Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Плани уроків
Безпека у домі
Урок з основ здоров'я.
0Безпека у населеному пункті. Правила поведінки дітей на дворі
формувати правила безпечної поведінки дітей надворі; вчити аналізувати ситуації, що можуть стати загрозою безпечного життя на прогулянці; розвивати вміння розсудливо діяти; виховувати обережність, винахідливість, уважність, дисциплінованість.
0БЕЗПЕКА ХАРЧУВАННЯ
Визначення негативного впливу незбалансованого харчування на здоров’я. Тренінг уміння надавати невідкладну допомогу при харчових отруєннях.Вид розробки: Тренінги, Плани уроків0
Тематика: Серцево-судинні захворювання, Надлишкова вага , Перша допомога, ХарчуванняБЕЗПЕЧНІ І НЕБЕЗПЕЧНІ КОМПАНІЇ. ВИБІР ПРИКЛАДУ ДЛЯ НАСЛІДУВАННЯ
ознайомити учнів з ознаками дружніх, недружніх, небезпечних компаній, відпрацювати навички протидії агресії та насиллю; розвивати вміння аналізувати соціальні групи, до яких належать учні, навички роботи в групі.
0Будуємо рівноправні стосунки
Ознайомлення з принципами розбудови рівноправних стосунків. Тренінг упевненої поведінки.
0Будь милосердним
розкрити поняття «милосердя», «співчуття»; наводити приклади милосердя у вчинках; формувати в учнів уявлення про унікальність та особливість кожної людини; формувати власне ставлення до прояву милосердя; виховувати бажання бути милосердною людиною, займатися благодійністю.
1Будь здоров!
итоговый урок по теме: "Здоровый образ жизни".
1В ЕКСТРИМАЛЬНІЙ СИТУАЦІЇ
Мета - ознайомлення з чинниками виживання в екстремальних ситуаціях, тренінг технік самоконтролю і позитивного мислення.
0Валеологічні національні культури харчування населення України: традиції та новації
ознайомити учнів з різноманітністю культурних традицій України, розвивати патріотизм і національну самосвідомість, повагу до духовних цінностей українського народу. Показати зв'язок між культурними традиціями і формуванням здоров'я української нації; сприяти розвитку полікультурної, комунікативної, соціальної, інформаційної, здоров'язберігаючої компетентностей, а також самоосвіти та саморозвитку; продуктивної творчої діяльності.
2ВЗАЄМОДІЯ З ІНШИМИ ЛЮДЬМИ. ДРУЖНИЙ КЛАС. ПРАКТИЧНА РОБОТА. ОБГОВОРЕННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ: УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ КАЗКИ «РІПКА», БАЙКИ ЛЕОНІДА ГЛІБОВА «ЛЕБІДЬ, ЩУКА І РАК» (УРОК 10)
сприяти усвідомленню дітьми цінності людського спілкування; виробляти вміння поводження у класному колективі; розвивати у дітей потребу спілкуватися і підтримувати товариські відносини у класі; виховувати ввічливість, тактовність, порядність, повагу і чесність.
1