Актуальні теми: До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3672 розробок
Шкільні умови
Щоб у серці жила Батьківщина
Розкрити учням поняття слів «школа», «школяр», розширювати пізнавальну діяльність дітей, формувати інтерес до навколишнього світу. Створити святковий мікроклімат в класі для знайомства дітей, формувати поняття учнів про Батьківщину, як спільний дім українського народу, розширювати знання про рідний край. Розвивати почуття людяності, патріотизму. Розвивати уяву, мислення, пам'ять, увагу, мовлення. Виховувати інтерес до навчання, бажання дізнатися щось нове, товариськість. Виховувати любов до людей, до України.
0Братья и сестры. Ревность и конфликты
Конфликты братьев и сестер. Проблемы при появлении младшего брата или сестры. Ревность братьев и сестер. Ссоры и драки
1Кібербулінг
Автор: Провозюк Руслана Петрівна Навчальний заклад: Червоноградський професійний гірничо-будівельний ліцей Година спілкування на тему: «Кібербулінг» Завдання заходу: – привернути увагу підлітків до питання насилля засобами Інтернет, до пошуку виходу із небезпечних ситуацій. – викликати в учнів емоцій до висвітлювальної проблеми , а також для ознайомлення з різними типами кібербулінгу за допомогою презентації та відеоролика. – дати фахову оцінку висвітлюваному питанню – розвинути повагу один до одного. Цілі: узагальнити знання учнів про сервіси Інтернет; повторити правила етикету під час спілкування у соціальних мережах; дати дітям уявлення про «кібербулінг»; сприяти розвитку відповідальності за свої вчинки; формувати толерантне ставлення до нестандартних ситуацій; спонукати підлітків до самопізнання, саморозвитку, і доброзичливого ставлення до людей; прищепити любов до...Вид розробки: Виховна робота, Плани уроків2
Тематика: Розв'язання проблем і конфліктів, Протидія насиллюЩО РОБИТИ, ЯКЩО ДИТИНА НЕСЛУХНЯНА: 5 ПОРАД
Караючи дитину за непослух, ви дуже ясно повинні представляти що і чому ви робите, а також розуміти, чим саме було викликано покарання поведінки дитини. Якщо син розлив воду на підлозі, тому що хотів допомогти вам полити квіти, але не втримав в руках важку пляшку – це привід не для покарання, а для покупки маленької і легкої лійки, з якої малюк зможе поливати рослини, не завдаючи шкоди вашому дорогоцінному паркету і не засмучуватись від власної невмілості. А ось якщо дитина свідомо робить якусь дію, що колись уже було однозначно заборонена, то за цим має йти покарання. При цьому важливо, щоб заборони і покарання обмовлялися заздалегідь, а не тоді, коли проступок уже пройдено. Щоб було легше впоратися з дитиною, спробуйте наступне: 1. Стілець для тайм-ауту Це найбільш ефективне покарання для дитини від 2 до 5 років. Призначте один зі стільців у вашому будинку стільцем для тайм-ауту або стільцем «посидь-заспокойся». Купіть пісочний годинник на 3 хвилини....
0Цікаві способи розвитку дрібної моторики
У дітей, які мають труднощі із дрібною моторикою, часто просто недостатньо розвинені м'язи рук, зокрема м'язи передпліч і кисті. Далі пропонуються кілька занять, які допоможуть дітям розвивати необхідні м'язи й, відповідно, набути корисних навичок дрібної моторики. Ліплення із пластиліну Пластилін протягом багатьох десятиліть є однією з улюблених дитячих розваг. Це не просто забава й веселе заняття, ліплення із пластиліну допомагає розробляти деякі важливі навички. Стискання та розтягування, відщипування й надання певної форми допомагають зміцнити м'язи пальців, а дотик до пластиліну є цінним тактильним досвідом. Малювання пальцями Малювання пальцями розвиває зорово-моторну координацію дитини та її спритність. Усе, що вам потрібно, – це альбомний аркуш або картон, фарби та простір (наприклад, двір), де ваша дитина зможе вільно й безкарно розмальовувати все навкруги. Витискання губки Поставте дві окремі чаші: одну наповнену водою,...
0Розвиток навичок критичного мислення в дітей
Коли дітям надається шанс безпечно досліджувати навколишній світ, вони можуть щодня зустрічатися з багатьма можливостями вирішення проблем і розвитку власних незалежних суджень. Їхні проблеми, які можуть супроводжуватись фізичними випробуваннями, питаннями соціальних взаємин або розуміння суті речей, часом здаються нам незначними, але дітям вони надають величезні можливості практикувати навички критичного мислення. Наприклад: Восьмимісячний малюк заповз під стілець і не може зрозуміти, як виповзти назад. Перед ним постало питання: що робити. Дворічна дівчинка думає: «Вихователька поклала нам виделки, щоб ми наколювали шматочки курки, але я не можу збагнути, як це правильно робиться. Варто мені спробувати ще раз чи можна просто взяти курочку руками?». Чотирирічний хлопчик думає: «Я хочу, щоб вода залишалася в рові мого замку, який я побудував у пісочниці, але вона витікає з нього в пісок. Як зробити так, щоб вода не витікала?». Семирічна...
0Три качества родительских посланий
Это замечательное видео в виде мультипликации, созданное Казахстанским центром гуманной педагогики, под названием: «Три качества родительских посланий». Каждому из нас важно понимать, как наши слова и поступки влияют на жизнь детей. В фильме отражены очень яркие примеры, которые отражают действительность. Всегда помните о том, как необходима нашим детям поддержка и вера в то, что мы их любим.
0Як реагувати, коли дитині роблять зауваження чужі люди
Певно, немає такої мами, яка б не стикалася з зауваженнями від сторонніх людей з приводу дитини. То маля надто легко вдягнене, то надто тепло вдягнене, то надто рано ходить, то чому досі не бігає. Мужньо вислухавши нав’язливих порадників, приблизно з другого року життя дитини молода мама починає все більше помічати, що тепер незнайомці часто звертаються не лише напряму до неї, а й до дитини – мовляв, цього тобі не можна, а ось це треба робити так, нечемне хлопчисько / дівчисько. Звісно, іноді такі зауваження мають сенс – наприклад, якщо дії малюка є прямою загрозою для нього самого або людей довкола (стрімко біжить в напрямку дороги, б’є лопаткою інших дітей), або ж якщо поведінка дитини грубо порушує прийняті норми (штовхає стілець попереду в автобусі, витирає брудні руки об плащ незнайомої дівчини). В інших випадках можете сміливо боронити свої особисті межі, не дозволяючи незнайомцям незаслужено засмучувати вашу дитину. За найбільш сприятливих умов можна...
010 причин, чому діти до 12 не повинні користуватися ґаджетами
Педіатр Кріс Роуен рекомендує батькам більше часу приділяти дітям (особливо тим, яким ще не виповнилось 12) та не дозволяти їм весь вільний час проводити за комп'ютером чи в телефоні. Адже такий вид дозвілля негативно впилаває на розвиток. Американська академія педіатрії та Канадське товариство педіатрії заявляють, що діти у віці 0-2 років взагалі не повинні піддаватися впливу електронних пристроїв. Діти у віці від 3 до 5 років можуть користуватись ними не більше 1 години в день, з 6 до 18 років — 2 години на день. Однак насправді діти та підлітки користуються ґаджетами в середньому в 4-5 разів більше, аніж рекомендується, а це тягне за собою певні негативні наслідки, які в деяких випадках можуть загрожувати життю. Портативні пристрої (мобільні телефони, планшети, електронні ігри) значно збільшили доступність і використання сучасних технологій, особливо дуже маленькими дітьми (Common Sense Media, 2013). Тому педіатр, а також біолог, Кріс...
0Що робити, якщо дитина бешкетує в школі
Батькам 12-річної дитини зателефонували зі школи зі скаргами на те, що дитина ображає своїх однокласників. Як з'ясувалося пізніше, дитина також ображала ще кількох своїх однокласників: обзивалася, билася та всіляко знущалася. «Природно, ми були шоковані такою новиною, – згадують батьки. – «Більш того, ця звістка нас дуже засмутила». Нікому не хотілося б почути, що його дитина розбишака. Батькам боляче чути, що їхня дитина знущається з однокласників. Але хуліганська поведінка – це тривожний симптом й для самого хулігана. Здатність налагоджувати дружні стосунки – важливий показник психічного здоров'я дитини. Якщо дитина погано поводиться в школі, можливо, в неї є певні психічні проблеми, які потребують термінової корекції. Вона може страждати на тривожність або депресію, мати труднощі з контролем емоцій. Чому діти так поводяться? Важливо завжди пам'ятати про те, що дитина погано поводиться не тому, що...
0