Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Розбудова команди
Тіло - частина графіті
Вправа розвиває креативне мислення учнів, сприяє зближенню групи та дає змогу дітям зайнятися творчістю.Вид розробки: Руханки, Робота в групах0
Тематика: Розбудова команди, Критичне і творче мислення, СпілкуванняУпражнения
Три упражнения для командообразующего тренинга.
0Уроки гусей
Природа може навчити нас безлічі мудрих речей.Вид розробки: Відеоматеріали, Метафори0
Тематика: Критичне і творче мислення, Аналіз проблем та прийняття рішень, Розбудова командиФрагмент мультфільму "Клад кота Леопольда"
"Ребята, давайте жить дружно..."Вид розробки: Відеоматеріали0
Тематика: Розбудова команди, Самовиховання, Розв'язання проблем і конфліктівХлоп, клац, точка
Вправа розвиває увагу та пам'ять учнів, допомагає встановити дружню атмосферу в колективі.
0Шкільні інструменти, про які не говорять
Приладдя для малювання, модна флешка, новий шкільний рюкзак приводять у радісне хвилювання всю сім'ю. Ви, імовірно, любите підготовку до школи. І, як і більшість батьків, вважаєте, що успіх дитини в навчанні призведе її до щасливого дорослого життя. Однак нове дослідження, в якому брали участь близько 1000 людей у віці за 32 роки, показало, що висока успішність у школі не завжди призводить дітей до щастя в житті. Знаєте, що, згідно з дослідженням, зумовлює щастя людини в дорослому віці? Дружба. Коли в дітей багато друзів у дитячому й підлітковому віці, вони, як правило, виростають щасливими дорослими. Це не означає, що батькам треба припинити допомагати дітям з домашніми завданнями або що можна відправляти дітей до школи, непідготовленими до навчання. Звичайно, ні. Але це дослідження підтверджує найголовніше наше відкриття в галузі щастя за останні сто років: наше щастя найсильніше зумовлюється широтою і глибиною наших стосунків з іншими...
1Що за диво зоопарк?
Гра дає змогу підвищити самооцінку дітей, розслабити їх, забезпечує можливість відчути себе в слабкій або сильній ролі, розвивати акторські навички.Вид розробки: Руханки, Рольові ігри0
Тематика: Розбудова команди, Повага до себе, Повага до всіх, Самооцінка, Методи самоконтролю, СпілкуванняЩо у мене добре виходить, а що - ні
Ця активність допомагає учням самовизначитися та визначити свої сильні і слабкі сторони. Вправа на встановлення дружніх стосунків у групі.Вид розробки: Руханки, Інформаційні повідомлення, Знайомство0
Тематика: Розбудова команди, Повага до себе, Повага до всіх, Критичне і творче мислення, Стосунки, СпілкуванняЯ схожий на тебе!
Вправа підвищує самооцінку дитини, навчає знаходити позитивне в собі і другові, однокласнику, знайомому, не соромлячись говорити про це.Вид розробки: Руханки, Психодіагностична вправа, Знайомство1
Тематика: Спілкування, Самооцінка, Повага до всіх, Повага до себе, Розбудова команди«Людожери»
Інтерактивні методи в роботі зі студентами. Вправа «Людожери» (адаптовано проф. Катериною Крутій) Мета: знайомство з групою, презентація себе, виявлення потреб. Необхідний час: 25-30 хвилин. Розмір групи – 6-14 осіб. Інструкція для студентів: Для наступної вправи потрібно розділитися на дві групи (можна за принципом: сезони народження – «зима-літо», «весна-осінь», або за будь-яким іншим). Можна безкоштовно завантажити текст вправи звідси: Вправа Людожери Дебрифинґ: Запитання до тих, кого з’їли – як ви думаєте, чому так вийшло? Чи варто було відразу пропонувати щось племені, не з’ясувавши того, що їм може бути потрібним? Як можна було дізнатися, чим ви будете корисні племені? Які навички потрібно було проявити в цій вправі? Запитання до керманичів: чи легко було визначити, кого залишити в живих, а кого з’їсти? Чому? Що заважало, а що допомагало...Вид розробки: Робота в групах2
Тематика: Спілкування, Стосунки, Критичне і творче мислення, Розбудова команди