Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Учительські ідеї
ВІЛ/СНІД — ВИКЛИК ЛЮДИНІ
Поглиблення знань про ВІЛ і СНІД, формування відповідального ставлення до проблеми, тренінг навичок лідерства й адвокації у сфері протидії епідемії ВІЛ/СНІДу.
0ВІЛ/СНІД — ВИКЛИК ЛЮДСТВУ
Формування толерантного ставлення до ВІЛ-позитивних людей, тренінг навичок протидії дискримінації.
0СУЧАСНИЙ КОМПЛЕКС ПРОБЛЕМ БЕЗПЕКИ
Ознайомлення із сучасним комплексом проблем безпеки і Концепцією національної безпеки України. Тренінг навичок оцінювання ризику.
0РОЗВИТОК ЛЮДСТВА І ГЛОБАЛЬНІ НЕБЕЗПЕКИ
Ознайомлення учнів з глобальними небезпеками, що породжені життєдіяльністю людини і космічними загрозами. Формування екологічного (ноосферного) мислення.
0НА ШЛЯХУ ДО СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Ознайомлення з поняттям «сталий розвиток» й окремими положеннями документів міжнародного екологічного права. Тренінг навичок планування життя за принципом «мисли глобально, дій локально». Виховання любові до природи, рідного краю.
0СТРАТЕГІЯ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ
Ознайомлення зі складовими стратегії самореалізації, методами самопізнання і життєвого самовизначення. Відпрацювання алгоритму вибору майбутньої професії. Тренінг навичок розбудови самооцінки, постановки і досягнення мети.
0ЕМОЦІЙНА САМОРЕГУЛЯЦІЯ
Ознайомлення з поняттям «емоційна саморегуляція», базовими емоціями, загальною стратегією і прийомами самоконтролю.
0САМ СОБІ ВЧИТЕЛЬ
Ознайомлення зі стратегією ефективного навчання й підготовки до іспитів. Тренінг навичок планування часу.
0САМОВИХОВАННЯ ХАРАКТЕРУ
Ознайомлення учнів з чинниками, від яких залежить характер людини, ознаками доброго характеру. Тренінг навичок самооцінки, планування і досягнення мети.
0Підсумковий тренінг
Ознайомлення учнів з поняттям «цінності» та їхньою роллю у формуванні характеру. Підвищення мотивації до здорового способу життя, отримання зворотного зв’язку, емоційне закриття тренінгової секції.
0