Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Тренінги
Пожежна безпека. Правила користування обігрівальними приладами. Практична робота. Ознайомлення із застережними знаками про небезпеку ураження електричним струмом, про легкозаймисту речовину
систематизувати знання учнів про легкозаймисті речовини та побутові електроприлади, даючи коротку довідку про утворення електричного струму; пояснити, що вогонь може бути корисним і небезпечним; формувати розуміння необхідності знати й виконувати правила протипожежної безпеки; переконати дітей у небезпечності гри з вогнем; розвивати вміння керувати власними емоціями; виховувати почуття відповідальності за свої дії та вчинки під час використання електроприладів, обігрівальних приладів та інших пожежонебезпечних побутових предметів.
0Дорожня безпека. Перехід дороги в умовах обмеженої оглядовості
вчити учнів дотримуватися правил безпечного переходу вулиці, дороги у місцях з обмеженою оглядовістю; ознайомлюватися із гальмівним шляхом автомобіля; розвивати увагу, пам’ять, спостережливість, уміння орієнтуватись на вулицях міста; виховувати культуру поведінки на вулиці, бажання дотримуватись правил дорожнього руху.
0Поведінка біля залізничної колії. Практична робота
ознайомлювати учнів із правилами поведінки на залізничному переїзді, біля залізничної колії, з дорожніми знаками; формувати вміння порівнювати, узагальнювати, робити висновки, оцінювати свої і чужі дії; виховувати відповідальність за власні вчинки, дисциплінованість на дорогах, уважність, спостережливість, обережність, дисциплінованість.
0Профілактика емоційного перенапруження
формувати поняття втоми і перевтоми; вчити учнів розрізняти ознаки втоми і перевтоми; запобігати перевтомі; сприяти розвитку наукового світогляду, гігієнічному вихованню; виховувати бережливе ставлення до свого організму; розвивати увагу, пам'ять, мислення, мовлення.
1Поведінка дитини в автономній ситуації на природі
ознайомлювати учнів з основними засобами і способами захисту життя в автономній ситуації на природі; вчити правильному поводженню під час виникнення надзвичайних ситуацій; розвивати здатність орієнтуватися у нелегких ситуаціях; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я.
0Характер і здоров'я. Практична робота. Визначення позитивних і негативних рис характеру казкових героїв
формувати в учнів уявлення про характер, його становлення, риси характеру та їх особливості; учити дітей виховувати в собі позитивні риси характеру і вміння стримувати негативні; сприяти пізнанню себе, своїх внутрішніх характеристик; виховувати бажання самовдосконалюватись.
0Творчі здібності дитини. Розвиток фантазії та уяви.
ознайомлювати учнів із творчими здібностями, які може мати людина, впливом творчості на здоров'я; розвивати фантазію та уяву, уміння створювати казки; виховувати почуття прекрасного.
0Значення здоров'я для людини
Кожна людина повинна знати про важливе значення свого здоров'я. В даному документі є цікаві ігри, пізнавальні завдання,що допоможуть краще пояснити дітям значення здорового способу життя.
1Фізичні вправи і здоров'я
Тренінг формує знання про умови,що сприяють фізичному розвитку дитини, розкриває значення фізичних вправ у житті кожної людини, розвиває прагнення займатись спортом, щоденно виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики, виховувати наполегливість.
0ЦІННІСТЬ І НЕПОВТОРНІСТЬ ЛЮДСЬКОГО ЖИТТЯ
формувати у дітей поняття про життя як найвищу цінність і неповторність; усвідомити вплив здорового способу життя на розвиток людини і її досягнень; виховувати вміння поважати людей і бережно ставитись до власного життя.
1