Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Публікації
Три поради, як зробити українські школи сучасними та креативними
Ставте перед учнями завдання, відповіді на яке немає у кінці підручника. Давайте право на помилку. Оцінюйте не «правильність» відповіді, а хід думок і отриманий зворотній зв’язок. Креативний вчитель викликає значно більшу прихильність до себе, ніж традиційний. Але для чого в освіті креативний підхід, і чи потрібен він взагалі? Адже є й прихильники старорежимного методу, заснованого на суворій дисципліні, повторенні та контролі засвоєного. Звідки, власне, такий пієтет до традиції? Якщо відкинути просту звичку («Ми завжди так робили»), то стає зрозуміло, що в основі кожної традиції або ж міфологеми лежить уявлення про божественне походження тих чи інших речей та навіть інститутів — від колеса до сім’ї, влади і законів. Тож усе, що вимагається від нащадків, відтворювати їх якомога ближче до оригіналу. Ну а відступників чекає божа кара. Прикладом життя в очікуванні божої кари є історія Європи між падінням Риму та будівництвом готичних...
0Школьный террор: что делать, если в классе учится хулиган
На днях соцсети всколыхнуло видео, которое не оставило равнодушными родителей школьников разных возрастов и вызвало бурные обсуждения. Речь в нем идет о школьнике 3-А класса, школы №121 Кривого Рога, из-за которого родители бояться отпускать своих детей в школу. Мальчик перешел в этот класс недавно и его мама считает, что дело именно в это этом. По ее утверждению, ее ребенка якобы оговаривают и притесняют. Но у других детей и родителей совершенно другое видение ситуации. Они жалуются, что ребенок ведет себя неадекватно: плюет в столовой в тарелки, тычет в детей карандашами, приносит в школу шприцы, бьет, царапает и душит детей, встает на уроке и даже бросается в драку на учителя. Подтверждают неадекватное поведение мальчика и родители детей, с которыми он учился до того как перешел в новую школу. Они говорят, что мальчик вел себя очень агрессивно и от его террора страдал весь класс, включая учительницу. Однажды, она даже попала с сердечным приступом в...
1Знущання у школі: як навчити дитину протистояти насильству (булінгу)
Знущання у школі були завжди. Щоб не казали про відсутність такого феномену у радянських школах – вони були. Щоправда, останнім часом так званий булінг досяг значних масштабів. ФАКТ. За даними дослідження ЮНІСЕФ, станом на 2017 рік 67% школярів у віці від 11 до 17 років стикаються зі знущаннями в освітніх закладах, 24% з них стали жертвами цькування. Жахливим є той факт, що майже половина (48%) постраждалих не розповідали про знущання своїм батькам та друзям. ЩО ТАКЕ БУЛІНГ? Достатньо новий термін має давнє коріння, адже булінг – це звичайні знущання однієї дитини чи групи дітей над обраною жертвою. Булінг – це агресивна поведінка дітей по відношенню до однолітків, що супроводжується фізичними чи психологічними знущаннями. Булінг відрізняється від звичайної дитячої сварки навмисним, цілеспрямованим та систематичним знущанням з дитини, яка з якихось причин не вписалася в той чи інший колектив. Над дитиною знущаються, дражнять, псують її речі, б’ють...Вид розробки: Публікації2
Тематика: Протидія насиллю, Повага до всіх, Повага до себе, Розв'язання проблем і конфліктівЗабезпечення психологічного супроводу інклюзивного навчання в загальноосвітньому навчальному закладі
Забезпечення психологічного супроводу інклюзивного навчання в загальноосвітньому навчальному закладі,нормативно – правове забезпечення інклюзивної освіти.
0«Любое насилие начинается с чувства отчуждения и одиночества»: простой способ предотвратить буллинг
Писатель и мать троих детей Гленнон Дойл Мелтон рассказала в своем блоге удивительную историю, о том, как учитель ее сына пытается не допустить насилия в школе и его ужасных последствий. Один разговор с ее сыном Чейзом вдохновил ее на пост, которым она просила поделиться со всеми школами в мире. Школьный буллинг, травля ребенка в школе и так оставляют глубокие шрамы на душе, которые могут мучить всю жизнь. Но, если вовремя не заметить, что ребенок в классе начинает становиться изгоем, и не преодолеть буллинг, когда он еще только начинает зарождаться, последствия могут быть еще более трагичными. Гленнон однажды довелось увидеть, как простые действия школьной учительницы помогают избежать больших проблем. Каждую пятницу учительница ее сына просит детей в классе написать на листе бумаги имена четырех ребят, с которыми они хотели бы сидеть за одной партой на следующей неделе. При этом школьники знают, что их совсем необязательно рассадят...
3Інтегроване навчання як освітній пазл
Одним з основних питань, яке домінує в освітніх колах 21-го століття є “за яких умов учні досягають максимальних результатів у навчанні та отримують навички, потрібні їм у реальному житті?”. Девід Вільямсон Шафер (David Williamson Shaffer), американський вчений Центру дослідження навчання Університету Вісконсин-Медісон (University of Wisconsin–Madison), говорить про те, що ми більше не живемо в промисловій економіці, сьогодні маємо економіку знань, тому повинні думати про освіту принципово в інший спосіб. Саме міждисциплінарне навчання лежить в основі нових підходів до освіти, хоча сама ідея інтеграції зовсім не нова. Ральф Тайлер (Ralph Tyler), основна фігура американської освіти в ХХ столітті, описав інтеграцію предметних областей як “горизонтальні відносини навчальних програм”, і він вважав такі зв’язки важливими для навчання. Його твердження ґрунтувалися на результатах дослідницької роботи над знаковою восьмирічною...
0Как созревает детский мозг: что важно знать о этапах развити ребенка
На протяжении нескольких лет ученые делали МРТ группе детей и установили связь между этапами их развития и изменениями в коре головного мозга. Теперь научно доказано: не стоит ждать от четырехлетнего ребенка аналитических способностей, он физически не готов анализировать и прогнозировать. К 4 годам у детей почти полностью развиты области, отвечающие за общую моторику и основные чувства. Ребенок может ходить, держать карандаш и самостоятельно есть. Полностью развиты области, отвечающие за тактильные ощущения. Созрела часть мозга, управляющая зрением. В 6 лет продолжается активное развитие речи: несмотря на то, что на схеме область речевого развития оранжевая, то есть незрелая, процесс идет довольно интенсивно. Именно этим можно объяснить, почему маленькие дети так легко учат иностранные языки. Части мозга, ответственные за абстрактное мышление, эмоциональную зрелость и умение мыслить рационально, еще не...
014 образовательных концепций, о которых должен знать каждый педагог
Итак, вы встречаете так много технических терминов, что вам становится сложно провести точные границы между ними? Мы разделяем ваше замешательство и считаем необходимым предложить перечень основных и наиболее популярных образовательных концепций, связанных с информационными технологиями. Приведенный ниже список – это простая попытка помочь вам составить более полную картину того, что представляют собой эти понятия, проводя между ними достаточно четкую границу. 1. Адаптивное обучение Это образовательный метод, при котором используется в качестве интерактивного обучающего устройства компьютер. Компьютер приспосабливает представление учебного материала под нужды студента, чаще всего это происходит в форме ответов на вопросы и задания. Смысл такого обучения состоит в том, чтобы при помощи компьютера объединить интерактивные возможности студента и наставничество преподавателя, с которым может общаться студент. Технология включает аспекты, полученные из...
0Чому ранній розвиток обертається поганими показниками у школі
Нейропсихолог, кінезіолог і тренер програми «Успіх у навчанні» Інна Засоба прочитала в Новопечерській школі лекцію про те, які умови мають створити батьки, щоб дитина реалізувала себе. Коротко про головне. «Для дитини важливе відчуття «я можу» Від 15 до 40% школярів зараз мають труднощі в навчанні, і цей показник зростає в геометричній прогресії. Досить часто так буває через те, що в дитини систематично щось не виходить. Це формує «комплекс невдахи»: знижує самооцінку, робить її байдужою або негативно налаштованою до навчання. Ви можете легко допомогти таким дітям. Треба лише дати їм змогу відчути, що вони все можуть. Призначте дитину головною в якомусь великому класному чи позакласному завданні. Наприклад, запропонуйте їй стати організатором вечірки для однокласників. Адже, щоб організувати таку вечірку, треба придумати тематику, конкурси, скласти бюджет, який мають затвердити батьки, запросити однокласників і врешті провести...
2ЩО РОБИТИ, АБИ ВАША ДИТИНА НЕ ПОТРАПИЛА ДО ЛАП КРАДІЇВ?
ПРОСТІ ПРАВИЛА, які вбережуть вашу дитину від викрадення! Не випробовуйте долю дитини і власні нерви! Ви не можете знати про наміри оточуючих і передбачити їхню поведінку. Але ви можете убезпечити свою дитину від трагедії! Будьте постійно поруч, дотримуйтесь простих правил безпеки і навчайте малечу!
0