Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Я це вмію!
Виконуючи цю вправу, діти отримують можливість продемонструвати іншим те, що вони вміють добре робити. Крім того, воно допомагає сформувати позитивне ставлення до вмінь інших дітей.
0Моя ідеальна сім'я
Ця гра - «сімейна розстановка». Потрібно розставити членів своєї ідеальної сім'ї - як правило, це можуть зробити вже п'ятирічні діти.
0На березі моря
Ця вправа створена спеціально для старших дітей. Вона об'єднує приємні почуття, радість від власного тіла і переживання свободи, вміння, відчуття сили волі. Гра прищеплює смак до пригод.
0Новий винахід
Це досить складна вправа, в якій навчається вся група. Потрібно розділитися на три команди. Знадобиться багато часу на підготовку. Після підготовки створених конструкцій кожна команда представляє їх і пояснює свій задум.
0Туманний горн
Ця вправа дивним чином розслабляє і оживляє одночасно, крім того, вона сприяє зміцненню почуття єдності дітей.
0У кого монети?
Це вправа на розвиток навичок співпраці, концентрації. Дітям надається можливість повчитися розуміти «мову тіла» інших людей і контролювати свою власну.
0Чотири пальці
У цій вправі використовуються так звані якорі, що викликають позитивні асоціації та дозволяють миттєво увійти в стан емоційного розслаблення. В якості якорів використовуються пальці ведучої руки.
0Показуємо почуття
Уміння розуміти почуття інших - важливий навик, який вимагає постійного тренування. Коли діти відточують його, краще не загострювати увагу на їхніх помилках.
0Полиця
У цій вправі ми знайомимо дітей з технікою «першої допомоги» для нейтралізації емоційних наслідків стресу, перш ніж вони подумають чи обговорюватимуть з іншими можливості усунення самих причин стресу.
0Погладжування
Ця вправа робить акцент на позитивній взаємодії дітей. У ній група словами повинна виражати визнання окремим учасникам. Для посилення ефекту проведіть гру два рази.
0