Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Безпека
ТИ — ВЕЛОСИПЕДИСТ
Ознайомити учнів з важливими елементами конструкції велосипеда, з перевагами і недоліками цього виду транспорту; виховувати відповідальність, розвивати увагу та швидкість реакції.
0ПІДПРИЄМСТВА У ТВОЄМУ НАСЕЛЕНОМУ ПУНКТІ
Ознайомити учнів з видами небезпечних промислових об’єктів і правилами проживання поблизу промислових підприємств. Розвивати вміння правильно діяти під час техногенної аварії.
0ЯК ПОВОДИТИСЯ ПІД ЧАС ПОЖЕЖІ
Ознайомити учнів зі стадіями розвитку пожежі. Формувати вміння користуватися первинними засобами пожежогасіння. Виховувати організованість, впевненість у власних силах.
0ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА ТВОЄЇ ОСЕЛІ
Ознайомити учнів з пожежною безпекою власного дому. Розвивати уміння аналізувати причини пожеж. Виховувати серйозне ставлення до правил пожежної безпеки.
0БЕЗПЕКА ТВОГО ДОМУ
Розвивати уміння і навички безпечного користування комунальними вигодами. Виховувати дисциплінованість, уміння дотримуватися заходів безпеки.
0ВІДПОЧИНОК НА ПРИРОДІ
Мета тренінгу — застерегти дітей від необережної поведінки під час відпочинку на пляжі, купанні у водоймах.
0СТИХІЙНІ ЛИХА
Мета тренінгу — відпрацьовувати навички безпечної поведінки під час несприятливих погодних умов (сильного вітру і грози) та в разі потрапляння у зону підтоплення.
0ЗЕМЛЯ – НАШ СПІЛЬНИЙ ДІМ
Мета тренінгу — сприяти формуванню у дітей екологічної свідомості.
0ПОЖЕЖНА ТРИВОГА
Мета тренінгу ознайомити учнів з алгоритмами гасіння невеликих пожеж, особливостями гасіння електроприладів, навчити захищати органи дихання під час пожежі та здійснювати евакуацію з приміщення школи.
0«ТРИКУТНИК ВОГНЮ»
Мета тренінгу ознайомити учнів з умовами виникнення процесу горіння і з принципами запобігання та гасіння пожеж.
0