Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Здоров'я
Релаксаційна пауза «Формування звичок»
Вправа, що допоможе розслабитись, поступово відмовитись від шкідливих звичок. Надасть базову інформацію про формування навичок.
0Вступний тренінг для 5 класу
Ознайомлення з учнями, демонстрація підручника і зошита, за якими вони навчатимуться у 5-му класі, ознайомити з методами роботи на тренінгу, розробити правила групи, виявити очікування учасників.
0Формула здорового способу життя
Мета тренінгу ознайомити учнів із сучасним уявленням про здоров'я, здоровий спосіб життя і життєві навички, сприятливі для здоров'я. Навчити найпростішим діям у разі погіршення самопочуття.
0ХОЧЕШ ДОБРЕ ВЧИТИСЬ – ВІДПОЧИВАЙ!
Мета цього тренінгу — навчити дітей розуміти ознаки надмірного стресу, обирати підходящий спосіб відпочинку.
0ПРОФІЛАКТИКА «ШКІЛЬНИХ ХВОРОБ»
Мета цього заняття — мотивувати школярів до профілактики порушень постави і гостроти зору.
0ЗВИЧКИ І ЗДОРОВ’Я
Розкрити чинники, які впливають на формування корисних і шкідливих звичок, сприяти усвідомленню необхідності формувати корисні звички і позбуватися шкідливих.
0ВСТУПНИЙ ТРЕНІНГ
Мета - ознайомлення учнів з підручником і зошитом для 7-го класу, створення дружньої атмосфери, повторення базових понять предмета.
0СПІЛКУВАННЯ І ЗДОРОВ’Я
Сформувати у дітей поняття про комунікації. Дослідити прогрес у розвитку засобів комунікації. Відпрацювати навички спілкування: уміння говорити, слухати, встановлювати контакти з іншими людьми.
0ЗНАЧЕННЯ НАВИЧОК І ЗВИЧОК ДЛЯ ЗДОРОВ’Я
Мета тренінгу - сформувати корисні звички і позбуватися небажаних звичок.
0ОБИРАЄМО ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ
Мета - відпрацювання навичок мотивування та адвокації здорового способу життя, постановки та досягнення мети, усвідомлення важливих життєвих принципів.
0