Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Учительські ідеї
Година спілкування "Я і мої друзі"
Година спілкування "Я і мої друзі". Мета заходу виховувати морально-духовну, життєво-компетентну позицію особистості. Вести роботу по згуртуванню дитячого колективу. Формувати здоровий мікроклімат в класі. Сприяти особистому зростанню кожної дитини.Вид розробки: Правила, Знайомство, Очікування, Зворотній зв'язок0
Тематика: Розвиток, Здоров'я, БезпекаРуханка "Летел по небу самолет"
.
0Тренінг № 4 "Друзі за інтересами",Вправа "Відкритий мікрофон"
Представлено ВІДЕО вправи "Відкритий мікрофон", де діти діляться своїми враженнями щодо проведеного тренінга
0Зворушливий мультик про заздрість
Маленька дівчинка ніяк не може змиритися з успіхами старшої сестри. Її переповнює заздрість, про яку вона щодня пише у свій щоденник. З часом слова починають набувати форми і перетворюватися у маленьких, підступних монстриків, які не дають дівчинці спокою. І єдина можливість позбутися їх – навчитися любити.
1Моя родина. Урок-тренінг
На цьому уроці діти 1 - А класу говорили про родину. Установили 2 правила стосунків у родині: 1.Слухатись дорослих 2.Допомагати батькам. Кл.кер. Киричок Н.О. КЗО "СЗШ № 97 ім. П.І.Шкідченка" ДМР, м.Дніпро
47 ігор з усього світу, щоб відірвати дітей від планшетів
1. “Піймай за хвіст дракона” (Китай) Кількість учасників: чим більше – тим краще; Що знадобиться: нічого; Правила гри: всі шикуються в колону і кладуть руки на плечі або пояс тому, хто стоїть попереду. Той, хто стоїть першим – голова дракона, останній – його хвіст. Далі починається найцікавіше. Голова дракона починає полювати за своїм хвостом. Ті гравці, які ближче до хвоста, можуть всіляко допомагати йому “змитися” від голови, спритно втікаючи усім хвостом. Але у спробах піймати хвіст і втекти від мисливця важливо, щоб колона не розсипалась і “дракон” не розвалився. Так що тримайся, голова, нас не так легко піймати! 2. “Плати апельсинами” (Гана, Африка) Кількість учасників: 2 команди по 3-4 людини; Що знадобиться: по 4 апельсина на кожного учасника; Правила гри: малюється дві лінії на відстані 10-15 метрів одна від одної, за якими розміщуються...Вид розробки: Руханки011 правил ранкової зарядки для дітей
Про користь зарядки можна, напевно, і не говорити. Ранкова зарядка і заряджає енергією на цілий день, і зміцнює тіло та м’язи, що сприяє правильному розвитку, і оздоровлює організм, адже зарядка значно зміцнює імунітет. Як дорослого, так і дитини, доречі. Крім того, ранкова гімнастика виробляє в організмі «гормони щастя», що приносять задоволення та відчуття піднесення протягом цілого дня. Щоб привчити малюка (та й себе) до ранкової активності, слід не пропускати зарядки кожного дня. Якщо вирішили розпочати робити зранку зарядку – робіть, не пропускаючи. Варто лиш раз пропустити і все – вважайте, що вашій чудовій ідеї кінець. Крім того, щоб відчувати приємну насолоду від ранкової зарядки і щоб дитина робила її з радістю, слід пам’ятати про кілька правил. Дотримуйтесь їх і ви станете справжньою спортивною сім’єю. В здоровому тілі – здоровий дух. 11 правил ранкової зарядки для дітей 1. В теплу пору року краще надати...
0Оповідання про Петрика (розвиток емпатії)
Завдання учням: прочитати оповідання, порахувати кількість образливих тверджень та написати замість них доброзичливі або ж написати слова підтримки Петрику для кожної ситуації. Також можна запропонувати написати позитивне завершення оповідання.Вид розробки: Аналіз ситуацій, Метафори1
Тематика: Емпатія, надання допомоги, Розв'язання проблем і конфліктівВідео «Не змушуйте рибу лазити по деревах»
Відеоролик, який висвітлює недоліки сучасної системи освіти. Альберт Ейнштейн одного разу сказав: "Кожен із нас - геній, але якщо оцінювати рибу за її вмінням лазити по деревах, вона все життя проживе,впевнена в тому, що вона - невдаха".
0Релаксаційні вправи для молодших школярів
Релаксаційні вправи найкраще проводити під спокійну музику. Регулярне виконання цих вправ робить дитину більш спокійною, врівноваженою, а також дозволяє дитині краще зрозуміти свої почуття. В результаті дитина володіє собою, контролює свої деструктивні емоції і дії. Релаксаційні вправи дозволяють дитині опанувати навички саморегуляції та зберегти більш рівний емоційний стан. Вправа «Муха» Мета: зняти напруження з м’язів обличчя. Нехай дитина зручно сяде: руки вільно лежать на колінах, плечі та голова опущені, очі заплющені. Та уявіть собі, що на її обличчя намагається сісти муха. Вона сідає їй то на ніс, то на ротик, то на лоб, то на очі. Завдання дитини — не розплющуючи очей, відігнати набридливу комаху. Вправа «Лимон» Мета: досягти стану спокою. Сядьте зручно: руки вільно розмістіть на колінах (долонями вгору), плечі та голова опущені, очі заплющені. Уявіть собі, що у Вас у правій руці — лимон. Починайте повільно його...
0