Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Розвиток
Як допомогти дитині набути впевненості в собі
Діти часто страждають від невпевненості в собі, що суттєво заважає їм досягати успіху в навчанні, спілкуванні та інших важливих життєвих сферах. Пропонуємо прості поради, дотримуючись яких, ви допоможете своїй дитині стати набагато впевненішою й досягти всіх поставлених цілей. Пояснюйте, за що ви хвалите дитину Маленьких дітей потрібно підбадьорювати, коли вони вчаться повзати, кидати м'яч або малювати геометричні фігури. Однак з часом дитина так звикає до похвали, що не розуміє, чи дійсно вона зробила щось вартісне, коли її хвалять, чи ні. Вона також відчуває, коли ви перебільшуєте («Ти побудував найбільшу вежу, яку я коли-небудь бачила!») й може проігнорувати ваш комплімент. Не хваліть дитину, якщо вона зробила те, що ви її попросили зробити. Якщо вона почистила зуби або склала одяг у шафу, досить просто подякувати їй. Уточнюйте, за що ви хвалите дитину. Наприклад, замість того, щоб сказати: «Твій малюнок прекрасний», скажіть:...
0Если ваш ребенок плохо учится
11 доказательств, что оценки в школе не доказывают ничего.
0Як познайомити дітей з концепцією часу
«Завтра», «через тиждень», «після сну», «через місяць», «почекай хвилинку» й т. п. Усі ці відрізки часу дуже складні для розуміння маленькими дітьми! Далі в статті запропоновано поради, які допоможуть батькам пояснити ці принципи лише за кілька хвилин. «Ми виходимо за двадцять хвилин!». Вам це речення зрозуміле, тому що ви знаєте, що за цей проміжок часу вам необхідно скласти одяг і прибрати посуд зі столу. Для вашої трирічної дитини це як китайська грамота. Насправді, вона розуміє лише одне: «Ми збираємось йти». У неї ще дуже туманне уявлення про час. Ви можете знайти величезну кількість літератури, присвяченої дітям віком від чотирьох до шести років, в якій говориться, що такі поняття, як «завтра», «через тиждень», «через три місяці», не мають для дітей жодного смислового навантаження. Діти лише знають, що ці вирази означають майбутнє або, якщо конкретніше,...
0ЯК СЕБЕ ВЕСТИ З ГІПЕРАКТИВНИМИ ДІТЬМИ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДАГОГАМ.
Працівникам освітніх закладів завжди треба пам’ятати, що гіперактивність, це не особливості темпераменту чи характеру дитини, не наслідок виховного процесу батьків, а медичний діагноз! Тому батьків треба сприймати не як першопричину «поганої» поведінки дитини, а спробувати зробити їх союзниками і разом, об’єднавши зусилля, допомогти дитині адаптуватися в колективі та отримувати знання. 1. Педагогам було б корисно знати ознаки синдрому дефіциту уваги, адже це ключ до розуміння малечі. Вчителі мають орієнтуватися в особливостях сприймання, уваги, пам’яті гіперактивних дітей, щоб в якомога доступнішій формі організувати розумову діяльність. 2. Дитина з гіперактивністю повинна завжди бути «на виду». Краще, якщо основне місце сидіння в класі буде в центральному ряді, на першій парті або навпроти стола вчительки. Так педагог може максимально стримувати увагу дитини, а для дитини це можливість швидко...
1Игры с водой для детей от трех до шести лет
КОСМИЧЕСКОЕ ВОСПИТАНИЕ ДЕТЕЙ. ТЕМА «ВОДА» 11.03.2016 НАТАЛИЯ ГОНЧАРОВА Космическое воспитание в Монтессори-педагогике – это раздел, содержащий знания об окружающем мире. Работа с этим разделом включает в себя первые занятия историей, биологией, анатомией, географией… Все занятия строятся от конкретного, наглядного к абстрактному. Обычно ребёнку дают наглядную демонстрацию каких-либо явлений и предлагают самому сделать заключение. Одной из обширных тем в космическом воспитании является тема четырёх стихий: вода, огонь, земля и воздух. Такие занятия можно проводить как в группе, так и дома. Они включают много простых экспериментов и наглядных упражнений. И обычно очень нравятся детям. Одной из стихий является водная стихия. Вот примеры упражнений и занятий по теме «Вода». К какой стихии принадлежит предмет? Предложите ребёнку предметы, принадлежащие к разным стихиям: – Воды: например,...
0Чому в жінок відбуваються менструації?
Спільною ознакою деяких ссавців нашої планети є наявність менструального циклу. Люди входять до невеликої групи тварин, які мають менструацію. Так в чому ж сенс цього рідкісного процесу?
0Как созревает детский мозг: что важно знать о этапах развити ребенка
На протяжении нескольких лет ученые делали МРТ группе детей и установили связь между этапами их развития и изменениями в коре головного мозга. Теперь научно доказано: не стоит ждать от четырехлетнего ребенка аналитических способностей, он физически не готов анализировать и прогнозировать. К 4 годам у детей почти полностью развиты области, отвечающие за общую моторику и основные чувства. Ребенок может ходить, держать карандаш и самостоятельно есть. Полностью развиты области, отвечающие за тактильные ощущения. Созрела часть мозга, управляющая зрением. В 6 лет продолжается активное развитие речи: несмотря на то, что на схеме область речевого развития оранжевая, то есть незрелая, процесс идет довольно интенсивно. Именно этим можно объяснить, почему маленькие дети так легко учат иностранные языки. Части мозга, ответственные за абстрактное мышление, эмоциональную зрелость и умение мыслить рационально, еще не...
0Арам зам зам. Физминутка для детей
Веселая физминутка для детей, в которой основные движения повторяются с ускорением.
0ІНДИВІДУАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ПІДЛІТКА
Мета - формування позитивного ставлення до змін, що відбуваються у підлітковому віці.
2Притча о том, как научить детей быть счастливыми
Однажды шел по дороге старый мудрый человек, разглядывал природу и любовался весенними яркими красками. Тут он увидел мужчину, который нес на плечах необъятно огромный груз. Было заметно, как у него от такой тяжести подкашиваются ноги. - Почему ты обрекаешь себя на такой тяжкий труд и страдания? – спросил старик. - Я страдаю для того, чтобы мои внуки и дети были счастливыми, - ответил бедолага. - Мой прадед обрекал себя на тяжкий труд ради деда, дед - ради отца, отец - ради меня, а я буду страдать ради счастья моих детей. - А кто-то в вашей семье был счастливым? - поинтересовался мудрый собеседник. - Пока ещё нет, но дети и внуки наверняка станут счастливыми! - мечтательно воскликнул мужчина. - К сожалению, неграмотный не может научить читать, а крот никогда не воспитает орла! - вздохнул старый мудрый человек. - Сперва нужно научиться самому быть счастливым, только тогда ты сможешь научить детей счастью. Это и будет твой самый ценный...
1