Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Вчимося жити разом
Дівчинка просто поскаржилась, що над нею знущаються в школі
Дочку героя відео ображали в школі за колір шкіри і не тільки. Щоб підтримати свою дитину та всіх інших, хто був чи є жертвою булінгу він зняв ось такий відео-кліп.
1Ти б краще...?
Вправа розвиває критичне і творче мислення учнів, дає змогу більше дізнатися один про одного та встановити довірливі стосунки в групі.Вид розробки: Знайомство, Запитання і відповіді, Руханки0
Тематика: Спілкування, Аналіз проблем та прийняття рішень, Критичне і творче мислення, Повага до всіх, Повага до себе, Розбудова командиЯ схожий на тебе!
Вправа підвищує самооцінку дитини, навчає знаходити позитивне в собі і другові, однокласнику, знайомому, не соромлячись говорити про це.Вид розробки: Руханки, Психодіагностична вправа, Знайомство1
Тематика: Спілкування, Самооцінка, Повага до всіх, Повага до себе, Розбудова команди«Чем занимаются люди»
байка на целеполагание, мотивацию, коммуникацию, обучение, командную работу, влияние и взаимодействие, переговоры, способность увидеть вещи с другой стороны, понимание различного мировоззрения людей.Вид розробки: Метафори0
Тематика: Цілепокладання, Спілкування, Повага до всіх, Розв'язання проблем і конфліктівПідліток і конфлікт
Ознайомлення з історією вивчення підліткового віку, причинами конфліктності підлітків та механізмом вирішення конфлікту.Вид розробки: Мультимедійна презентація0
Тематика: Розв'язання конфліктів, Розв'язання проблем і конфліктівКвітка справедливості
Вправа розвиває в учнів почуття справедливості, дає змогу обговорити вірність прийняття рішень.Вид розробки: Правила, Само- і взаємонавчання, Аналіз ситуацій0
Тематика: Розв'язання конфліктів, Спілкування, Аналіз проблем та прийняття рішень, Критичне і творче мислення, Повага до всіх, Повага до себеТакая роль в классе — мальчик для битья
Старшеклассники рассказывают о травле в школе, а психологи дают советы учителям и родителям, как поступать в подобных случаях Маша, 17 лет: Первый раз меня травили в классе третьем, наверное. Меня попросили спеть на одном из школьных концертов, я согласилась, всем понравилось, и я стала постоянно выступать. Но были у меня одноклассницы, которые не очень-то радовались, что я на сцене, видите ли, пою, а они не поют. Одна девочка собрала других, и они стали писать про меня пошлые стишки с упоминанием каких-то знакомых мальчиков. Я тогда еще особо не понимала смысл этих стишков, только понимала, что гадость какая-то, но они мне сказали, что если я покажу родителям, то у меня будут проблемы. Поэтому дома я их спрятала. Мама нашла, пошла разбираться с завучами. Что сделали завучи? «Мирись, мирись, мирись и больше не дерись,...
0ДОВІРА У ВІДНОСИНАХ З ДИТИНОЮ
Всі батьки так чи інакше знають, що робити, коли в дитини проблеми в школі. Якщо не знають,- є статті, різні джерела, можна дізнатися. Але печаль в тому, що про якісь серйозні речі, які в школі стануться з нашими дітьми,- ми можемо так ніколи і не взнати. В мого сина в класі є 16 хлопчиків. З середини вересня, як вже потім виявилося, з 9-ма хлопчиками систематично ставалася одна і та сама історія. Діти ходили в туалет, на уроці в тому числі, а в туалеті часто їх чекали старшокласники. Вони закривали малих, виключали світло, страшили, насміхалися і давали підзатильники. З середини вересня. І тільки один хлопчик зміг сказати про це своїй мамі. В середині грудня. ..як важливо знати, що тобі не обов'язково залишатися зі своєю бідою наодинці. Що ти можеш прийти додому. І там знайдеш свій захист. Але в багатьох дітей нема впевненості, що вдома буде підтримка. Є страх зустріти розчарування, критику, засудження. Зустріти такі знайомі щоденні повчання і...
0ПРИТЧА ДЛЯ БАТЬКІВ ПРО ТЕ, ЩО ПОРАДИТИ ДИТИНІ, ЯКЩО В НЕЇ ТРУДНОЩІ
Прийшла дочка до батька і каже: – Батько, я втомилася, у мене таке важке життя, я не бачу в ньому ніякого сенсу! У мене постійно труднощі і проблеми … Я весь час пливу проти течії .. У мене просто немає більше сил !!! … Що мені робити ??? Батько замість відповіді поставив на вогонь три однакові каструлі з водою, в одну кинув моркву, в іншу поклав яйце, а в третю насипав каву. Через деякий час він вийняв з води моркву і яйце, і налив в чашку кави з третьої каструлі. – Що змінилося? – Запитав він дівчину. – Яйце і морква зварилися, а зерна кави розчинилися у воді. – Відповіла вона. – Ні, дочка моя, це лише поверхневий погляд на речі. Подивися – тверда морква, побувавши в окропі, стала м’якою. Крихке і рідке яйце стало твердим. Зовні вони не змінилися, вони лише змінили свою структуру під впливом однакових несприятливих обставин – окропу. Теж саме...
1Я стою в углу (рассказ глазами маленького ребёнка)
Меня наказали, и я стою в углу. А ведь я уже большая, мне целых четыре года, и я хотела помочь маме. Но мама совсем ничего не поняла, и даже не хотела меня слушать. И папа тоже. Утром мы с мамой ходили в магазин, а когда вернулись домой, маме позвонила по телефону подруга, и мама ушла разговаривать с ней в свою комнату. Пакеты с продуктами стояли на полу в коридоре, один пакет упал, и из него выпала пачка печенья. Наша собака Альма тут же схватила его и хотела разгрызть упаковку, но я отобрала у нее печенье, и строгим голосом, прямо как мама, сказала: «Тебе нельзя печенье, тебе это вредно. Для тебя мама мясо купила». Альма заскулила, потому что она любит печенье, и мне стало ее жалко. Я нашла в пакете мясо и хотела показать Альме. Мясо было завернуто в специальную пленку. Пленка оказалась скользкая, и кусок мяса выскочил у меня из рук прямо на пол. Альма тут же его ухватила, утащила на кухню и стала есть. От Альмы до пакетов на полу тянулись какие-то...
1