Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Безпека
10 ведущих причин смерти в мире
Информационный бюллетень N°310 Май 2014 г. На протяжении предыдущего десятилетия основными болезнями, уносившими больше всего человеческих жизней, стали ишемическая болезнь сердца, инсульт, респираторные инфекции нижних дыхательных путей и хроническая обструктивная болезнь легких. Уровни смертности от ВИЧ незначительно снизились — с 1,7 миллиона (3,2%) случаев смерти в 2000 году до 1,5 миллиона (2,7%) случаев смерти в 2012 году. Диарея более не входит в число 5 ведущих причин смерти, но все еще находится среди 10 ведущих причин смерти — в 2012 году она привела к 1,5 миллиона случаев смерти. Все больше людей во всем мире умирает от хронических болезней. От рака легких (наряду с раком трахеи и бронхов) в 2012 году умерли 1,6 милиона (2,9%) человек по сравнению с 1,2 миллиона (2,2%) человек в 2000 году. Аналогичным образом, в 2012 году от диабета умерли 1,5 миллиона человек (2,7%) по сравнению 1 миллионом...Тематика: Дорожня безпека, ВІЛ/СНІД, Цукровий діабет , Хронічні обструктивні захворювання легень, Тютюн, Серцево-судинні захворювання, Онкологічні захворювання, Нездорова дієта, Недостатня рухова активність, Надлишкова вага , Алкоголь0«ТРИКУТНИК ВОГНЮ»
Мета тренінгу ознайомити учнів з умовами виникнення процесу горіння і з принципами запобігання та гасіння пожеж.
0ЯК ПОВОДИТИСЯ ПІД ЧАС ПОЖЕЖІ
Ознайомити учнів зі стадіями розвитку пожежі. Формувати вміння користуватися первинними засобами пожежогасіння. Виховувати організованість, впевненість у власних силах.
0ЯК ДОПОМОГТИ ПОТЕРПІЛОМУ
Розвивати вміння надавати невідкладну допомогу потерпілим. Виховувати чуйність, відповідальність, впевненість у власних силах.
0ТИ-ПІШОХІД
Мета тренінгу нагадати учням правила безпечного переходу дороги. Надати змогу відпрацьовувати життєві навички аналізу дорожньої ситуації, уміння приймати відповідальне рішення про перехід дороги.
0СОЦІАЛЬНА БЕЗПЕКА
Ознайомлення з небезпечними соціальними явищами і межами допустимої самооборони. Тренінг уміння уникати нападу, пограбування і залучення до деструктивних сект.
0РОЗВИТОК ЛЮДСТВА І ГЛОБАЛЬНІ НЕБЕЗПЕКИ
Ознайомлення учнів з глобальними небезпеками, що породжені життєдіяльністю людини і космічними загрозами. Формування екологічного (ноосферного) мислення.
0РИЗИКИ СТАТЕВОГО ДОЗРІВАННЯ
Ознайомлення з негативними наслідками вживання психоактивних речовин і ризикованої статевої поведінки для людини та суспільства.
0Правила безпеки: учимо дітей, не лякаючи їх
Многие дети сегодня живут жизнью прав – их домашние обязанности не обозначены и, соответственно, об их выполнении не спрашивают. В основном это происходит потому, что родителям порой гораздо легче сделать работу самим, особенно тогда, когда они хотят сделать ее правильно (то есть так, как считают нужным). Родители устают от уговоров, требований и угроз. И вместо того, чтобы учить детей ответственности, они смиряются даже с половинчатыми усилиями, довольствуясь тем, что их малыши, по крайней мере, хоть что-то делают. Вот и получается, что даже если у детей крайне мало обязанностей по дому, они могут жаловаться, что находятся чуть ли не в рабстве по сравнению с беззаботной жизнью своих друзей. М-да... Воспитание детей, имеющих одни лишь права Когда мы делаем всю работу и решаем проблемы вместо наших детей, по существу, наши действия говорят о том, что они не способны делать это самостоятельно. Так, когда их комната становится не просто грязной, а захламленной, мы...
0ПІДПРИЄМСТВА У ТВОЄМУ НАСЕЛЕНОМУ ПУНКТІ
Ознайомити учнів з видами небезпечних промислових об’єктів і правилами проживання поблизу промислових підприємств. Розвивати вміння правильно діяти під час техногенної аварії.
0