Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Бульбашки
Знайомство, з активною діяльністю, яка заохочує учасників розмовляти один з одним по колу.
1ЧАРІВНИЙ СТІЛЕЦЬ
Це цікавий варіант «гарячого стільця», при якому можуть проявлятися приголомшливі речі. Особлива структура гри надає зворотньому зв'язку додаткову цінність.
0СМІХ ДОДАЄ ЗДОРОВ’Я
Вправа на підняття настрою.
0Персей і медуза Горгона
Активна вправа, яку можна проводити в будь-який час. Вона допоможе учасникам скинути фізичну втому і зосередитися на досягненні мети.Вид розробки: Руханки, Інсценування, Робота в групах0
Тематика: Недостатня рухова активність, Незалежно від тематикиКолін вал
Вправа допомагає сконцентрувати увагу, отримати позитивні емоції, зближує учасників тренінгу.
0ІНДИВІДУАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ПІДЛІТКА
Мета - формування позитивного ставлення до змін, що відбуваються у підлітковому віці.
2ПРИНЦИПИ БЕЗПЕЧНОЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Мета - відпрацювання навичок аналізу ситуації та оцінювання ризиків щоденного життя.
0Вправи на завершення тренінгу
Вправи, що допоможуть гармонічно та красиво завершити ваш тренінг.
0НЕБЕЗПЕКА ІНФІКУВАННЯ ВІЛ, ІНФЕКЦІЯМИ, ЩО ПЕРЕДАЮТЬСЯ СТАТЕВИМ ШЛЯХОМ
У презентації подається інформація про ВІЛ-інфекцію та інфекцій, що передаються статевим шляхом (ІПСШ). Завдання пропоную виконувати у групах, наприкінці подані посилання на ігри, розроблені на LearningApps.org Особливу увагу приділяю алгоритму визначення ВІЛ та ІПСШ і закладам, де можна провести аналіз.Вид розробки: Школа, Робота в групах, Інформаційні повідомлення, Мультимедійна презентація0
Тематика: Соціальна безпека, ВІЛ/СНІД, Здоров'яВправи для розвитку міжпівкульної взаємодії
Ці вправи розвивають міжпівкульні зв’язки, синхронізують роботу півкуль, покращують розумову діяльність, сприяють поліпшенню пам’яті та уваги, полегшують процес читання і письма. Вправи необхідно виконувати щодня, виділивши 20-25 хвилин на день для них. Вони стануть в пригоді для маленьких перерв в ході заняття, або для налаштування на роботу перед заняттям, або просто як гра у вільну хвилинку. Вправи рекомендують поступово ускладнювати: прискорювати темп; виконувати з легко прикушеним язиком і заплющеними очима (вимкнення мовного і зорового контролю); підключати рухи очей і язика до рухів рук; підключати дихальні вправи і метод візуалізації. “Вушка” Ціль: Енергетизація мозку. Розправляти і розтягувати зовнішній край кожного вуха однойменною рукою в напрямку вгору-назовні від верхньої частини до мочки вуха (п’ять разів). Помасажувати вушну раковину. “Ліхтарики” Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії...
1