Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Плани уроків
На допомогу вчителю-предметнику
Мета: поглибити знання дітей про те, що в кожному продукті є вітаміни, їх значення та лікувальні властивості для здоров'я людини; розвивати мовлення, увагу, мислення, пам'ять шляхом причинно-наслідкових запитань та розвиваючих ігор; виховувати дбайливе ставлення до природи, бажання та уміння піклуватись про своє здоров'я.
0Справжній друг. Який він?
Довести до дитини важливість слів «дружба», «товаришування». Виробляти в учнів правила товаришування, вчити їх розуміти один одного, аналізувати думки, вчинки своїх товаришів, виробляти такі риси характеру, які допомагають миритись, відповідально ставитись до своїх вчинків, жити в мирі та злагоді.
0Вчимося планувати свій час.
навчити студентів планувати свій час та мати «відчуття часу»; розуміти цінність корисних навичок.
0Безпека у домі
Формування вміння вчитися – вміти організовувати своє робоче місце, розраховувати час на виконання роботи; - мати поняття про безпечну поведінку в оселі,удосконалювати психічну та духовну складові здоров’я; – вміти виконувати соціальні доручення,співпрацювати в групі.
1ЦІКАВИМИ СТЕЖИНАМИ «КРАЇНИ МІЦНОГО ЗДОРОВ’Я»
розвивати уявлення про здоровий спосіб життя, його складові; виховувати інтерес до фізичної культури, до сучасної науки про здоров’я.
1ЗДОРОВЕ ХАРЧУВАННЯ – СВІДОМИЙ ВИБІР КОЖНОЇ ЛЮДИНИ
формування навичок раціонального харчування; розвиток в учнів мотивації дбайливого ставлення до власного здоров’я; виховання в учнів культури харчування.
1ОЗОНОВІ ДІРИ: МІФИ ЧИ РЕАЛЬНА ЗАГРОЗА
розкрити проблему руйнування озонового шару; визначити основні заходи захисту озонового шару; розвивати вміння здобувати інформацію, аналізувати її, робити висновки; виховувати екологічну культуру, бережливе ставлення до природи та свого здоров’я.
1ВІД ОЛІМПІЇ ДО ЛОНДОНА
ознайомлення учнів з історією олімпійського руху; формування навичок культури здорового способу життя, залучення їх до активних занять фізичною культурою і спортом.
0ОЛІМПІЙСЬКИМИ ШЛЯХАМИ ДО ЗДОРОВОГО МАЙБУТНЬОГО
формувати зацікавленість до занять фізичними вправами та інтерес до олімпійського спорту; розвивати швидкість, спритність, кмітливість.
0ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОЧУТТІВ
розвивати емоційну компетентність учнів, уміння правильно висловлювати почуття; формувати навички самоконтролю.
0