Актуальні теми: Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3718 розробок
Матеріали

Смілива дівчинка
Діти відчайдушно борються з домашнім насильством у своїх фантазіях, але часто безсилі у реальному житті..
0
Маша та Ведмідь: Сліди небачених тварин
Випадає перший сніг, і Ведмідь вирішує навчити Машу розпізнавати сліди різних тварин. Маша виявляється не дуже здібною ученицею і своїми відповідями доводить Ведмедя практично до божевілля. Але на його превеликий подив виявляється, що її відповіді не такі вже й абсурдні.Вид розробки: Відеоматеріали0
8 самых частых ошибок родителей, из-за которых дети начинают врать
Вряд ли на земле есть хоть один человек, которому ни разу в жизни не приходилось лгать. Мы сталкиваемся с враньем ежедневно, но впадаем в ступор, когда лжецом оказывается наш же ребенок. Ребенок знает о последствиях Часто ребенок начинает врать, потому что знает, что за правду может быть наказан. Начните поощрять честность (например сделайте наказание менее суровым или замените его беседой), тогда чадо перестанет бояться правды. Ребенок не хочет огорчать Дети нас любят, а потому не желают огорчать. Если в вашей реакции на его признания будет меньше мрачности, вскоре малыш перестанет бояться ранить родителей правдой. Он не врет, а фантазирует Иногда ребенок может выдавать желаемое за действительное: рассказывать о своих фантастических приключениях или уверять окружающих, что у него...
0
5 способов научить ребенка ждать без капризов
Не все взрослые умеют терпеливо ждать, что уж говорить о детях. Но, оказывается, есть такие методы, которые помогают развивать самоконтроль и не умирать со скуки. И самое интересное, что ни один из них не предполагает наличие каких-либо гаджетов. Визуализируйте время Абстрактное мышление у детей начинает развиваться примерно с девяти лет, до этого действует наглядно-образная система. Детям сложно понять, чем отличается 15 минут от 45, поэтому время нужно максимально визуализировать. Как нельзя: «Выходим через час», «У тебя 10 минут, чтобы убрать игрушки». Как надо: «Папа придет с работы, когда солнышко спрячется вон за ту крышу». Ожидание для ребенка будет не так мучительно, когда он сможет сравнить: «О, да это так же быстро, как почистить зубы». Научите ребенка играм,...
0
Корисні підказки 2. Хлопці чи дівчата?
Іноді хлопчикам цікаво зробити щось дівчаче, а дівчаткам - щось хлоп'яче. І це нормально! У дотепній, іронічній та легкій для запам’ятовування формі розглядаються «несерйозні» дитячі проблеми. Дітей вчать ставити будь-які запитання, експериментувати, розмірковувати та приймати рішення і діяти у несподіваних або ж складних ситуаціях.
0
Виховання дітей в еру цифрових технологій
Сучасні діти розбираються в техніці набагато краще за батьків і проводять за комп'ютером й ґаджетами практично весь свій вільний час. Це негативно позначається на їхньому фізичному та інтелектуальному розвитку, адже всі інтереси дитини зосереджені на віртуальному світі й іграх. Отже важливо навчити дітей правильно ставитися до цифрової техніки. Запропоновані в статті рекомендації допоможуть батькам розібратися в постійно мінливому цифровому світі та сформулювати в дитини здорове ставлення до електронних пристроїв. Складіть власний план використання електронної техніки Електронні ґаджети можуть допомагати вам, а можуть і не відповідати вашим сімейним цінностям або стилю виховання. Якщо використовувати комп'ютерну техніку правильно, вона допомагає встигати більше протягом дня. Але якщо використовувати її бездумно, вона витісняє багато важливих занять, таких як живе спілкування, спілкування з родиною, ігри на свіжому повітрі, сон. Розумно сплануйте своє дозвілля,...
0
Як розвинути навички саморегуляції в дитини
Батьки дворічної дитини можуть щодня зіштовхуватися з її істериками. Це очікувано та знаходиться в межах вікової норми. Однак, коли дитина досягає шкільного віку, а її поведінка все така ж імпульсивна – це свідчить про проблеми з контролем емоцій. Саме в умінні контролювати свої емоції полягає різниця між дворічною й п'ятирічною дитиною. Допомогти дитині навчитися контролювати себе – головне завдання батьків у цьому віці. Іноді й старшим дітям важко справлятися з емоційними імпульсами, навіть якщо вони не супроводжуються нападами істерики. Що таке саморегуляція? Саморегуляція – це здатність контролювати свої емоції й поведінку в залежності від ситуації. Вона охоплює вміння справлятися з сильною емоційною реакцією на різні стимули, що травмують, уміння заспокоїтися, коли ви засмучені, а також уміння справлятися з роздратуванням без емоційних спалахів. Ці навички допомагають нам досягати життєвих цілей, попри непередбачуваність зовнішнього світу й...
0
Перший раз у перший клас
Перший раз у перший клас Перший раз у перший клас ми йдемо охоче Ніжним голосом для нас продзвенів дзвіночок І сміється в небесах сонце як ніколи В мами сльози на очах – я іду до школи 2 р П-в: А у школі, а у школі є веселка кольорова І найкраща в цілім світі перша вчителька моя А у школі, а у школі не сумуєм ми ніколи Бо учора дошкільнята, а тепер – одна сім’я. Прощавайте іграшки, гомінкий садочок Кличе в класі дітлахів золотий дзвіночок І сміється в небесах сонце як ніколи В мами сльози на очах – я іду до школи.2 р П-вВид розробки: Відеоматеріали0
Як допомогти дитині набути впевненості в собі
Діти часто страждають від невпевненості в собі, що суттєво заважає їм досягати успіху в навчанні, спілкуванні та інших важливих життєвих сферах. Пропонуємо прості поради, дотримуючись яких, ви допоможете своїй дитині стати набагато впевненішою й досягти всіх поставлених цілей. Пояснюйте, за що ви хвалите дитину Маленьких дітей потрібно підбадьорювати, коли вони вчаться повзати, кидати м'яч або малювати геометричні фігури. Однак з часом дитина так звикає до похвали, що не розуміє, чи дійсно вона зробила щось вартісне, коли її хвалять, чи ні. Вона також відчуває, коли ви перебільшуєте («Ти побудував найбільшу вежу, яку я коли-небудь бачила!») й може проігнорувати ваш комплімент. Не хваліть дитину, якщо вона зробила те, що ви її попросили зробити. Якщо вона почистила зуби або склала одяг у шафу, досить просто подякувати їй. Уточнюйте, за що ви хвалите дитину. Наприклад, замість того, щоб сказати: «Твій малюнок прекрасний», скажіть:...
021-23 червня в Києві відбувся тренінг для регіональних тренерів «Методика викладання тренінгового курсу «Вчимося жити разом» в початковій школі
Минулого тижня пройшов тренінг для регіональних тренерів проекту «Вчимося жити разом», який мав на меті підготовку тренерів для подальшого навчання вчителів початкової школи з методики викладання тренінгового курсу. Учасниками на цьому триденному тренінгу були представники 24 областей України і м. Києва. Перший день розпочався зі знайомства учасників, також було представлено презентації з даної тематики та проведено демонстраційний тренінг. Цього ж дня було розподілено тренінги між вчителями для подальшої їх демонстрації. Другого дня учасники готувалися у групах до проведення обраних уроків. Цього ж дня відбулось представлення перших п’яти підготовлених занять. Третього дня відбулась презентація ще двох уроків, а також було обговорено усі питання, які виникли протягом тренінгу. Було представлено підсумкові презентації та відбулося урочисте вручення сертифікатів. Для повного уявлення картини даного тренінгу пропонуємо вашій увазі фотозвіт. Фото із тренінгу. День...
0


Датою


Попередні
