Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Ідеї та експеременти для уроків в початкових класах
Розмістив: Irene
Вид розробки: Навчальні проекти, Аналіз ситуацій
Тематика: Незалежно від тематики
Цільова аудиторія: 1 клас, 2 клас, 3 клас, 4 клас
Джерело: https://vseosvita.ua/news/idei-ta-eksperementi-dla-urokiv-v-pocatkovih-klasah-338.html
Уроки для дітей початкових класів мають бути не лише інформативними та доступними, а й цікавими! Проте, в такому віці втримувати увагу дітей впродовж всього уроку надзвичайно складно. Саме тому вчителям початкових класів доводиться постійно експериментувати з уроками, придумуючи різні маневри та трюки. Американські педагоги часто публікують свої власні «рецепти» цікавих та пізнавальних завдань на блогах. Переглянувши їх, ми відібрали для вас 3 оригінальні ідеї, які вчителі успішно втілили в життя на своїх уроках!
1. Експеримент до уроку про кругообіг води.
Коли вчителі розповідають дітям про фізичні та природні явища, часто важко обійтися без наочного пояснення. Один лише експеримент на уроці може не лише закріпити отримані знання, а й збільшити цікавість до предмету. Ось як вчитель однієї американської школи продемонстрував своїм учням «дощ у банці», за допомогою барвника та крему для гоління!
Для експерименту потрібно:
- піна для гоління;
- харчовий синій барвник;
- прозора банка;
- звичайна вода.
Піна для гоління – це прототип хмар, тому вона заливається поверх води в банці. На неї засипається харчовий барвник, який через декілька секунд починає проступати через піну, створюючи прототип дощу. За словами вчителя, діти були в захваті від цієї демонстрації! Після неї, вони зробили звіт про кругообіг води, створивши творчі аплікації.
2. Експеримент з жувальними ведмедиками.
З метою розвитку спостережливості у дітей можна провести експеримент з жувальними ведмедиками. Для цього вам знадобляться:
-стаканчики з водою;
- жувальні ведмедики;
- серветки;
- лінійки.
Кожен учень має отримати по стаканчику, ведмедику, серветці та лінійці. Коли вони отримають свій об’єкт для дослідів – жувального ведмедика – вони мають проаналізувати та описати для себе його вигляд та величину. Після цього - нехай кожен напише не стаканчику своє ім’я, покладе в нього ведмедика та заллє його водою так, щоб вона повністю покрила ведмедика.
На наступний день, коли кожен з учнів візьме свій стаканчик, він побачить, як ведмедик змінився у воді – він стане меншим та втратить свої попередні властивості. Щоб це перевірити, учням знадобиться лінійка. Нехай кожен з них виміряє його та детально дослідить, які зміни відбулися з його піддослідним.
Цей маленький експеримент буде дуже цікавим для дітей перших класів! Він дозволяє відчути себе «маленькими дослідниками» та підштовхне дітей аналізувати та порівнювати.
3. Математичний журнал.
Це журнал, який створюється для того, щоб учні щодня обговорювали математику, використовуючи зображення та слова. Такі журнали дозволяють вчителю визначити, чи дійсно учні розуміють математичну концепцію та розвивають критичне мислення в дітей. Вчитель придумує запитання та роздає їх учням. Для відповідей може існувати окремий зошит-журнал, в який учень вклеюватиме своє запитання і відповідатиме на нього.
Наприклад, вчитель може дати таке завдання:
1)«Як можна зобразити число 25 за допомогою малюнку? Використай два можливі варіанти».
Відповідь учня ви можете побачити на фото внизу:
2)«Як багато двозначних чисел ти можеш написати, використовуючи цифри 5, 8, 2?». Відповідь учня нижче:
Сподіваємось, що ці ідеї стануть вам у пригоді на уроках.
Підготувала: Нагаєвська Дарина Олександрівна