Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Плани уроків
Як інших навчити поваги до себе
Дати дітям уявлення про необхідність доброзичливого ставлення до людей; товариськості у спілкуванні з однолітками, турботливого ставлення до молодших, старших.
0Правила чесної гри та змагання
Розширити уявлення дітей про поняття "чесність", "справедливість". Вчити наводити приклади таких вчинків; аналізувати дії та вчинки інших, свої власні.
1"Скільки це коштує..."
Вчити цінувати працю, плоди праці інших. Уміти аналізувати й обґрунтовувати свої дії, дії інших, передбачати їх наслідки.
0Узагальнюючий до розділу «Безпечне довкілля»
Узагальнити та закріпити отримані знання, сприяти формуванню у дітей корисних звичок.
3ПРОТИДІЯ ВИЯВАМ НАСИЛЬСТВА В УЧНІВСЬКОМУ КОЛЕКТИВІ
Сформувати у школярів поняття про те, як долати проблеми, що виникають в учнівському колективі, виховувати почуття відповідальності, вміння спілкуватися з друзями.
1Дитина вдома.Побутові небезпеки.
Урок познайомить учнів із правилами небезпечної поведінки вдома; спонукає учнів до виконання правил поведінки вдома.
0Надзвичайні ситуації природного і техногенного характеру, причини їх виникнення. Правила поведінки під час надзвичайних ситуацій.
Сформувати поняття «надзвичайна ситуація», «аварія», «катастрофа», уявлення про причини виникнення та наслідки надзвичайних ситуацій, про правила поведінки під час надзвичайних ситуацій.
0Безпека велосипедиста
ознайомлювати з різновидами велосипедів і їх призначенням, з елементарними правилами безпеки під час катання на велосипеді; розвивати навички безпечної їзди на велосипеді; виховувати пильність, уважність, бажання дотримуватися законів вулиці.
0Дорожні знаки. Практична робота. Моделювання ситуацій дорожнього руху із дорожніми знаками 1.27, 1.28, 1.30., 3.8, 4.12, 5.41, 5.43
ознайомлювати учнів із дорожніми знаками; формувати навички їх розпізнавання; закріплювати вивчені правила дорожнього руху.
0Безпека вдома. Правила користування джерелами водопостачання. Практична робота. Рольова гра «Викликаємо служби 101, 102, 103, 104»
ознайомлювати учнів із небезпеками, які можуть підстерігати їх вдома за відсутності дорослих; вчити аналізувати ситуації, що можуть стати загрозою безпечного життя у домашніх умовах; виробляти навички безпечного поводження у побуті з джерелами водопостачання; розвивати вміння зосереджуватися, збиратися з думками, не панікувати; виховувати пильність, обережність, розсудливість в будь-якій ситуації.
0