Актуальні теми: Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3718 розробок
Підведення підсумків

Дидактична гра для дошкільнят
Матеріал розроблений у відповідності з програмою Е. А. Екжановой, Е. А. Стребелевой «Корекційно-розвиваюче навчання і виховання», призначений для роботи з дітьми 6-7 років. Може бути корисний не тільки вчителям-дефектологам, вихователям, що працюють з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку, але і педагогам дошкільних установ загальнорозвиваючого виду, а також батькам. Представлена гра цікава і захоплююча за змістом, спонукає дітей до виконання різних завдань. Вона спрямована на сенсорне розвиток, формування елементарних кількісних уявлень дошкільнят, розвиток ручної моторики.
0
Упражнения
Упражнения, которые помогут гармонично закончить тренинг.
0
ІНТЕРВ'Ю
Ця гра припускає, що група довгий час працювала над однією темою, так що учасники вже мають достатні знання в цій галузі, а, можливо, навіть встановлені зв'язки цієї предметної області з іншими прикордонними дисциплінами.
0
ЧАРІВНИК
Вправа на повторення матеріалу.
1
КРОК В ПРАВИЛЬНОМУ НАПРЯМКУ
Гра на повторення матеріалу.
0
ТИ ЦЕ ЗНАЄШ?
Гра на повторення матеріалу.
0
Вправа «Перехресний вогонь»
Вправа для перевірки засвоєних знань про самооцінку.Вид розробки: Ритуали відкриття/закриття, Підведення підсумків, Зворотній зв'язок0
Тематика: Незалежно від тематики
Вправа «Очікування»
Навчити дітей правильно формувати свої очікування, зацікавити майбутньою навчальною діяльністю.Вид розробки: Ритуали відкриття/закриття, Підведення підсумків, Очікування0
Тематика: Незалежно від тематики
Гра «Вгадай, що...?»
Ця гра дає зрозуміти наскільки добре учні запам'ятали такі поняття як «природна середа", "техногенна середу», «соціальна середу», а також допомагає краще закріпити знання.
0


Датою

