Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Безпека
Безпечний відпочинок на природі
Які небезпеки можуть чатувати на нас під час відпочинку в лісі? Ознайомлений - значить попереджений!
0Надання допомоги людині, яка провалилася під лід
При наданні допомоги людині, які провалилася під лід, не можна рухатися до неї на повний зріст, тому що існує небезпека самому потрапити в біду. До потерпілого потрібно наближатися лежачи, розкинувши руки й ноги. Для надання допомоги можна використовувати підручні дошки, драбину, жердини та ін. Лежачи на одному з таких предметів, закріплених з одного боку мотузкою за щось на березі чи за край криги, рятувальник повільно просувається до потерпілого на відстань, яка дозволяє йому подати мотузку, пояс чи багор. Потім, особа яка надає допомогу, відповзає назад і поступово витягує на лід потерпілого. При наданні допомоги в місцях, де є промоїни чи битий лід, використовуються спеціальні засоби – рятувальні шлюпки на полозках, на яких наближаються до потерпілого за допомогою кішки та багра. Якщо для надання допомоги немає нічого, тоді 2-3 особи лягають на лід ланцюжком, наближаються до потерпілого, тримаючи один одного за ноги, а перший з них подає потерпілому ремінь, одяг...
0Воздух испортили на 300 лет вперед
Человечество умудрилось так изменить климат, что на его восстановление понадобятся века, уверены ученые. Для того чтобы климат планеты вернулся к показателям XX в., понадобится несколько сотен лет, уверены ученые. Климатологи считают, что благоприятный сценарий возможен только в том случае, если человечество начнет извлекать из атмосферы углекислоту, которую промышленность выбрасывала на протяжении всего XX века. «Выбросы, связанные с деятельностью человека, составляют около 9 миллиардов тонн СО2 в год, половина этого количества остается в атмосфере, остальное поглощается океаном и связывается другими способами. Чтобы вернуть климатические условия ХХ века, нам понадобится изъять из атмосферы больше углекислоты, чем было выброшено изначально», — заявил Эндрю Макдугалл из канадского университета Виктории на конференции Европейского геофизического союза в Вене. Макдугалл рассказал о том, что в результате предварительного компьютерного моделирования ученые...
0Яке майбутнє обираєш ти?
Ознайомтеся із інформацією про розділення відходів та переробку батарейок на сайті Київкомунсервісу. Обговоріть: 1. Як батарейки забруднюють підземні та поверхневі води? 2. Як батарейки забруднюють продукти харчування? 3. Як правильно розділяти відходи? 4. Як потрібно здавати сміття?Тематика: Екологічна безпека0Корисні підказки. Канікули
Як уникнути проблем на відпочинку.
0Что мы уничтожили на планете за последние 50 лет
В общей сложности 30% всех известных ресурсов планеты на данный момент уже израсходованы. Только за последние 50 лет человечество уничтожило 90% всех мировых запасов крупной промышленной рыбы.Тематика: Екологічна безпека0Безпека на дорозі
Сформувати поняття про безпеку на дорозі,поняття ДТП та його причини.
1Палаючий трикутник
Ознайомлення учнів з умовами виникнення процесу горіння, навчити захищати органи дихання під час пожеж та здійснювати евакуацію з приміщення школи.
0Безпека вдома. Правила користування джерелами водопостачання. Практична робота. Рольова гра «Викликаємо служби 101, 102, 103, 104»
ознайомлювати учнів із небезпеками, які можуть підстерігати їх вдома за відсутності дорослих; вчити аналізувати ситуації, що можуть стати загрозою безпечного життя у домашніх умовах; виробляти навички безпечного поводження у побуті з джерелами водопостачання; розвивати вміння зосереджуватися, збиратися з думками, не панікувати; виховувати пильність, обережність, розсудливість в будь-якій ситуації.
0Дорожні знаки. Практична робота. Моделювання ситуацій дорожнього руху із дорожніми знаками 1.27, 1.28, 1.30., 3.8, 4.12, 5.41, 5.43
ознайомлювати учнів із дорожніми знаками; формувати навички їх розпізнавання; закріплювати вивчені правила дорожнього руху.
0