Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Матеріали
Як утворюється блискавка. Правила поведінки під час грози
План-конспект уроку з «Я досліджую світ» для 3-го класу на тему: «Як утворюється блискавка. Правила поведінки під час грози» (за підручником «Я досліджую світ» (авт. Воронцова Т.В.)). Переходьте за посиланням або завантажуйте файл нижче.
0Портфоліо третього класу (частина 1)
Вітаємо, колеги!) Цього року відбулося пілотування третього класу курсу "Я досліджую світ"! Дякуємо вчителям, які весь цей час надавали зворотній зв'язок, обговорювали плюси та недоліки модельної програми та просто за підтримку! Особливо подяку хочемо висловити вчителям, які люб'язно надали власні матеріали для створення цього портфоліо: Ользі Мірошніковій та Ларисі Кисельовій. Бажаємо вам гарного перегляду та натхнення для подальшої роботи! Портфоліо третього класу (частина 1) можна переглянути ТУТ.
0Портфоліо третього класу (частина 2)
Новий семестр - нові знання! З нового року ми почали досліджувати світ природи. Спільною працею та зусиллями дізнались будову вулканів, як стати дослідником, що відбувається в космосі та багато іншого! Портфоліо третього класу (частина 2) можна переглянути ТУТ.
0Портфоліо навколосвітньої подорожі (частина 1)
Другим класам на згадку, а першим - для натхнення!!! Шановні колеги, починаємо підбивати підсумки навчального року і результати конкурсу «ТОП 100 фотографій з навколосвітньої подорожі». Щоб визначитися із переможцями, вирішили зробити Портфоліо навколосвітньої подорожі https://tinyurl.com/y9kvht6g. Поки що перший семестр. Бажаємо приємного перегляду! А ми готуємо другу частину 🙂 У першій частині використано фото і відео від: Жигало Олена Половко Олена Шемякова Ірина Компанієць Маргарита Семенцова Інна Скляр Наталія Бузоверя Тетяна Косяк Наталія Влади Марина Лось Наталія Мазурук Тамара Костенко Ольга Тищенко Наталія Ткаченко Наталія Перепадя Надія Кравченко Ольга Бойко Ірина Дубенко Тетяна Павленко-Волох Наталія Кавалер Вікторія Новоселицька Снігур Людмила Павлюк Олена Перфілова Галина Сенченко Ольга Матвієнко Анна Водяникова Вікторія Пасько Наталія Кучма Леся Подлужна Валентина Дризлова Вікторія Киян...
1Видання "Безпечна і дружня до дитини школа в контексті реформи «НУШ»!
До уваги керівників закладів освіти, вчителів, батьків, методистів. Вийшло видання "Безпечна і дружня до дитини школа в контексті реформи «НУШ»! Видання містить опис ключових ідей, інструментів і ресурсів концепції «Безпечна і дружня до дитини школа» (БДДШ), а також висновки зовнішньої оцінки результатів її пілотування у 14 навчальних закладах Донецької і Луганської областей. Модель БДДШ базується на системі показників, за якими здійснюється оцінювання рівня безпеки і комфорту закладу освіти, визначення його сильних і слабких сторін, комплексне планування заходів з удосконалення. Масове впровадження концепції БДДШ сприятиме розбудові безпечного, дружнього до дитини та інклюзивного середовища, реалізації реформи «Нова українська школа» та програми діяльності Кабінету Міністрів України на 2020 — 2025 роки. Завантажити видання можна ТУТ.
028-30 жовтня в м. Києві відбувся тренінг для тренерів
28-30 жовтня в м. Києві відбувся тренінг для тренерів «Методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентісного підходу». Організатори тренінгу — Міністерство освіти і науки України, Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, Громадська організація «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту». Мета тренінгу — підготовка тренерів НУШ з методики компетентнісного навчання у початковій школі з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» (ЯДС) для подальшого навчання вчителів закладів освіти. Завдання тренінгу: Поділитися досвідом впровадження компетентнісного навчання вчителів і учнів за інтегрованим курсом ЯДС у 2018-2019 роках. З’ясувати очікування учасників за тематикою тренінгу. Ознайомитися з ресурсами для компетентнісного навчання учнів 1-3 класів за курсом ЯДС. Вибірково відпрацювати фрагменти...
021-22 жовтня відбувся тренінг для тренерів «Методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентісного підходу»
21-22 жовтня в м. Києві відбувся тренінг для тренерів «Методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентісного підходу». Організатори тренінгу — Міністерство освіти і науки України, Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, Громадська організація «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту». Мета тренінгу — підготовка тренерів з методики компетентнісного навчання у початковій школі з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» (ЯДС) для подальшого навчання вчителів закладів освіти районів (міст) / об’єднаних територіальних громад Луганської області. Завдання тренінгу: Поділитися досвідом впровадження компетентнісного навчання вчителів і учнів за інтегрованим курсом ЯДС. З’ясувати очікування учасників за тематикою тренінгу. Ознайомитися з ресурсами для компетентнісного навчання учнів 1-3 класів...
0Відбулася Всеукраїнська конференція «Безпечна і дружня до дитини школа в контексті реформи «НУШ»
Учасники конференції ознайомилися із результатами моделювання концепції «Безпечна і дружня до дитини школа» (БДДШ) у пілотних навчальних закладах Донецької і Луганської областей; визначили напрямки і пріоритетні заходи щодо поширення набутого успішного досвіду на інші освітні заклади України в контексті завдань реформи Нової української школи (НУШ). Програма конференції Фотографії Презентації Презентація "Ключові ідеї та інструменти БДДШ" Звіт про результати зовнішнього оцінювання БДДШ
023-24 вересня в м. Києві відбулася нарада
23-24 вересня в м. Києві відбулася нарада «Ресурси для підготовки вчителів і навчання учнів початкової школи на засадах компетентнісного підходу» (в контексті інтегрованого курсу «Я досліджую світ»)» за участю методистів початкової освіти закладів післядипломної педагогічної освіти. Організатори наради — Міністерство освіти і науки України, Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, Громадська організація «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту». Мета наради — ознайомитися з ресурсами для компетентнісного навчання учнів і масової підготовки вчителів з інтегрованого курсу «Я досліджую світ», а також обговорити конкретні кроки щодо покращення якості такого навчання. Завдання наради: Проаналізувати проблемні питання щодо компетентнісного навчання учнів і підготовки вчителів за інтегрованим курсом «Я досліджую світ» (ЯДС). Ознайомитися з ресурсами...
0Освітні ресурси з доведеною ефективністю у вільному доступі!
Міністерство освіти і науки України рекомендувало для ознайомлення і практичного використання освітні ресурси для компетентісного навчання учнів закладів загальної середньої освіти і післядипломної підготовки педагогічних працівників. Відповідний лист можна переглянути і завантажити тут. Всі ресурси у вільному доступі за посиланням http://autta.org.ua/ua/resources/
0