Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Публікації
ДЕСЯТЬ ОСОБЛИВОСТЕЙ ШКІЛ В США, КОРИСНИХ ДЛЯ УКРАЇНИ
Вчитель Олена Стасюк — про те чим загальноосвітні школи у Сполучених Штатах Америки відрізняються від українських Як вчитель та соціальний працівник благодійного фонду я супроводжувала кількох дітей з українських сиротинців, які після усиновлення американцями стали жити в США. Я відвідала п’ять різних шкіл у штаті Орегон. Що найбільше відрізняє американську систему освіти від нашої? Головне – не оцінка, а вміння користуватися отриманими знаннями Для наших дітей дуже часто важлива лише оцінка — 12 балів. В США дітей з самого малечку вчать керувати знаннями. Де їх шукати, як ними користуватися. Дуже прості речі: де і як купувати хліб, як рахувати гроші. Навіть маленькі діти грають рольові ігри. Дитина бачить користь від того, вона вивчає. Якісна освіта коштує дорого і батьки готові за це сплачувати За навчання дітей батьки платять по декілька тисяч доларів на рік — дві, три, сім тисяч доларів....
0Як борються із запізненнями учнів у різних країнах
Ранкові чергування учнів та внесення в список усіх, хто запізнився. Неодімінний запис у щоденник. Це звична практика для багатьох українських шкіл. А як борються із запізненнями школярів в інших країнах? Хочемо наголосити, що це досвід конкретних людей та окремих шкіл, а не всієї країни, тож ваш іноземний досвід може відрязнятися. Німеччина Олена Перепадя, журналістка У Німеччині правила щодо пропуску шкільних занять, а також запізнень встановлюються самими школами. У мене двоє дітей навчаються в гімназії у федеральній землі Північний Рейн-Вестфалія, заняття починаються о 7:55. До школи діти дістаються по-різному: переважно велосипедами і пішки, але також і на шкільному автобусі та на автівках батьків. Запізнення шкільного автобуса автоматично звільняє тих, хто запізнився, від “відповідальності”. Щодо інших – то факт запізнення обов‘язково вноситься в класний журнал. Як реагувати на записи – вирішують класні керівники. У класі...Вид розробки: Публікації0Як допомогти учням опанувати основу критичного мислення?
Огляд методів та завдань для розвитку критичного мислення в учнів. Ідеї для проведення уроків. Уявіть, що до ваших учнів підходить незнайомець, називає себе поліцейським та пропонує взяти участь у спецоперації. Певні, що хтось зі школярів радісно погодиться, адже ж це так цікаво! Але хтось насторожиться та задасть собі цілком логічне питання: а чому поліція звертається до дітей, та ще й саме до нас? Може, треба розповісти про це комусь з дорослих? Якщо учні розмірковують саме так, то можна сказати, що в них непогано розвинене критичне мислення. А от якщо в них нічого підозри не викликало, то це є проблемою. Ситуацій, коли без навичок критичного мислення ніяк не обійтися, безліч, тому його розвиток став однією з наскрізних компетентностей НУШ. Що таке критичне мислення? Не приймати на віру всю інформацію, що оточує нас, знаходити зерно істини навіть у найскладніших суперечках, вміти задавати питання та шукати докази – все це може людина з розвиненим критичним...
0Три поради, як зробити українські школи сучасними та креативними
Ставте перед учнями завдання, відповіді на яке немає у кінці підручника. Давайте право на помилку. Оцінюйте не «правильність» відповіді, а хід думок і отриманий зворотній зв’язок. Креативний вчитель викликає значно більшу прихильність до себе, ніж традиційний. Але для чого в освіті креативний підхід, і чи потрібен він взагалі? Адже є й прихильники старорежимного методу, заснованого на суворій дисципліні, повторенні та контролі засвоєного. Звідки, власне, такий пієтет до традиції? Якщо відкинути просту звичку («Ми завжди так робили»), то стає зрозуміло, що в основі кожної традиції або ж міфологеми лежить уявлення про божественне походження тих чи інших речей та навіть інститутів — від колеса до сім’ї, влади і законів. Тож усе, що вимагається від нащадків, відтворювати їх якомога ближче до оригіналу. Ну а відступників чекає божа кара. Прикладом життя в очікуванні божої кари є історія Європи між падінням Риму та будівництвом готичних...
0Інтегроване навчання як освітній пазл
Одним з основних питань, яке домінує в освітніх колах 21-го століття є “за яких умов учні досягають максимальних результатів у навчанні та отримують навички, потрібні їм у реальному житті?”. Девід Вільямсон Шафер (David Williamson Shaffer), американський вчений Центру дослідження навчання Університету Вісконсин-Медісон (University of Wisconsin–Madison), говорить про те, що ми більше не живемо в промисловій економіці, сьогодні маємо економіку знань, тому повинні думати про освіту принципово в інший спосіб. Саме міждисциплінарне навчання лежить в основі нових підходів до освіти, хоча сама ідея інтеграції зовсім не нова. Ральф Тайлер (Ralph Tyler), основна фігура американської освіти в ХХ столітті, описав інтеграцію предметних областей як “горизонтальні відносини навчальних програм”, і він вважав такі зв’язки важливими для навчання. Його твердження ґрунтувалися на результатах дослідницької роботи над знаковою восьмирічною...
014 образовательных концепций, о которых должен знать каждый педагог
Итак, вы встречаете так много технических терминов, что вам становится сложно провести точные границы между ними? Мы разделяем ваше замешательство и считаем необходимым предложить перечень основных и наиболее популярных образовательных концепций, связанных с информационными технологиями. Приведенный ниже список – это простая попытка помочь вам составить более полную картину того, что представляют собой эти понятия, проводя между ними достаточно четкую границу. 1. Адаптивное обучение Это образовательный метод, при котором используется в качестве интерактивного обучающего устройства компьютер. Компьютер приспосабливает представление учебного материала под нужды студента, чаще всего это происходит в форме ответов на вопросы и задания. Смысл такого обучения состоит в том, чтобы при помощи компьютера объединить интерактивные возможности студента и наставничество преподавателя, с которым может общаться студент. Технология включает аспекты, полученные из...
0Розвиваємо таланти: рекомендації батькам
В умінні помічати найдрібніші деталі в поведінці дитини батькам немає рівних. Вони безпомилково визначають за обличчям трирічної дитини, що вона погано спала вночі, або помічають підозрілий запах від підлітка, який повернувся з вечірки. Саме ця здатність допоможе розкрити таланти та здібності малюка. Однак для цього необхідно дотримуватися кількох рекомендацій: Відзначайте маленькі здібності дитини, а не тільки ті, що кидаються в очі. Постійно цікавтеся у вихователів, тренерів і друзів дитини, що в неї виходить найкраще. Ставте малюкові запитання на кшталт: «Що було б, якби...». Діти повинні спробувати себе в різних заняттях, не зупиняючись відразу на одному. Дотримуючись даних порад, ви можете отримати повну інформацію про приховані таланти вашої дитини. Чому важливо бачити маленькі здібності малюка Напевно, протягом життя ви зустрічали людей, які досягли неймовірних результатів в одній зі сфер: у навчанні (відмінники в школі), спорті...
0Важные условия для обретения друзей
Родители играют большую роль в обучении детей искусству заводить друзей. Ведь если мы посмотрим на самых компанейских мальчиков и девочек, то увидим, что они обладают важными просоциальными чертами характера: они заботливы, участливы и всегда готовы помочь. У таких детей хорошо развиты речь и способность сдерживать свои эгоистичные и агрессивные порывы. Главным образом у них хорошо развиты навыки межличностного общения: эмпатия, умение ставить себя на место другого человека и моральные суждения. Все это говорит о том, что умение дружить зависит от навыков, которые дети могут развивать и практиковать при активном участии родителей, а именно: разговорных навыков; навыков межличностного общения; эмоционального самоконтроля. Далее представлены несколько советов, основанных на результатах исследований, которые помогут детям выстраивать дружеские отношения. 1. Будьте «тренером эмоций» своего ребенка Каждый человек испытывает негативные эмоции и...
0Правила безпеки: учимо дітей, не лякаючи їх
Многие дети сегодня живут жизнью прав – их домашние обязанности не обозначены и, соответственно, об их выполнении не спрашивают. В основном это происходит потому, что родителям порой гораздо легче сделать работу самим, особенно тогда, когда они хотят сделать ее правильно (то есть так, как считают нужным). Родители устают от уговоров, требований и угроз. И вместо того, чтобы учить детей ответственности, они смиряются даже с половинчатыми усилиями, довольствуясь тем, что их малыши, по крайней мере, хоть что-то делают. Вот и получается, что даже если у детей крайне мало обязанностей по дому, они могут жаловаться, что находятся чуть ли не в рабстве по сравнению с беззаботной жизнью своих друзей. М-да... Воспитание детей, имеющих одни лишь права Когда мы делаем всю работу и решаем проблемы вместо наших детей, по существу, наши действия говорят о том, что они не способны делать это самостоятельно. Так, когда их комната становится не просто грязной, а захламленной, мы...
0Главный секрет в воспитании детей, на который вы потратите 5 минут в день
Все заботливые родители хотят воспитать своих детей успешными личностями. Среди сотен методик известных и не очень педагогов и психологов, сложно выбрать простую и подходящую именно вам. Но этот способ, который использует обычная мама из Санкт-Петербурга Таисия Кудашкина, превращает воспитание детей в удивительное приключение. Благодаря этому методу, ребенок становится уверенным в себе, дисциплинированным, учится сосредотачиваться на важных, а главное, положительных вещах. И это еще далеко не все позитивные моменты. Главная прелесть этого метода — он занимает всего несколько минут в день. Итак, что же надо делать, чтобы превратить своего ребенка на счастливого человека? Простой рецепт счастья от креативной мамы Таисия Кудашкина каждый день записывает в дневник пять достижений своих детей. Поначалу было совсем непросто вспомнить поступки, которыми можно было бы похвастаться. Но понемногу через все «не знаю», «не хочу» и «не могу»...
0