Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Базові поняття
Как научить ребенка вести себя с незнакомцами
10 советов, чтобы защитить вашего ребенка. Скрывать имя и фамилию Не пишите имя и фамилию ребенка на его вещах, не вешайте именных брелоков на детский рюкзак, не подписывайте ланч-бокс или термос. Так его имя может узнать кто-то чужой. Если незнакомец обращается к ребенку по имени, он сразу вызывает у него доверие и дальше может манипулировать малышом. Лучше напишите на бирке свой телефон — на случай, если вещь потеряется. Убегать от машин в обратном направлении Мы учим детей не садиться в машину к незнакомцам — это правильно. Пусть ребенок усвоит еще одно правило: если возле него затормозила машина или она едет за ним, а кто-то из машины хочет привлечь его внимание, нужно быстро убегать в сторону, противоположную движению автомобиля. Это поможет ребенку выиграть время и обратиться...
1КАК ИЗБАВИТЬ ПОДРОСТКОВ ОТ ЗАВИСИМОСТЕЙ: ИСЛАНДСКОЕ ЧУДО МОЛОДЕЖНОГО ЗОЖА
Солнечный день, пятница, около трех часов дня, но в парке Лаугардалур в центре Рейкьявика почти никого нет. Порой можно встретить маму с коляской, но парк окружен жилыми домами, и сейчас каникулы — так где же все дети? Мы гуляем вместе с Гудбергом Йонссоном, исландским психологом, и Харви Милкманом, американским профессором психологии, который часть года преподает в университете Рейкьявика. Двадцать лет назад, рассказывает Гудберг, исландские подростки были в числе самых пьющих молодых людей Европы. «Вечером пятницы невозможно было пройти по улице в центре Рейкьявика: было небезопасно, — добавляет Милкман. — Кругом были орды подростков, которые демонстративно напивались». Мы подходим к большому зданию. «А здесь у нас крытый каток», — говорит Гудберг. Пару минут назад мы прошли еще два здания — для игры...
0Рюкзачок
Казка про дружбу Рюкзачка. Орієнтовні запитання для обговорення: Хто були друзями Рюкзачка? (олівці, зошити, ручки, лінійки, книжки) Чому він з ними посварився і що в результаті сталося? (не хотів більше всіх носити до школи, так як без друзів він став залегкий – вітер заніс його на дерево) Хто допоміг Рюкзачкові? (колишні друзі прийшли на допомогу)
0Інтелектуальна вікторина «Зроби до здоров’я крок»
Ця вікторина дасть можливість учням в цікавій ігровій формі активізувати знання з питань дбайливого ставлення до власного здоров`я
4Дослідницький проект«Як відсвяткувати 100 днів народження»
Дослідницький проект мета якого: Мета проекту: *ознайомити учнів з поняттями « довголіття», « здоровий спосіб життя» *вивчити дану проблему, розширити і поглибити власні знання. *розвивати вмінні і навички виконання проектної діяльності *дослідити: хто такі довгожителі і де їх найбільше? * ким були українські довгожителі і їх рецептами довголіття: фактори, від яких залежить довголіття
8Як вижити в катастрофі - помилки, які коштуватимуть життя
Щоби вижити в стихійному лихові, головне - це зовсім не геройство, кажуть фахівці. Треба просто уникнути безглуздих помилок, які ми схильні робити перед загрозою смерті. "Ніколи не забуду цей звук. Скрегіт металу, який ламається", - каже Джордж Ларсон, пасажир рейсу 440 Індійських авіаліній, який 1973 року летів із Ченнаї в Нью-Делі. Було десь 22:30, за бортом вирувала гроза, і літак летів низько. Першим об землю вдарився хвіст машини. Ларсона викинуло з крісла. Але літак рухався далі. Фюзеляж почало розривати на дві половини, електричні кабелі іскрилися, пасажири кричали. Коли Ларсон отямився, він побачив, що лежить у купі металевого брухту, і його ноги застрягли. Незабаром під крилами літака почали вибухати баки з пальним. На Ларсона посипалися уламки, і він зрозумів, що йому доведеться рятувати себе самому. "Розжарене повітря обпалювало легені, і дихати було дуже важко", - згадує він. Але на останньому подиху зробив ривок, відкинув уламки,...
2Інтернет-залежність чи саморозвиток: технології в умовах цифрового світу
Потрапляючи в інтернет-простір, одразу отримуєш безліч переваг. Але є і недоліки – перебування у віртуальному світі може відбитися на психіці школяра. Факти про інтернет-залежність серед підлітків та досвід цифрового виховання у різних країнах світу. Повчити уроки, поспілкуватися з друзями, почитати щось цікавеньке, погратися, щось спитати – звичайні справи будь-якого школяра. Смартфон. В наш час він все частіше виступає засобом для здійснення всіх цих повсякденних дій. Так, звісно, в час цифрових технологій безглуздо ігнорувати можливості, які відкриваються з їх розвитком. Миттєвий доступ до будь-якої інформації, віртуальна комунікація, купа різних функцій в одному пристрої – все це зручно! Але, є певні «але»… Факти щодо використання цифрових технологій у повсякденні Американський дослідницький центр Pew оприлюднив статистику: середньостатистична дитина проводить більше часу в електронних медіа, ніж у школі, а чверть підлітків...
0ЗДОРОВ´ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ. ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ЗДОРОВ´ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
В наш час виникає необхідність у впроваджені технологій, які сприятимуть збереженню здоров’я учнів під час навчально-виховного процесу. Тому, впровадження елементів здоров'язбережних освітніх технологій (ЗОТ) у педагогічну діяльність, стало актуальною проблемою для мене. Мета проекту – забезпечити дитині можливість збереження здоров'я під час навчання у школі, сформувати в неї необхідні знання, уміння та навички щодо здорового способу життя, навчити використовувати отриманні знання у повсякденному житті.
0Прес-конфренція, до якої ці діти були не готові.
Добре подумайте перед тим, як публікувати свої фото, персональні дані в соціальних мережах. Дуже важливло захищати свою особисту інформацію, щоб запобігти викраденню дітей, шахрайству, булінгу та цькуванню. Не роби своє життя публічним.
0Гра «Піраміда зі стаканчиків»
Вправа, яка стане корисною і педагогам, якщо колектив не відчуває себе командою. Фантастична гра, яка викличе море емоцій. Попереджаємо, буде галас! Але цікаво. Гра-вправа вимагатиме від учасників терпіння та розуміння один одного. Об’єднайте клас у групи по 4-6 дітей. З гумової стрічки потрібно зробити кільце. Це може бути і гумка для волосся, головне, аби вона добре тягнулася. До гумки на рівній відстані прив’яжіть цупкі нитки, їх кількість дорівнює кількості учасників у команді. Діти мають розтягнути гумку так, аби вдалося одягнути її на перевернутий пластиковий чи паперовий стаканчик. Далі потрібно послабити натяг і зуміти перенести усі ємності, які є «будівельним» матеріалом піраміди. Чому навчить гра: Командній роботі, умінню слухати та ставити себе на місце іншого, терпінню, зосередженості, здатності шукати компроміси для вирішення проблеми.
0