Актуальні теми: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Пошук серед 3715 розробок
Повага до себе
Скарлет
Мрії мають таку властивість збуватися. Головне - не здаватися і івірити у свої сили, а поряд з собою мати людей, які підтримують тебе на шляху до здійснення мрії.
1Советы родителям: Как повысить самооценку ребенка
Как вырастить успешного и уверенного в себе ребенка. Чтобы не допускать глубокого разлада ребенка с самим собой и окружающим миром, нужно постоянно поддерживать его самооценку – чувство “самоценности”. Как это сделать? 1. Безусловно, принимать его. Безусловно, принимать ребенка — значит любить его не за то, что он красивый, умный, способный, отличник, помощник и так далее, а просто так, просто за то, что он есть! 2. Активно слушать его переживания и потребности. Активно слушать ребенка – это значит возвращать ему в беседе то, что он вам поведал, при этом обозначив его чувства. Правила беседы по способу активного слушания: – если вы хотите послушать ребенка, обязательно повернитесь к нему лицом. Важно, чтобы его и ваши глаза находились на одном уровне. – если вы беседуете с расстроенным ребенком, не следует задавать ему вопросы. Лучше, если...
1Сонячні чи хмарні думки
Вправа спрямована на розвиток у дітей співчуття, дає змогу визначити емоції та навчитися розуміти почуття інших.Вид розробки: Само- і взаємонавчання, Знайомство, Аналіз ситуацій, Робота в групах1
Тематика: Спілкування, Стосунки, Самовиховання, Повага до всіх, Повага до себе, Розбудова командиСоциальная реклама
Возможно, самая лучшая в мире антиреклама о вреде курения.
0Стилі поведінки
Розігрування в групах агресивного, пасивного та асертивного типів поведінки.
0Стресс
познавательный мультфильм о стрессе.
0Сяюча лампочка
Дана вправа допоможе вчителям і батькам підвищити самооцінку дітей.Вид розробки: Само- і взаємонавчання0
Тематика: Емпатія, надання допомоги, Самовиховання, Самооцінка, Повага до всіх, Повага до себеТЕРАПЕВТИЧНА КАЗКА ДЛЯ НЕВПЕВНЕНИХ В СОБІ, ТРИВОЖНИХ, НЕСАМОСТІЙНИХ ДІТОК
Вік: 3-6 років. Спрямованість: Невпевненість в собі. Тривожність. Страх самостійних дій. Ключова фраза: «У мене не вийде!» В одному лісі жило маленьке зайченя. Найбільше на світі йому хотілося бути сильним, сміливим і зробити що-небудь добре, корисне для оточуючих. Але насправді у нього ніколи нічого не виходило. Воно боялося і не вірило в себе. Тому всі в лісі прозвали його «Зайченя-боягуз». Від цього йому ставало сумно, прикро, і воно часто плакало, коли залишалося одне. Був у нього один-єдиний друг – Борсучок. І ось, одного разу вони удвох вирушили гратися до річки. Найбільше їм подобалося наздоганяти один одного, бігаючи через невеликий дерев’яний місток. Першим наздоганяло зайченя. Коли Борсучок пробігав по мосту, одна дошка раптом зламалася і він впав в річку. Борсучок не вмів плавати і став борсатися у воді, просячи про допомогу. А Зайченя, хоча і вміло трохи плавати, але дуже злякалося. Він бігав по берегу кликав на...
0Техника «9 маленьких мандал»
Эта техника очень полезна в работе с эмоциями и телом.
0Ти б краще...?
Вправа розвиває критичне і творче мислення учнів, дає змогу більше дізнатися один про одного та встановити довірливі стосунки в групі.Вид розробки: Знайомство, Запитання і відповіді, Руханки0
Тематика: Спілкування, Аналіз проблем та прийняття рішень, Критичне і творче мислення, Повага до всіх, Повага до себе, Розбудова команди