Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Публікації
Поради вчителям у роботі
Поради вчителям у роботі Із замкненими дітьми: 1. Розширюйте коло спілкування, знайомте з новими дітьми першим.2. Наголошуйте на перервах про корисність спілкування, розпитайте учня, що нового він дізнався, розмовляючи з іншими.3. Прагніть стати для дитини взірцем людини, яка ефективно спілкується, що дуже допомагає їй у житті.4. Залучайте якомога частіше до групових форм роботи, давайте завдання для колективної роботи.5. Ніколи не протиставляйте дитину колективові, припиняйте зневажливі зауваження однокласників. Із тривожними дітьми: 1. Доручення тривожної дитини мають відповідати віку.2. Підтримуйте, говоріть про свою впевненість у тому, що дитина зможе виконати завдання.3. Не порівнюйте досягнень дитини з успіхами інших дітей. Дуже важливі оптимістичні прогнози.4. Не допускайте ситуації змагання, публічного виступу.5. Зменшити або усунути тривожність дитини можна за допомогою малювання, фізичних вправ, читання художньої літератури, ігрової терапії, музикотерапії. З агресивними...
0Помилки батьків в очікуванні іспитів
Помилки батьків в очікуванні іспитів Очікування результатів іспитів – напружений момент для всієї родини. Емоції просто зашкалюють. Але найважче у цій ситуації не школярам та студентам, а їхнім батькам, які мають постійно пильнувати, щоб не сказати чогось зайвого. Нижче наведені 10 помилок, яких найчастіше припускаються батьки у цій ситуації. Отже, вам загрожує небезпека, якщо ви: 1. Не усвідомлюєте, що все сказане вами буде сприйматися неправильно. Завжди бути неправим – одна з багатьох "переваг" усіх батьків, які мають дітей-підлітків. Та коли ви відкриваєте конверт із результатами іспитів своєї дитини, вираз вашого обличчя має бути відповідним, інакше вам може знадобитися екстрено його змінювати, що не завжди і не всім вдається. Щойно ви якнайкраще спромоглися зобразити сум, може виявитися, що у вас є привід для свята. Та якщо у вас немає з цим проблем – вітаємо, можете собою пишатися. 2. Не готові до...Вид розробки: Публікації0Сучасна школа: ерудит проти інтелектуала
Сучасна школа: ерудит проти інтелектуала Сучасний світ ставить до школярів зовсім інші, ніж у минулому столітті, вимоги. Сьогодні потрібні не «гвинтики» для єдиного суспільного механізму, а творчі особистості, здатні самостійно приймати рішення. На формування такої особистості і спрямована робота більшості західних освітніх систем. До слова, сучасні підходи до навчання більш природні для дітей. Принаймні, їдучи на Захід, наші школярі досить швидко адаптуються до навчання в місцевій школі, зате, повернувшись на батьківщину, відчувають, часом, серйозні проблеми. — Причина в тому, що зміст освіти і форми навчання в українських школах і зарубіжних істотно відрізняються, — вважає голова Асоціації керівників шкіл м. Києва Людмила ПАРАЩЕНКО. — У нашій школі дитина із самого початку потрапляє в досить жорстке формування — клас, у якому вона зазвичай навчається усі шкільні роки. Для всіх учнів цього...Вид розробки: Публікації0Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі
Сучасна школа. Сучасний урок. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі Мета знання – не запам'ятовування величезного фактичного матеріалу в найдрібніших подробицях, а здатність легко і швидко орієнтуватися в цій області. А. Н. Теренін Сьогодні процес інформатизації охопив всі сторони життя сучасного суспільства. Цей процес має кілька пріоритетних напрямків, до яких, безумовно, слід віднести інформатизацію освіти. Вона є першоосновою глобальної раціоналізації інтелектуальної діяльності людини за рахунок використання інформаційно-комунікаційних технологій. Сучасний урок, якісний урок, якісна освіта — всі ці питання постійно перебувають у полі уваги не тільки вчителів: вони хвилюють випускників, їх обговорюють батьки, висуває держава як одну з головних проблем забезпечення якісної освіти. Вчитель має усвідомити: щоб освіта була якісною, педагогічну діяльність слід спрямовувати не тільки на засвоєння учнями...Вид розробки: Школа3Інтернет-сервіси та компетентності XXI століття
сучасні вимоги ставлять перед вчителями нові завдання, розв'язати які допоможе Інтернет.Вид розробки: Школа0КАК СЕМЬЯ И ШКОЛА ПРЕВРАЩАЮТСЯ В ФАБРИКУ ПО ПРОИЗВОДСТВУ НЕВРОТИКОВ
КАК СЕМЬЯ И ШКОЛА ПРЕВРАЩАЮТСЯ В ФАБРИКУ ПО ПРОИЗВОДСТВУ НЕВРОТИКОВ — Что, совсем тупой?! Ты что сотворил?! — Я хотел… — Чего ты хотел?! Тебе русским языком сказали: сначала пишешь фамилию, а потом имя. А ты? Почему у тебя все наоборот?! — Я думал… — Чтобы думать, мозги нужны. А у тебя мозгов нет, раз сначала имя пишешь, а потом фамилию. Садись. Двойка! Дай сюда дневник! — Я его забыл… — Что-о-о-о?!! А голову ты дома не забыл?!. Этот диалог между учителем и учеником мог случиться в любой в любой школе. Наверное, каждый второй может вспомнить свою школьную историю, когда ему объясняли про «голову забыл». Но наши случаи — это все-таки частности, они не так убедительны. Мне тут рассказали о результатах масштабного исследования, проведенного среди младших школьников. Обычно в таких проектах задействуют сто, двести, в очень редких случаях тысячу респондентов. А тут — десятки тысяч...
0Стереотипы
Стереотипы 1. ЗАЧЕМ НАМ СТЕРЕОТИПЫ…? «Мыслит стереотипами» — кажется, так говорят о человеке с ограниченным набором понятий о том, что такое хорошо и плохо и как должен выглядеть «реальный пацан». И этот набор — готовый к употреблению продукт, над которым не нужно размышлять, который не подвергается критике. Зачем нужна нам такая пища для разума и не вредна ли она для нашего душевного здоровья? Фильтруя реальность через стереотипы, мы производим мыслительную и эмоциональную работу — подтверждаем свои знания о неком объекте и одновременно даем ему свою оценку. Один из первых исследователей стереотипов — Уолтер Липпман — описал четыре свойства этих феноменов: стереотипы всегда проще реальности — они описывают сложнейшие явления двумя-тремя фразами (например, понятие «мужская полигамность, выработанная в процессе эволюции для максимально широкого распространения генов» сокращается до...Вид розробки: Публікації0Что такое "детский стресс"?
статья описывает явление детского стресса, его причины и симптомы.
2Буллинг: болезнь власти
статья о проблеме буллинга в школе.Вид розробки: Публікації1Как становятся гениями?
статья.
0