Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Учительські ідеї
«Лучше один раз увидеть»
байка на мотивацию, принятие решения, коммуникацию, обучение, влияние и взаимодействие, переговоры, разрешение проблем.
0«ЛІТАЮЧІ ІМЕНА»
Вправа на знайомство.
0«ЛИСТ САМОМУ СОБІ»
Це вправа, яка і починає тренінгову роботу, і завершує її. Відповідно, воно проводиться в два етапи: на початку тренінгової роботи у перший день і на стадії її завершення в останній.
0«ЛИСТ САМОМУ СОБІ, ЧАСТИНА 2-ГА»
Це друга частина вправи, яка була розпочата на першому, вступному етапі тренінгу. Нагадаємо: учасники групи писали кожен сам собі лист, в якому описували свої очікування від тренінгу, цілі своєї участі в групі, побажання собі на час участі.
0«Леді і джентльмени»
Дана вправа відноситься до класу вправ на інтенсивну просторову взаємодію.
0«Лебедь, Рак и Щука»
байка целеполагание, мотивацию, коммуникацию, командную работу, влияние и взаимодействие, переговоры, понимание различного мировоззрения людей
0«Куховаримо»
Руханка для дітей молодшого шкільного віку Орієнтовний час: 3 хвилини. Хід гри: Діти стають колом, яке являє собою уявну каструлю. Вчитель називає, яку саме страву учні класу будуть разом уявно готувати (борщ, салат, компот тощо). Після цього кожен учасник сам придумує та називає, яким саме інгредієнтом він буде (сіль, цукор, вода, певний овоч чи фрукт, м'ясо тощо). Вчитель промовляє: «Зараз ми будем готувати … (наприклад, борщ)». Після цього він називає у довільній послідовності, які саме складові майбутньої уявної страви буде покладено у каструлю. Той, кого назвали, має стрибнути у центр та взяти за руки всіх тих, хто вже сидить у колі. Гра продовжується доти, поки всі відповідні «інгредієнти» не будуть у «каструлі».
0«Кто о чем...»
байка на мотивацию, понимание различного мировоззрения людей, разнообразие способов управления, юмор.
0«Кошка или я?»
0«Кому ботики, а кому и ползунки»
байка на коммуникацию, установки и стереотипы, влияние и взаимодействие, переговоры, понимание различного мировоззрения людей, юмор.
0