Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Вчимося жити разом
Технології роботи з учнями-жертвами та учнями-агресорами в США - успішні приклади
Аналіз наукових джерел засвідчив, що профілактичні заходи щодо попередження булінгу в школах США здійснюється за такими напрямами: робота в громаді; спеціальна підготовка фахівців, які працюють з дітьми; просвітницька робота з батьками; профілактична робота з учнями. Щодо роботи з учнями-агресорами, або «булерами», то в школах США значного поширення набули «Цільові програми втручання щодо булінгу» (The Target Bullying Intervention Program – T-BIP), спрямовані на вирішення когнітивних і поведінкових проблем учнів, які принижують та знущаються над іншими. Програма втручання забезпечує інструкціями та рекомендаціями для соціальних педагогів і психологів школи щодо роботи безпосередньо з учнями-агресорами, з метою надання їм кваліфікованої допомоги у подоланні насильницької та агресивної поведінки та прийняття ними більш про соціальних моделей поведінки. Програма передбачає трьох-годинну, індивідуальну зустріч з шкільним психологом або...Вид розробки: Превентивна освіта, Публікації0
Тематика: Розв'язання проблем і конфліктів, Повага до всіх, Протидія насиллюТи б краще...?
Вправа розвиває критичне і творче мислення учнів, дає змогу більше дізнатися один про одного та встановити довірливі стосунки в групі.Вид розробки: Знайомство, Запитання і відповіді, Руханки0
Тематика: Спілкування, Аналіз проблем та прийняття рішень, Критичне і творче мислення, Повага до всіх, Повага до себе, Розбудова командиТи особливий
У місті дерев'яних чоловічків всі готувалися до свята. Ось-ось повинен був початися щорічний фестиваль ярликів ... Ось уже багато років гідні дерев'яні громадяни зі змінним успіхом займалися одним і тим же ділом. Залежно від симпатій і антипатій, вони роздавали один одному ярлики - зірки за добрі справи і сірі плями за погані. І ті, і інші дуже легко чіплялися на тіло ближнього, але відмитися від них було практично неможливо, якщо ти вже отримав їх. А щорічний фестиваль - щось на зразок церемонії вручення моральних Оскарів - визначав найбільшого щасливчика і невдахи ... Чудовий повчальний мультфільм, який можна подитися вдома всією сім'єю, або на виховній годині у навчальному закладі. Мультфільм про унікальність кожного, про гідне ставлення людей один до одного.Вид розробки: Відеоматеріали0
Тематика: Повага до себе, Повага до всіх, Самооцінка, Емпатія, надання допомогиТимка и Димка
Текст и песня о настоящей дружбе из мультфильма "Тимка и Димка" Дружба крепкая не сломается, Не расклеится от дождей и вьюг. Друг в беде не бросит, лишнего не спросит, Вот что значит настоящий верный друг. Друг в беде не бросит, лишнего не спросит, Вот что значит настоящий верный друг. Мы поссоримся и помиримся, «Не разлить водой» – шутят все вокруг. В полдень или в полночь друг придет на помощь, Вот что значит настоящий верный друг. В полдень или в полночь друг придет на помощь, Вот что значит настоящий верный друг. Друг всегда меня сможет выручить, Если что-нибудь приключится вдруг. Нужным быть кому-то в трудную минуту – Вот что значит настоящий верный друг. Нужным быть кому-то в трудную минуту – Вот что значит настоящий верный друг.
0Тіло - частина графіті
Вправа розвиває креативне мислення учнів, сприяє зближенню групи та дає змогу дітям зайнятися творчістю.Вид розробки: Руханки, Робота в групах0
Тематика: Розбудова команди, Критичне і творче мислення, СпілкуванняТолерантність
Несприйняття інших разом з їхніми особливостями може стати причиною руйнівного конфлікту, який може мати жахливі наслідки...
0Тренінг в 8 класі на тему «Стать і гендер»
Фото учнів під час проведення тренінгу в 8 класі на тему «Стать і гендер». Надіслала Лобунець Людмила Валентинівна, вчитель НВК №1 у місті Покров Дніпропетровської області.
1Тренінги на уроках основ здоров'я
У посібнику викладені основні теоретичні та практичні матеріали, що висвітлюють сучасні підходи до виховання здорової творчої особистості. У збірнику також подано методичні рекомендації для проведення тренінгів на уроках основ здоров’я. А також інформація про суть, структуру і зміст тренінгу. У посібнику вміщено систему уроків-тренінгів з основ здоров'я для 5 класу із теми «Духовна і психічна складові здоров’я».
4Три історії про обдарованих дітей, яких не зупиняють фізичні обмеження
Усі ці історії об’єднує те, що батьки вірять у своїх дітей і заохочують їх пробувати та досягати. 1. Шестирічний Томмі Морріссі з однією рукою перемагає в гольфі професіоналів Впевнений у собі та життєрадісний хлопчик народився без однієї руки і почав грати в гольф, коли йому виповнилося три. Він захопився цим видом спорту, ледь почавши ходити, і навіть засинав у ліжечку з ключками, розповідають його батьки телеканалу CBS. Томмі ніколи не відвідував заняття з гольфу, проте на нещодавньому турнірі був гідним суперником для професійних гравців. Томмі народився без правої руки, однак багато професіоналів, яких він наслідує, є правшами. Хлопчик розвинув мах, характерний для правої руки, використовуючи ліву, повідомляє CBS. Мама хлопчика зізнається журналістові CBS, що коли дізналася про фізичну несправність дитини на 14-му тижні вагітності, то була налякана. Але вони з чоловіком вирішили: «Що б там не було, це наше життя, ми...
0Три сита
Один человек спросил у Сократа: — Знаешь, что мне сказал о тебе твой друг? — Подожди, — остановил его Сократ, — просей сначала то, что собираешься сказать, через три сита. — Три сита? — Прежде чем что-нибудь говорить, нужно это трижды просеять. Сначала через сито правды. Ты уверен, что это правда? — Нет, я просто слышал это. — Значит, ты не знаешь, это правда или нет. Тогда просеем через второе сито — сито доброты. Ты хочешь сказать о моем друге что-то хорошее? — Нет, напротив. — Значит, — продолжал Сократ, — ты собираешься сказать о нем что-то плохое, но даже не уверен в том, что это правда. Попробуем третье сито — сито пользы. Так ли уж необходимо мне услышать то, что ты хочешь рассказать? — Нет, в этом нет необходимости. — Итак, — заключил Сократ, — в том, что ты хочешь сказать, нет ни правды, ни доброты, ни пользы. Зачем тогда говорить?
0