю записаних імен. Деякі діти принесли пакетик з двома помідорами, у інших було три помідори, п’ять, або навіть десять. Учитель попросив учнів носити з собою ці помідори протягом двох тижнів. Вже через декілька днів хлопці стали скаржитися на поганий запах гниючих овочів. Кільком УЧНЯМ було важко всюди носити з собою десяток помідорів. Запах був занадто різкий і сильний. Через тиждень вчитель зібрав клас, ще раз вислухав їхні скарги і сказав: – Все це дуже схоже на те, що ви носите в своєму серці, коли вам не подобаються деякі люди. Ненависть роз’їдає душу і робить її хворою. Якщо ви не можете переносити запах зіпсованих помідорів через тиждень, уявіть собі «аромат» від гіркоти і злоби, які ви носите в своєму серці кожен день! Серце...
0