Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Публікації
Робота з батьками як необхідна умова профілактики булінгу серед дітей
В школах США обов’язковою умовою всіх профілактичних заходів щодо булінгу є співпраця та налагодження взаємин між шкільною адміністрацією, педагогами, шкільним психологом та батьками учнів, які стали учасниками булінгу, або знаходяться в групі ризику стати такими. Так, під час зустрічі з батьками жертв булінгу основними завданнями психолога, соціального педагога або представника шкільної адміністрації є: збір всіх необхідних даних, що стосуються ситуації булінгу; розвиток відносин з батьками; заохочення батьків до співпраці, з метою подолання проблемної ситуації; встановлення і підтримка відкритих стосунків між школою і батьками. Технології роботи з батьками щодо профілактики та подолання булінгу серед підлітків в школі передбачають: емоційну підтримку батьків; визначення та нормалізацію почуттів та побоювань батьків (гнів, страх, відчуття безпорадності, стурбованість щодо безпеки їхньої дитини); зниження відчуття стресу та надання батькам можливості вільно виражати свої емоції;...
0Технології роботи з учнями-жертвами та учнями-агресорами в США - успішні приклади
Аналіз наукових джерел засвідчив, що профілактичні заходи щодо попередження булінгу в школах США здійснюється за такими напрямами: робота в громаді; спеціальна підготовка фахівців, які працюють з дітьми; просвітницька робота з батьками; профілактична робота з учнями. Щодо роботи з учнями-агресорами, або «булерами», то в школах США значного поширення набули «Цільові програми втручання щодо булінгу» (The Target Bullying Intervention Program – T-BIP), спрямовані на вирішення когнітивних і поведінкових проблем учнів, які принижують та знущаються над іншими. Програма втручання забезпечує інструкціями та рекомендаціями для соціальних педагогів і психологів школи щодо роботи безпосередньо з учнями-агресорами, з метою надання їм кваліфікованої допомоги у подоланні насильницької та агресивної поведінки та прийняття ними більш про соціальних моделей поведінки. Програма передбачає трьох-годинну, індивідуальну зустріч з шкільним психологом або...Вид розробки: Превентивна освіта, Публікації0
Тематика: Розв'язання проблем і конфліктів, Повага до всіх, Протидія насиллюПопередження булінгу серед дітей на основі соціально-емоційного навчання: досвід США
Емоційно безпечне навчальне середовище може бути досягнуте шляхом соціального та емоційного навчання (SEL) як істотною частиною освітнього процесу. Соціально-емоційне навчання є процесом, завдяки якому діти і дорослі набувають знання, відносини і навички, необхідні для розпізнавання і контролю власних емоцій, розвитку емпатії, налагодження відносин, і прийняття відповідальних рішень. Компетентність у використанні соціально-емоційних навичок розвивається в контексті безпечного і сприятливого середовища школи, сім'ї та спільноти, в якій діти відчувають свою цінність, повагу до себе, причетність та взаємозв’язок зі школою, і замученість у процес навчання. Емоції як такі відіграють важливу роль в навчальному середовищі. По-перше, емоції впливають на процес навчання – на нашу здатність обробляти інформацію і чітко розуміти, з чим ми стикаємося. Тому, для педагогів важливим є створення позитивного, емоційно безпечного середовища класної кімнати, з метою забезпечення...Вид розробки: ООЖН, Превентивна освіта0
Тематика: Протидія насиллю, Повага до всіх, Розв'язання проблем і конфліктівСоціально-психологічний портрет дитини-агресора
К. Босворт та його колеги пропонують виділяти три типи булерів: агресивні, тривожні та пасивні. Агресивні булі – дуже жорстокі, зі зниженим самоконтролем і високим рівнем самоповаги. Це найчисленніша категорія булі. Поведінка тривожних булі є компенсаторною та провокативною. Вони багато в чому подібні за характеристиками на своїх жертв. Саме небажання стати жертвою і спонукають їх жити в атмосфері насильницьких контратак і робить їх булерами. Пасивний тип булерів, що на думку І. Бєрдишева є варіантом тривожних, які безпосередньо використовують насильство для самозахисту і підйому свого престижу в класі. Вони лише зовні сприймаються своїми жертвами як сильні і могутні. Насправді, за результатами дослідження, від 30% до 40% цих дітей страждають від депресії. Їх поведінка – швидше крик про допомогу або SOS-поведінка в термінології російського підліткового психіатра Ю. Скроцького. Д. Ольвеус визначає такі типові риси учнів, схильних ставати агресорами: вони відчувають...
0ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ УЧНІВ ПІД ЧАС ЗИМОВИХ КАНІКУЛ
Будь обережним, уважним на вулиці, при переході дороги; дотримуватися правил дорожнього руху. Дотримуйся правил безпеки під час прогулянки в лісі, на річці: Забороняється розпалювати багаття. Не виходь на лід! При недостатній товщині до 15 см. це може призвести до трагедії. Не грайся поблизу будинків, з дахів яких звисає сніг і лід. Дотримуйся правила поведінки в громадських місцях. Не грайся з гострими, колючими та ріжучими, легкозаймистими та вибухонебезпечними предметами, вогнепальною та холодною зброєю, боєприпасами. Стережися ожеледі, щоб уникнути падінь і травм. Не грайcя поблизу будинків, з дахів яких звисає сніг і лід (бурульки). Обережно поводься з лижами, ковзанами, санками. При низькій температурі повітря не виходь на прогулянку, щоб уникнути переохолодження та обмороження шкіри. Необхідно дбати про своє здоров'я; проводити профілактичні заходи проти грипу і застуди. Будь...
0Дитина-жертва булінгу: яка вона та якої допомоги потребує?
Аналіз наукових джерел засвідчив, що існує багато типологій жертв булінгу. За класичним підходом Д. Ольвеуса розрізняють пасивних та провокативних жертв. Пасивні жертви більш тривожні і невпевнені, ніж звичайні учні, і виявляють тенденцію бути більш обережними, сензитивними, схильними до відходу в себе. Їх типова реакція на булінг полягає не в тому, щоб чинити опір, а в тому, щоб спробувати уникнути кривдників. Їм властиве негативне ставлення до самих себе, вони можуть перебувати на самоті, не проявляти агресії і віддалятися від групи однолітків. Покірні жертви страждають від низького почуття власної гідності, часто вважають себе невдахами, дурними, сором'язливими і непривабливими людьми. Хоча провокативні жертви також характеризуються стривоженістю, вони намагаються себе захистити і відчувають неприязнь до пасивних жертв. Більш того, така дратуюча гіперактивна поведінка та запальність провокативних жертв часто є причиною булінгу. За даними Д. Ольвеуса, приблизно одна з...
0Як уберегтися від травм під час ожеледиці
Щоб уберегтися від травм під час ожеледиці, фахівці закликають дотримуватися наступних рекомендацій: обирайте взуття на підошві з мікропористої чи іншої м’якої основи без підборів; натріть наждаковим папером підошву перед виходом; не тримайте руки в кишенях – це збільшує можливість падіння, а також важких травм, особливо переломів та струсів мозку; не поспішайте під час ходіння, не соромтесь «човгати» ногами, наступайте на всю підошву, коли робите крок, не піднімайте високо ноги (так краще відчувається рельєф покриття); при порушенні рівноваги відразу зігніть ноги в колінах, це також допоможе вам знизити висоту, якщо відчуваєте, що падіння не можна уникнути; при ходьбі під час ожеледиці центр тяжіння тіла спрямовуйте вперед; спускаючись чи піднімаючись сходами, тримайтеся за поручні, обов’язково ставте на сходинку обидві ноги; обходьте металеві кришки люків – як правило, вони покриті льодом; очікуючи на громадський транспорт,...
0Как понять, что Вашего ребёнка обижают в школе, если он молчит?
Детская травля, однако, такая вещь, которую не стоит игнорировать. Даже если у тебя самые-самые доверительные отношения с ребёнком, какие-то вещи он не скажет тебе никогда. Например, что в школе его обижают дети или учитель. Почему? Думает, что сам виноват в происходящем. Уже усвоил крепко, что ябедничать – стыдно, и ещё не понимает, когда ситуация настолько опасна, что пора звать на помощь. Стыдится, что не может сам контролировать ситуацию. Считает, что сделать ничего нельзя, и не хочет расстраивать маму зря. Наконец, его могут шантажировать чем-то, по его мнению, таким ужасным, что родители от него отвернутся. Детская травля, однако, такая вещь, которую не стоит игнорировать. В самом лучшем случае она “обойдётся” длительным стрессом и психологической травмой. Но, чувствуя себя безнаказанными и правыми (не может же быть неправ целый класс, правда?), дети расходятся всё больше и доходят порой до уголовных преступлений. Так что очень важно вовремя...
0Чи зазнає Ваша дитина булінгу в школі?
Дослідження проведене в Слов'янській гімназії м. Києва виявило, що 87% батьків упевнені, що їхні діти не зазнавали ніяких проявів насильства, в той час як 42% учнів, вважають себе постраждалими від насильства в школі. На жаль, більшість дітей-жертв булінгу не розповідають про це дорослим через такі причини: їм соромно бути жертвою, вони бояться помсти від кривдника; вони не вірять, що їм хтось зможе і буде допомагати; вони погоджуються з тим, що булінг – частина процесу дорослішання; вважають поганим «доносити» на своїх однолітків. Тривалий стан тривоги в якому перебувають діти, які зазнають булінгу в школі може призвести до різних психічних розладів: депресії, неврозів та фобій. Тому вкрай важливим є навчитись розпізнавати ознаки того, що Ваша дитина може бути об'єктом булінгу з боку своїх однолітків. Ваша дитина може зазнавати булінгу, якщо Ви часто помічаєте такі ознаки: Дитина повертається зі школи з пошкодженими, порваними, втраченими...
0Рекомендації батькам дітей-ініціаторів булінгу в школі
Булінгову поведінку необхідно сприймати серйозно. Ваша бездіяльність означає для дитини, що така поведінка - прийнятна. Наслідками булінгу для дітей - його ініціаторів є: підвищений ризик антисоціальної поведінки в дорослому віці (вандалізм, крадіжки в магазинах, вживання алкоголю та наркотичних речовин тощо); в 4 рази більші шанси ніж у інших дітей, бути засудженим за злочин скоєний до 24 років; вчинення фізичного булінгу є фактором ризику скоєння жорстокого насильства у віці 15-25 років. Так, відомий норвезький дослідник Д. Ольвеус наводить переконливі дані про те, що 60% хлопців, які були агресорами в 6-9 класах, були принаймні один раз засуджені за злочин в дорослому віці. Більше того, близько 35-40% колишніх булерів були тричі і більше засуджені за злочини до 24 років, у порівнянні з 10% засуджених, які не були булерами в юному віці. Дайте Вашій дитині ясно зрозуміти, що булінгова поведінка - це серйозно, і Ви не будете терпіти таку поведінку в майбутньому. Встановіть...
0