Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Мандала - 3
Розфарбовування цієї мандали вимагає уважності і точності, тому її краще пропонувати старшим дітям.
0Мандала – 4
Пропонована в цій вправі мандала - символічна карта. На ній безліч разів перетинаються дві дороги, що нагадують лабіринт. Мета працюючого з мандалою - відокремити дороги один від одного.
0Мандала - 5
Це - класична мандала з оберігаючим колом на зовнішній стороні. Зовні внутрішнього кола знаходиться вінок з пелюсток квітів. Ми можемо побачити в цьому символ позитивної енергії, можливість створювати нове, вчитися.
0Мандала - 6
Діти відчувають приріст енергії, формулюють для себе нові цілі і радіють, що все, що вони вивчають, наближає їх до бажаного результату.
0Маяк
У цій вправі ми вдаємося до метафори маяка. Маяк служить людям: він допомагає кораблям обрати курс. Для дітей маяк - символ оволодіння майстерністю, новим навиком, що робить їх щасливими.
0Відображення -1
Ця вправа дає прекрасну можливість для тренування дрібної моторики, здатності до концентрації, розвитку готовності до співпраці.Вид розробки: Руханки, Робота в групах0
Тематика: Недостатня рухова активність, Незалежно від тематикиВідображення - 2
Для молодших дітей, вправи на відображення дуже корисні, але для них ми спростили правила.Вид розробки: Руханки, Робота в групах0
Тематика: Недостатня рухова активність, Незалежно від тематикиПадаючий лист
Діти з відкритими очима «дивляться» на уявний лист на стіні навпроти. Лист повільно падає на підлогу, поки ведучий рахує від 20 до 0, і в міру спадання чисел діти все більше розслабляються і зосереджуються.
0Пакет з сюрпризами
Це невелика вправа на розвиток навичок співпраці, в якій учасники малої групи спільно розігрують якусь історію. Вони вчаться прислухатися до пропозицій інших і вносити власний творчий внесок у вирішення загальної задачі.
0Я це вмію!
Виконуючи цю вправу, діти отримують можливість продемонструвати іншим те, що вони вміють добре робити. Крім того, воно допомагає сформувати позитивне ставлення до вмінь інших дітей.
0