Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Здоров'я
7 мифов о простуде
Нет, наверное, такого человека, кто ни разу не болел простудой. Каждому знакомы эти неприятные чувства жара и озноба, отсутствия аппетита и каких-либо сил. С детства мы знаем, что лечиться нужно горячим чаем с малиной, что температуру надо сбивать всеми возможными способами. Однако оказывается, что мы все делаем не так.
1Чинники, що впливають на здоров'я (Урок 2)
продовжувати формувати в учнів уявлення про здоров'я та його значення для навчання, спілкування, повноцінної праці та відпочинку; розширювати набуті знання про складові здоров'я; збагачувати уявлення про чинники, які впливають на стан здоров'я; розвивати бажання щоденно піклуватися про своє здоров'я і здоров'я оточення; виховувати почуття гармонії з навколишнім середовищем та оточенням.
1Тиждень основ здоров'я
У даному посібнику містяться виховні заходи, які пропонуються для використання на протязі тижня основ здоров’я.Тематика: Здоров'я0Капитан Краб: "Разминка" (физминутка для детей)
Капитан Краб и его друзья животные выполняют разные упражнения под весёлую музыку. Познавательная и веселая физминутка для деток.
0Уроки обережності - "Ліки" (уроки тітоньки Сови)
Сьома серія з циклу «Уроки обережності» з тітонькою Совою про те, що дітям неможна гратися з ліками, це може бути дуже небезпечно.
0Рюкзачок
Казка про дружбу Рюкзачка. Орієнтовні запитання для обговорення: Хто були друзями Рюкзачка? (олівці, зошити, ручки, лінійки, книжки) Чому він з ними посварився і що в результаті сталося? (не хотів більше всіх носити до школи, так як без друзів він став залегкий – вітер заніс його на дерево) Хто допоміг Рюкзачкові? (колишні друзі прийшли на допомогу)
0Сім’я і здоров’я
розширювати уявлення про сім’ю як основний чинник здоров’я; формувати вміння піклуватись про членів сім’ї; виховувати бажання підтримувати традиції здорового способу життя в сім’ї.
2КАК ИЗБАВИТЬ ПОДРОСТКОВ ОТ ЗАВИСИМОСТЕЙ: ИСЛАНДСКОЕ ЧУДО МОЛОДЕЖНОГО ЗОЖА
Солнечный день, пятница, около трех часов дня, но в парке Лаугардалур в центре Рейкьявика почти никого нет. Порой можно встретить маму с коляской, но парк окружен жилыми домами, и сейчас каникулы — так где же все дети? Мы гуляем вместе с Гудбергом Йонссоном, исландским психологом, и Харви Милкманом, американским профессором психологии, который часть года преподает в университете Рейкьявика. Двадцать лет назад, рассказывает Гудберг, исландские подростки были в числе самых пьющих молодых людей Европы. «Вечером пятницы невозможно было пройти по улице в центре Рейкьявика: было небезопасно, — добавляет Милкман. — Кругом были орды подростков, которые демонстративно напивались». Мы подходим к большому зданию. «А здесь у нас крытый каток», — говорит Гудберг. Пару минут назад мы прошли еще два здания — для игры...
0Формування корисних і шкідливих звичок
ознайомити учнів із поняттям «звичка»; навчити розпізнавати різницю між корисними та шкідливими звичками.
0Тест «Чи вмієте ви вести здоровий спосіб життя?»
опитувальник можна застосувати на початку семестру.Тематика: Здоров'я4