Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Плани уроків
Пожежна безпека. Правила користування обігрівальними приладами. Практична робота. Ознайомлення із застережними знаками про небезпеку ураження електричним струмом, про легкозаймисту речовину
систематизувати знання учнів про легкозаймисті речовини та побутові електроприлади, даючи коротку довідку про утворення електричного струму; пояснити, що вогонь може бути корисним і небезпечним; формувати розуміння необхідності знати й виконувати правила протипожежної безпеки; переконати дітей у небезпечності гри з вогнем; розвивати вміння керувати власними емоціями; виховувати почуття відповідальності за свої дії та вчинки під час використання електроприладів, обігрівальних приладів та інших пожежонебезпечних побутових предметів.
0АКТИВНИЙ ВІДПОЧИНОК. БЕЗПЕКА ПІД ЧАС ЗАНЯТЬ СПОРТОМ. БІЛЬ У М’ЯЗАХ (УРОК 5)
ознайомлювати учнів із терміном «активний відпочинок»; учити складові активного відпочинку; удосконалювати знання учнів про зв'язок між рухом і здоров'ям і дотриманням безпеки під час занять спортом і вгамуванням болі у м’язах; розвивати мислення та спостережливість; виховувати бажання займатися спортом та активним відпочинком.
0ХАРЧОВІ ОТРУЄННЯ. ПЕРША ДОПОМОГА ПРИ ХАРЧОВИХ ОТРУЄННЯХ. ПРАКТИЧНА РОБОТА. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНУ ПРИДАТНОСТІ ТА УМОВ ЗБЕРІГАННЯ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ЗА ЇХНІМ МАРКУВАННЯМ (УРОК 9)
ознайомлювати учнів із причинами харчових отруєнь; збагачувати знання про основні правила харчування; розвивати вміння та навички само- і взаємодопомоги при харчових отруєннях; виховувати бережливе ставлення до свого здоров'я.
0КОРИСНІ ТА ШКІДЛИВІ МІКРООРГАНІЗМИ. ЗАХИСНІ СИЛИ ОРГАНІЗМУ. ПРОФІЛАКТИКА ІНФЕКЦІЙ, ЩО ПЕРЕДАЮТЬСЯ КОНТАКТНИМ І ПОВІТРЯНО-КРАПЕЛЬНИМ ШЛЯХОМ. ПРАКТИЧНА РОБОТА. МОДЕЛЮВАННЯ ПОВЕДІНКИ ПІД ЧАС ЕПІДЕМІЇ ГРИПУ (УРОК 7)
дати учням уявлення про шкідливі і корисні мікроби, шляхи проникнення інфекції в організм; розкрити суть понять «імунітет», «природний імунітет», «штучний імунітет», «набутий імунітет»; учити учнів правильно поводитись у різних ситуаціях; розвивати вміння працювати у парах, групах; сприяти вихованню навичок гігієни і культури, турботи про своє здоров'я і здоров’я навколишніх.
0Надання першої медичної допомоги учасникам дорожнього руху
сприяти усвідомленню учасниками необхідності самовдосконалення вмінь і навичок подання першої медичної допомоги.
0Відпочинок школяра. Ознаки перевтоми. Умови здорового сну. Влив телебачення і комп'ютера на здоров'я. Розробка пам'ятки щодо перегляду телепередач, користування комп'ютером.
ознайомити школярів із значенням відпочинку для гармонійного розвитку людини; навести приклади життєвих ситуацій, що призводять до перевтоми, ознайомити учнів з її причинами, пояснити вплив перевтоми на їх здоров'я, зв'язок виникнення захворювань від перевтоми, вказати на те, як попередити перевтому; ознайомити учнів з впливом телебачення і комп'ютера на їхнє здоров'я.
0ВІЛ і СНІД
Надати учням інформацію про небезпеку ВІЛ/СНІДу, ознайомити зі шляхами передачі, розвивати навички толерантного ставлення до людей, які живуть з ВІЛ.
1Природа і здоров'я
Сформувати поняття як природні чинники впливають на здоров'я, як людина впливає на природу, навчитись добирати одяг відповідно до сезону погоди.
1Віртуальна безпека
Хто такий незнайомець? Кого я не знаю, з ким не знайома. Йому не можна розповідати про своє життя, про батьків, їх роботу. З ним не можна спілкуватися. Ще років десять тому дорослі говорили дітям: не розмовляйте з незнайомцем, не беріть від нього ніяких подарунків, ні в якому разі не сідайте до чужих у машину. А що тепер? Ви самі на сайтах соціальних мереж розповідаєте про себе та свою родину майже все. Навіщо незнайомцю розпитувати? Просто зайди на сторінку та просто читай. Інтерактивна година спілкування «Віртуальна безпека» Мета: розглянути основні проблеми, з якими можуть зіткнутися користувачі Інтернету; обґрунтувати розуміння правильного користування Інтернетом та виявити всі плюси та мінуси бездумного ставлення до ресурсів глобальної мережі; виявити фактори ризику для дітей у цій сфері та навчити захищати себе в кіберпросторі. Обладнання: мультимедійна дошка, проектор,...
0ПРАВИЛА ЛЮДСЬКИХ СТОСУНКІВ
Мета тренінгу — дати дітям розуміння того, що стосунки у суспільстві регулюються певними правилами, нормами і законами.
0