Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Базові поняття
Особливості навчання дітей з питань особистої безпеки основ цивільного захисту та стереотипів поведінки в умовах загрози та виникнення НС
Особливості навчання дітей з питань особистої безпеки основ цивільного захисту та стереотипів поведінки в умовах загрози та виникнення НС
0ЗНАТИ, ЩОБ ВИЖИТИ. Випуск 8. Нелетальні засоби самооборони
У 8-му випуску програми «Знати, щоб вижити» спеціаліст із виживання Олександр Бондаренко розкаже про зброю. Ні. Швидше не про зброю, а про те, чим можна захистити себе у такий складний час. Ви дізнаєтеся про переваги та недоліки таких знарядь самооборони: – Газовий балон. – Електрошокер. – Кастет. – Явара (японський кастет). – Тактична ручка. – Складний ніж (в закритій формі). – Тактичний ліхтар. – Пневматичний пістолет. – Пістолет під патрон Флобера. – Газовий пістолет. – Травматичний пістолет. А юрист Андрій Лисенко розкаже, чи покарають вас правоохоронці, якщо ви маєте таку зброю або використовуватимете її.
0ЗНАТИ, ЩОБ ВИЖИТИ. Випуск 3. "Тривожний" рюкзак
3-ій випуск програми про виживання присвячений так званому "тривожному" (або "аварійному") рюкзаку. Що це таке? Для чого його збирати? І що в ньому має обов'язково має бути? Досвід експертів, які неодноразово випробували вміст "аварійного" рюкзака в екстремальних умовах.
1ЗНАТИ, ЩОБ ВИЖИТИ. Випуск 1. Артилерійський обстріл
Як захистити себе й свою сім'ю, якщо до вашого дому прийшла війна? У першій програмі циклу експерти розкажуть, що робити, якщо ви потрапили під артилерійський удар - на вулиці, на роботі, в автомобілі, вдома.
010 "вредных" лекарств
Многие из лекарств так прочно вросли в домашние аптечки, что люди перестали сомневаться в их эффективности. Мы просто используем их, не задумываясь, что они сами по себе могут вызвать некоторые недуги. Подробне
3Вплив телебачення та комп`ютера на здоров`я
сформувати в учнів знання про позитивний і негативний вплив телебачення й комп’ютера на здоров’я, уміння давати оцінку зовнішнім впливам на здоров’я; розвивати навички безпечного перегляду телепередач і користування комп’ютером, роботи в групах, здорового способу життя; виховувати свідоме бажання користуватись отриманими знаннями; вольові риси характеру, толерантність.
3Природа і здоров'я
Сформувати поняття як природні чинники впливають на здоров'я, як людина впливає на природу, навчитись добирати одяг відповідно до сезону погоди.
1Тренінг для учнів молодших класів "Ми – діти з планети здоров'я"
надати учасникам тренінгу інформацію про здоров’я, здоровий спосіб життя та фактори, що впливають на формування здоров’я.
0Чинники, що впливають на здоров'я (Урок 2)
продовжувати формувати в учнів уявлення про здоров'я та його значення для навчання, спілкування, повноцінної праці та відпочинку; розширювати набуті знання про складові здоров'я; збагачувати уявлення про чинники, які впливають на стан здоров'я; розвивати бажання щоденно піклуватися про своє здоров'я і здоров'я оточення; виховувати почуття гармонії з навколишнім середовищем та оточенням.
1Показники здоров'я і розвитку дитини. Практична робота. Вимірювання пульсу (Урок 1)
ознайомлювати учнів зі змістом і завданнями курсу «Основи здоров'я»; продовжувати формувати в учнів уявлення про цілісність і багатогранність поняття «здоров’я»; ознайомлювати з показниками здоров'я; показувати вікові зміни будови та функцій організму дитини; вчити учнів вимірювати пульс; розвивати уявлення про те, що здоров'я залежить від людини, за ним потрібно стежити, його потрібно берегти, вміння аналізувати, робити висновки; виховувати бажання берегти і зміцнювати своє здоров'я.
0