Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Тренінги
Спілкування
надати учням знання і практичні рекомендації про основи спілкування, познайомити дітей з видами спілкування, формувати культуру спілкування, сприяти об'єднанню дитячого колективу.
0Інфекційні захворювання
Розробка даного тренінгу допоможе вчителю початкових класів за допомогою різноманітних форм роботи дослідити дану тему
5Творчі здібності дитини. Розвиток фантазії та уяви.
ознайомлювати учнів із творчими здібностями, які може мати людина, впливом творчості на здоров'я; розвивати фантазію та уяву, уміння створювати казки; виховувати почуття прекрасного.
0Профілактика емоційного перенапруження
формувати поняття втоми і перевтоми; вчити учнів розрізняти ознаки втоми і перевтоми; запобігати перевтомі; сприяти розвитку наукового світогляду, гігієнічному вихованню; виховувати бережливе ставлення до свого організму; розвивати увагу, пам'ять, мислення, мовлення.
0Самооцінка характеру. Практична робота
формувати в учнів уявлення про самооцінку; розвивати вміння реалістично оцінювати риси свого характеру; виховувати почуття власної гідності, неповторності.
3Характер і здоров'я. Практична робота. Визначення позитивних і негативних рис характеру казкових героїв
формувати в учнів уявлення про характер, його становлення, риси характеру та їх особливості; учити дітей виховувати в собі позитивні риси характеру і вміння стримувати негативні; сприяти пізнанню себе, своїх внутрішніх характеристик; виховувати бажання самовдосконалюватись.
0Поведінка дитини в автономній ситуації на природі
ознайомлювати учнів з основними засобами і способами захисту життя в автономній ситуації на природі; вчити правильному поводженню під час виникнення надзвичайних ситуацій; розвивати здатність орієнтуватися у нелегких ситуаціях; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я.
0Відпочинок на природі
розкривати уявлення учнів про природу як живий організм; вчити бачити красу світу; вчити правильному поводженню під час відпочинку на природі; розглядати можливі небезпеки лісу; розвивати вміння безпечного спілкування з природою; виховувати культуру поведінки дітей на відпочинку.
0Профілактика емоційного перенапруження
формувати поняття втоми і перевтоми; вчити учнів розрізняти ознаки втоми і перевтоми; запобігати перевтомі; сприяти розвитку наукового світогляду, гігієнічному вихованню; виховувати бережливе ставлення до свого організму; розвивати увагу, пам'ять, мислення, мовлення.
1Способи релаксації. Практична робота. Створення колажу «Що приносить мені радість»
ознайомити учнів із поняттям «релаксація», із вправами для релаксації; вчити створювати колаж на задану тему, творчо мислити, виховувати бережливе ставлення до свого здоров'я.
2