Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Школа
Інтернет-сервіси та компетентності XXI століття
сучасні вимоги ставлять перед вчителями нові завдання, розв'язати які допоможе Інтернет.Вид розробки: Школа0Обговорення проекту Концепції початкової освіти
Лист про важливу роль предмета " Основи здоров'я" в сучасній школі
1Обговорення Концепції початкової освіти
Вчителі початкових класів Зорянського НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів - ДНЗ", Томаківського району, Дніпропетровської області обговоривши проект Концепції початкової освіти, вносять такі пропозиції: в освітній галузі "Фізична культура" вставити предмет "Основи здоров'я" для формування здоров'язбережувальної компетентності шляхом набуття учнями навичок збереження, зміцнення, використання здоров'я та дбайливого ставлення до нього, розвитку особистої фізичної культури; в освітній галузі "Технології" предмет "Інформатику" почати викладати з 1 класу, щоб учні на належному рівні ознайомлювалися з інформаційно-комунікативними технологіями в сучасному інформатизованому суспільстві.
0Яким повинен бути конспект уроку (методичні рекомендації)
Початок конспекту оформляється за загальною схемою. Спочатку зазначаються: тема, мета заняття, його тип, методи і прийоми проведення, засоби наочності й технічні засоби навчання, використана в процесі підготовки до заняття література. Дидактична мета визначається, виходячи зі змісту матеріалу програми, вона вказує на результат, який передбачається досягнути. Доцільно виділити навчальні завдання, які визначають формування умінь і навичок: виконувати конкретну операцію, дію; відрізняти правильнее виконання дії, якою необхідно оволодіти, від неправильного; визначати, пояснювати, обґрунтовувати характерні ознаки, принципи правильного виконання дії. У конспекті слід вказати розвивальну та виховну функції навчання: якими логічними операціями та прийомами розумової діяльності оволодіють учні; які почуття пробуджуються у процесі навчання (подиву, зацікавленості, успіху, гордості, співпричетності, відповідальності та ін.); які...Вид розробки: Школа1Вчителі як учні: 6 ідей для професійного розвитку
Вчителі можуть вважати себе тими, хто навчається впродовж всього життя (life–longlearners). Щоб отримувати сертифікацію і підтримувати рівень свого професійного розвитку, вчителі повинні кожних кілька років проходити атестацію знань. Зазвичай, процедура виглядає наступним чином: збирається педрада або атестаційна комісія, заслуховують вчителя чи відвідують його уроки. З одного боку, це можливість для педагогів підвищити їхню майстерність, а з іншого – не так багато вони отримують від подібної процедури. Так само як диференційовані уроки призначені для того, щоб задовольнити потреби різних учнів, так вчителі також повинні мати шанс розвиватись професійно, відповідно до своїх потреб і цілей. Це звісно не нова ідея. Багато шкільних адміністрацій намагаються видозмінювати атестаційну процедуру. Проте сама атестація вчителя повинна стати для нього можливістю отримати новий досвід, почати думати по-новому про методи і форми викладання...
0Кен Робинсон - Новый взгляд на систему образования
Анимация на выступление Кена Робинсона о смене концепции современного образования. Русский перевод и озвучка (студия Airstrike). Оригинал - http://www.youtube.com/watch?v=zDZFcD...
0Шкільні інструменти, про які не говорять
Приладдя для малювання, модна флешка, новий шкільний рюкзак приводять у радісне хвилювання всю сім'ю. Ви, імовірно, любите підготовку до школи. І, як і більшість батьків, вважаєте, що успіх дитини в навчанні призведе її до щасливого дорослого життя. Однак нове дослідження, в якому брали участь близько 1000 людей у віці за 32 роки, показало, що висока успішність у школі не завжди призводить дітей до щастя в житті. Знаєте, що, згідно з дослідженням, зумовлює щастя людини в дорослому віці? Дружба. Коли в дітей багато друзів у дитячому й підлітковому віці, вони, як правило, виростають щасливими дорослими. Це не означає, що батькам треба припинити допомагати дітям з домашніми завданнями або що можна відправляти дітей до школи, непідготовленими до навчання. Звичайно, ні. Але це дослідження підтверджує найголовніше наше відкриття в галузі щастя за останні сто років: наше щастя найсильніше зумовлюється широтою і глибиною наших стосунків з іншими...
1Як тренувати свою пам'ять?
Міняємо “право” на “ліво”: лікарі радять частіше задіювати ліву руку замість правої – а навіщо? Напевно, кожен з нас час від часу помічав, що пам’ять з часом погіршується. Між тим, так відбувається не тому, що пам’ять “псується”. Просто у школі змушували вчити вірші, іноземні слова, багато читати — а це й сприяло гарній пам’яті. Так, американські нейрофізіологи з університету Стенфорда склали список порад для розвитку пам’яті. Зокрема, вони радять складати у голові (а не на папері) список справ на день чи тиждень, читати не менше однієї книги на тиждень та вчити напам’ять хоча б один вірш на тиждень, після перегляду фільму подумки прокрутити його, дотримуючись хронологічного порядку тощо. — Чи справді таким чином можна покращити пам’ять? Це ж не м’яз, який можна тренувати… — Пам’ять — це один з видів вищих психічних функцій, який має на...
0Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі
Сучасна школа. Сучасний урок. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі Мета знання – не запам'ятовування величезного фактичного матеріалу в найдрібніших подробицях, а здатність легко і швидко орієнтуватися в цій області. А. Н. Теренін Сьогодні процес інформатизації охопив всі сторони життя сучасного суспільства. Цей процес має кілька пріоритетних напрямків, до яких, безумовно, слід віднести інформатизацію освіти. Вона є першоосновою глобальної раціоналізації інтелектуальної діяльності людини за рахунок використання інформаційно-комунікаційних технологій. Сучасний урок, якісний урок, якісна освіта — всі ці питання постійно перебувають у полі уваги не тільки вчителів: вони хвилюють випускників, їх обговорюють батьки, висуває держава як одну з головних проблем забезпечення якісної освіти. Вчитель має усвідомити: щоб освіта була якісною, педагогічну діяльність слід спрямовувати не тільки на засвоєння учнями...Вид розробки: Школа3Гра-подорож до країни лікарських рослин
матеріал у формі гра-подорож, про лікувальні властивості рослин.
0