Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Соціальний ролик пролив світло на уподобання дітей в питанні вибору між іграшками і побутовою хімією
Розмістив: Irene
Вид розробки: Відеоматеріали
Тематика: Безпека у побуті
Цільова аудиторія: Батьки, Вчителі, Студенти
Джерело: http://nv.ua/ukr/lifestyle/life/sotsialnij-rolik-proliv-svitlo-na-upodobannja-ditej-v-pitanni-viboru-mizh-igrashkami-i-pobutovoju-himijeju-74838.html
Голландське рекламне агентство Lemz представило соціальний ролик, що привертає увагу батьків до небезпеки побутової хімії.
За офіційними даними, в Голландії щорічно відбувається близько 7,5 тисяч нещасних випадків внаслідок контакту дітей з миючими засобами, повідомляє The Independent.
У ході підготовки реклами агентство провело експеримент, де дітям запропонували зробити вибір між іграшкою і яскравою пляшкою з побутовою хімією. Відео із прихованої камери і свідчення різних датчиків вказали на те, що більше 50 відсотків зацікавилися яскравими пляшками із засобами, а не дитячою іграшкою.
Соціальний ролик був створений для того, щоб закликати батьків до відповідальності і «не залишати дітям вибору».