Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Тренінги
Профілактика емоційного перенапруження
формувати поняття втоми і перевтоми; вчити учнів розрізняти ознаки втоми і перевтоми; запобігати перевтомі; сприяти розвитку наукового світогляду, гігієнічному вихованню; виховувати бережливе ставлення до свого організму; розвивати увагу, пам'ять, мислення, мовлення.
1Поведінка біля залізничної колії. Практична робота
ознайомлювати учнів із правилами поведінки на залізничному переїзді, біля залізничної колії, з дорожніми знаками; формувати вміння порівнювати, узагальнювати, робити висновки, оцінювати свої і чужі дії; виховувати відповідальність за власні вчинки, дисциплінованість на дорогах, уважність, спостережливість, обережність, дисциплінованість.
0Дорожня безпека. Перехід дороги в умовах обмеженої оглядовості
вчити учнів дотримуватися правил безпечного переходу вулиці, дороги у місцях з обмеженою оглядовістю; ознайомлюватися із гальмівним шляхом автомобіля; розвивати увагу, пам’ять, спостережливість, уміння орієнтуватись на вулицях міста; виховувати культуру поведінки на вулиці, бажання дотримуватись правил дорожнього руху.
0Пожежна безпека. Правила користування обігрівальними приладами. Практична робота. Ознайомлення із застережними знаками про небезпеку ураження електричним струмом, про легкозаймисту речовину
систематизувати знання учнів про легкозаймисті речовини та побутові електроприлади, даючи коротку довідку про утворення електричного струму; пояснити, що вогонь може бути корисним і небезпечним; формувати розуміння необхідності знати й виконувати правила протипожежної безпеки; переконати дітей у небезпечності гри з вогнем; розвивати вміння керувати власними емоціями; виховувати почуття відповідальності за свої дії та вчинки під час використання електроприладів, обігрівальних приладів та інших пожежонебезпечних побутових предметів.
0АКТИВНИЙ ВІДПОЧИНОК. БЕЗПЕКА ПІД ЧАС ЗАНЯТЬ СПОРТОМ. БІЛЬ У М’ЯЗАХ (УРОК 5)
ознайомлювати учнів із терміном «активний відпочинок»; учити складові активного відпочинку; удосконалювати знання учнів про зв'язок між рухом і здоров'ям і дотриманням безпеки під час занять спортом і вгамуванням болі у м’язах; розвивати мислення та спостережливість; виховувати бажання займатися спортом та активним відпочинком.
0Формування навичок спілкування
Тренінг спрямований на відпрацювання навички комунікації, умінь слухати і говорити, розуміти і використовувати "мову жестів", розвиток щирої і доброзичливої манери спілкування, уміння долати сором'язливість.
0ХАРЧОВІ ОТРУЄННЯ. ПЕРША ДОПОМОГА ПРИ ХАРЧОВИХ ОТРУЄННЯХ. ПРАКТИЧНА РОБОТА. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНУ ПРИДАТНОСТІ ТА УМОВ ЗБЕРІГАННЯ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ЗА ЇХНІМ МАРКУВАННЯМ (УРОК 9)
ознайомлювати учнів із причинами харчових отруєнь; збагачувати знання про основні правила харчування; розвивати вміння та навички само- і взаємодопомоги при харчових отруєннях; виховувати бережливе ставлення до свого здоров'я.
0КОРИСНІ ТА ШКІДЛИВІ МІКРООРГАНІЗМИ. ЗАХИСНІ СИЛИ ОРГАНІЗМУ. ПРОФІЛАКТИКА ІНФЕКЦІЙ, ЩО ПЕРЕДАЮТЬСЯ КОНТАКТНИМ І ПОВІТРЯНО-КРАПЕЛЬНИМ ШЛЯХОМ. ПРАКТИЧНА РОБОТА. МОДЕЛЮВАННЯ ПОВЕДІНКИ ПІД ЧАС ЕПІДЕМІЇ ГРИПУ (УРОК 7)
дати учням уявлення про шкідливі і корисні мікроби, шляхи проникнення інфекції в організм; розкрити суть понять «імунітет», «природний імунітет», «штучний імунітет», «набутий імунітет»; учити учнів правильно поводитись у різних ситуаціях; розвивати вміння працювати у парах, групах; сприяти вихованню навичок гігієни і культури, турботи про своє здоров'я і здоров’я навколишніх.
0Тренінг для учнів молодших класів "Ми – діти з планети здоров'я"
надати учасникам тренінгу інформацію про здоров’я, здоровий спосіб життя та фактори, що впливають на формування здоров’я.
0ВІЛ і СНІД
Надати учням інформацію про небезпеку ВІЛ/СНІДу, ознайомити зі шляхами передачі, розвивати навички толерантного ставлення до людей, які живуть з ВІЛ.
1