Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Тренінги
Розуміємо права людини
тренінг
2Тренінг "Майстерність тренера"
Інтерактивні вправи для педагогів-тренерів.Методи активізації процесів особистісного творчого розвитку та усвідомлення креативного середовища.Креативні форми реалізації навчальних програм .
0Матеріали класних керівників
фрагменти заняття з елементами тренінгу.
3Природа і здоров'я
Сформувати поняття як природні чинники впливають на здоров'я, як людина впливає на природу, навчитись добирати одяг відповідно до сезону погоди.
1ВІЛ і СНІД
Надати учням інформацію про небезпеку ВІЛ/СНІДу, ознайомити зі шляхами передачі, розвивати навички толерантного ставлення до людей, які живуть з ВІЛ.
1Тренінг для учнів молодших класів "Ми – діти з планети здоров'я"
надати учасникам тренінгу інформацію про здоров’я, здоровий спосіб життя та фактори, що впливають на формування здоров’я.
0КОРИСНІ ТА ШКІДЛИВІ МІКРООРГАНІЗМИ. ЗАХИСНІ СИЛИ ОРГАНІЗМУ. ПРОФІЛАКТИКА ІНФЕКЦІЙ, ЩО ПЕРЕДАЮТЬСЯ КОНТАКТНИМ І ПОВІТРЯНО-КРАПЕЛЬНИМ ШЛЯХОМ. ПРАКТИЧНА РОБОТА. МОДЕЛЮВАННЯ ПОВЕДІНКИ ПІД ЧАС ЕПІДЕМІЇ ГРИПУ (УРОК 7)
дати учням уявлення про шкідливі і корисні мікроби, шляхи проникнення інфекції в організм; розкрити суть понять «імунітет», «природний імунітет», «штучний імунітет», «набутий імунітет»; учити учнів правильно поводитись у різних ситуаціях; розвивати вміння працювати у парах, групах; сприяти вихованню навичок гігієни і культури, турботи про своє здоров'я і здоров’я навколишніх.
0ХАРЧОВІ ОТРУЄННЯ. ПЕРША ДОПОМОГА ПРИ ХАРЧОВИХ ОТРУЄННЯХ. ПРАКТИЧНА РОБОТА. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНУ ПРИДАТНОСТІ ТА УМОВ ЗБЕРІГАННЯ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ЗА ЇХНІМ МАРКУВАННЯМ (УРОК 9)
ознайомлювати учнів із причинами харчових отруєнь; збагачувати знання про основні правила харчування; розвивати вміння та навички само- і взаємодопомоги при харчових отруєннях; виховувати бережливе ставлення до свого здоров'я.
0Формування навичок спілкування
Тренінг спрямований на відпрацювання навички комунікації, умінь слухати і говорити, розуміти і використовувати "мову жестів", розвиток щирої і доброзичливої манери спілкування, уміння долати сором'язливість.
0АКТИВНИЙ ВІДПОЧИНОК. БЕЗПЕКА ПІД ЧАС ЗАНЯТЬ СПОРТОМ. БІЛЬ У М’ЯЗАХ (УРОК 5)
ознайомлювати учнів із терміном «активний відпочинок»; учити складові активного відпочинку; удосконалювати знання учнів про зв'язок між рухом і здоров'ям і дотриманням безпеки під час занять спортом і вгамуванням болі у м’язах; розвивати мислення та спостережливість; виховувати бажання займатися спортом та активним відпочинком.
0