Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
ЯК ВИЗНАЧИТИ ЧИ КОМФОРТНО ДИТИНІ В КОЛЕКТИВІ?
Розмістив: Irene
Вид розробки: Психодіагностична вправа
Тематика: Спілкування, Стосунки
Цільова аудиторія: 1 клас, 2 клас, 3 клас, 4 клас
Джерело: http://dytpsyholog.com/2015/05/05/%D1%8F%D0%BA-%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B8-%D1%87%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%84%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%BD%D0%BE-%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%BD%D1%96-%D0%B2-%D0%BA%D0%BE%D0%BB/
Дитина не завжди може висловити словами те, як вона відчуває себе в колективі. Навіть якщо проблеми є, батьки часто дізнаються про них через багато років. Можна визначити чи комфортно дитині в колективі (найчастіше мова йде про школу) використовуючи діагностичну гру «Галявина».
Виріжте з кольорового паперу квіти різних кольорів і розмірів. Шаблон можна скачати тут. Їх має бути трохи більше, ніж дітей у групі дитини. Візьміть великий аркуш зеленого кольору і запропонуйте малюкові зробити галявину, де кожна квітка буде одним з його однокласників. Нехай він обирає квітку, називає ім’я дитини, а ви підпишіть квітку і допоможіть наклеїти на галявину. Місце повинен вибрати сам малюк.
Зверніть увагу, в яку чергу він наклеїть квіточку-себе. Якого кольору і розміру буде ця квітка, в якій частині галявини вона буде розташована.
Варто замислитися, якщо квітка дитини буде осторонь, далеко від групи. Це може означати такі думки «я самотній, зі мною не грають, мене не помічають». Або він взагалі не захоче приклеювати на галявинку себе: «я туди не хочу». Або свою квітку він приклеїть, але квіти інших дітей його повністю закриють.